تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017-فناوری

یکشنبه 21 خرداد 1396 فناوری

تویوتا در سال 2017 همچنان موقعیت خود را به عنوان ارزشمندترین برند خودرویی جهان حفظ کرده است.
 
به گزارش  عصر ایران، در 12 سال گذشته این نهمین باری است که تویوتا در صدر جدول پرارزش‌ترین برندهای صنعت اتومبیل جهان قرار می‌گیرد.
 
این مطالعه که توسط موسسه تحقیقاتی میل‌وارد برون صورت گرفته ارزش برند 100 بنگاه اقتصادی برتر جهان را نمایش می‌دهد. داده‌های حاصل از مصاحبه‌های بیش از دو میلیون مصرف‌کننده در سراسر دنیا برای این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است. این موضوع که برندها چگونه و تا چه حدی با محصولاتشان روی مشتریان اثر می‌گذارند در ارزشمندی آنها اثر مستقیم دارد.
 
در میان 100 برند پرارزش جهان، جایگاه دوم و سوم برتر در دنیای خودروها به برندهای لوکس بی‌ام‌و و مرسدس بنز تعلق دارد. برندهای فناورانه در این لیست 100 پله‌ای تسلط زیادی از خود نشان می‌دهند و 54 درصد جایگاه‌ها را اشغال کرده‌اند.
 
رقابت بین بی‌ام‌و و تویوتا در سال‌های اخیر بسیار نزدیک بوده اما تاکنون خودروهای ژاپنی قدرت و کیفیت بیشتری را نشان داده و در جایگاه اول ایستاده‌‌اند.
 
با وجود اینکه تویوتا در جایگاه اول طبقه‌بندی خودرویی‌ها قرار می‌گیرد، روی برند سی‌ام در میان 100 برند ارزشمند جهان ایستاده است.
 

تویوتا: ارزش برند 28.6 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 

روی پله سی‌ام جدول صدتایی‌ها قرار دارد و نسبت به سال گذشته سه پله سقوط کرده است.
 
بی‌ام‌و: ارزش برند 24.5 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017

 
بی‌ام‌و نیز مانند رقیب سرسخت‌ژاپنی‌اش در مقایسه با سال قبل 8 پله سقوط نشان داده و روی جایگاه 35 از جدول کلی قرار می‌گیرد.
 
مرسدس‌ بنز: ارزش برند 23.5 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 

چندسالی است که مرسدس همین موقعیت را برای خود حفظ کرده و به عنوان سومین برند پرارزش بین خودرویی‌ها شناخته می‌شود. اما در جدول صدتایی‌ها این برند در سال 2017 حدود 4 پله صعود کرده که نشانگر فروش خوب و عملکرد بهترش در سال گذشته است.
 
فورد: ارزش برند 13 میلیارد دلار
تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 
فورد تغییر چندانی نسبت جایگاه قبلی‌اش نشان نمی‌دهد و روی همان پله 83 سال قبل ایستاده است.
 
هوندا: ارزش برند 12.1 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017

 
هوندا به عنوان پنجمین برند ارزشمند خودرویی ها در جدول کلی 8 پله سقوط کرده و در جایگاه 91 پرارزش‌های جهان قرار دارد.
 
نیسان: ارزش برند 11.3 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 

اما صدمین برند پرارزش جهان نیسان است. جایگاه این برند نسبت به سال قبل یک پله سقوط کرده است.
 
آئودی: ارزش برند 9.3 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 

این برند در میان 100 برند پرارزش جهان قرار نمی‌گیرد و نسبت به سال قبل یک پله سقوط نشان نمی‌دهد.
 

تسلا: ارزش برند 5.8 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 

تسلا کوشاترین برند این فهرست است. با این وجود در میان صدتای برتر قرار ندارد 32 پله از سال قبل صعود نشان داده و بالاتر از برندهایی مانند لندروور و پورشه قرار دارد.
 
لندروور: ارزش برند 5.5 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017

 
لندروور نسبت به سال قبل در جدول صدتایی‌ها 17 پله صعود نشان داده و در رده نهم ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان قرار گرفته است.
 
پورشه: ارزش برند 5.1 میلیارد دلار

تصاویر/ ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 

 
پورشه نیز با 16 پله صعود نسبت به سال قبل به عنوان دهمین برند پرارزش خودروهایی جهان شناخته می‌شود و همچنان در لیست برندهای ارزشمند جایی ندارد.

منبع : فرادید

سیسکو: میزان مصرف داده اینترنتی در سال ۲۰۲۱ به ۳ زتابایت می‌رسد - فناوری

کیبورد فارسی استاندارد رسما به أی او اس 11 اضافه شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا