تصاویردکوراسیون آشپزخانه به سبک 2018

یکشنبه 5 آذر 1396 دکوراسیون
تصاویردکوراسیون آشپزخانه به سبک 2018

تصاویردکوراسیون آشپزخانه به سبک 2018

در دنیای امروزی آشپزخانه بر خلاف زمان های گذشته به لوکس ترین بخش منزل تبدیل شده است به همین دلیل کدبانوها برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود حساس هستند و تمایل دارند زیباترین دکوراسیون را در فضای آشپزخانه منزل خود ایجاد کنند.آشپزخانه های مدرن در خانه های امروزی کاملا در دید هستند و می توان گفت آشپزخانه امروزه به فضای اجتماعی اغلب منازل متصل است بنابراین دیزاین آشپزخانه مدرن از اهمیت زیادی برخوردار است.

آشپزخانه 2018دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه 2018

آشپزخانه 2018

در آشپزخانه های مدرن داشتن چیدمانی که سادگی را به نمایش بگذارد بسیار مهم است. بجای استفاده از وسایل دکوری و جا گیر در آشپزخانه می توانید گزینه های دیگری را به دکوراسیون آشپزخانه اضافه کنید که علاوه بر زیبا و مرتب نشان دادن چیدمان آشپزخانه، از شلوغی بیش از حد آن نیز جلوگیری می کنند. برای مثال استفاده از سنگ های طبیعی با رگه های زیبای مواد معدنی یا چوب طبیعی با گره و بافت های متعدد در اپن یا کانتر آشپزخانه جلوه ای جذاب و گیرا به دکوراسیون محیط اضافه خواهد کرد.

دکآشپزخانه 2018

آشپزخانه مدرن 2018

اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه منزل تان صمیمی و گرم تر به نظر برسد بهتر است در هنگام طراحی نور پردازی آشپزخانه توجه لازم را به خرج دهید. در برخی از دکوراسیون های تیره آشپزخانه طراحی نور پردازی تقریبا به صورت شومینه به نظر می رسد. در برخی دیگر از آشپزخانه های مدرن از چراغ های ال ای دی برای طراحی نور پردازی در قسمت منطقه کار استفاده می شود. دکوراسیون آشپزخانه سفید و سیاه از انواع دکوراسیون هایی است که امروزه مورد توجه اغلب افراد و طراحان داخلی قرار گرفته است که بهتر است در این مدل دکوراسیون ها برای ایجاد تضاد قوی در فضای آشپزخانه از لامپ های ال ای دی با نورهای سفید استفاده نمایید.

آشپزخانه 2018

چیدمان آشپزخانه

منبع:نمناک

 

مدل‌های گچبری سقف برای پذیرایی یا نشیمن

مدل‌های گچبری سقف برای پذیرایی یا نشیمن

چه رنگ‌‌هایی برای دکوراسیون منزل خوب است

رنگ‌‌هایی برای دکوراسیون منزل؛ از مُد عقب نمانید!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا