تصاویری از گوشی مفهومی اچ تی سی Exon منتشر شد – فناوری

جمعه 25 فروردین 1396 فناوری

طراحی به نام Mladen MIlic نمونه مفهومی به نام اچ‌تی‌سی Exon طراحی کرده است که از ویژگی‌های جالب آن می‌شود به نرخ بالای نمایشگر به حاشیه اشاره کرد.

طراح معروف، Mladen MIlic، نمونه مفهومی جدیدی طراحی کرده است که اچ‌تی‌سی Exon نام دارد. در این طراحی می‌توان تلفن هوشمندی را مشاهده کرد که از نمایشگری با حاشیه بسیار کم برخوردار است.

اچ‌تی‌سی Exon دارای طراحی جالبی است و از گوشه‌های تقریبا گرد بهره می‌برد. در بالای این دستگاه می‌توان لوگوی اچ‌تی‌سی را مشاهده کرد. همچنین ۴ بلندگو نیز در جلوی Exon به چشم می‌خورند.

در اچ‌تی‌سی Exon از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده شده و بدنه فلزی نیز دارد. در مورد مشخصات این نمونه مفهومی، توضیحات زیادی ارائه نشده است؛ اما در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که در انتهای نمایشگر از دکمه‌های خازنی برای ناوبری استفاده شده است. راکرهای ولوم صدا در سمت چپ و دکمه پاور نیز در سمت راست است.

یک دکمه مخصوص برای دوربین در سمت راست این تلفن هوشمند تعبیه شده است. در پشت اچ‌تی‌سی Exon می‌توان دوربین اصلی و لوگوی اچ‌تی‌سی را مشاهده کرد. طراح این نمونه مفهومی، سه رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای و مسی را برای این محصول در نظر گرفته است.

نمونه مفهومی اچ‌تی‌سی Exon با طراحی‌ها و محصولات کمپانی اچ‌تی‌سی فرق دارد و توسط طراح مستقلی طراحی شده است. با این حساب نمی‌توان انتظار داشت که این محصول به مرحله تولید برسد. در هر صورت، انتظار می‌رود که کمپانی تایوانی از پرچمدار جدیدی به نام اچ‌تی‌سی یو در آینده رونمایی کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ تنها ۶ یا ۷ تلفن هوشمند معرفی کند.

اچ‌تی‌سی یو اولترا با تراشه اسنپدراگون  821 معرفی شد؛ اما اچ‌تی‌سی یو نیز با تراشه اسنپدراگون 835 به بازار روانه خواهد شد. اچ‌تی‌سی یو با نام اچ‌تی‌سی اوشن نیز شناخته می‌شود و در بنچمارک انتوتو ظاهر شده است. طبق شایعات، این تلفن هوشمند از دکمه فیزیکی استفاده نخواهد کرد و دارای بدنه‌ای خواهد بود که حساس به لمس است.

اچ تی سی Exon


منبع : زومیت

برچسب‌ها:

هک تلفن هوشمند از طریق فرمان صوتی - فناوری

میزو ام ایکس 7 با قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه می‌شود - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا