بررسی کاربرد استفاده از تشک لبه دار برای نوزاد

دوشنبه 23 فروردین 1400 بازار ، گوناگون
تشک لبه دار برای نوزاد

کودک از زمان بدو تولد تا بزرگسالی در معرض خطرات گوناگونی قرار می گیرد که این خطرات می تواند سلامت جسم و جان کودک را به خطر بیاندازد! از این رو والدین عزیز باید توجه ویژه ای به تهیه و خرید انواع محصولاتی که به صورت مستقیم بر سلامت کودک تاثیر گذار خواهند بود، داشته باشند تا بتوانند سلامت کودک خود را بیمه کنند.

یکی از محصولاتی که می تواند در این زمان تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کودکان داشته باشد و آن ها را از خطرات احتمالی حفظ کند، استفاده از تشک لبه دار است که در این قسمت قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص این تشک و مزایای استفاده از آن در اختیار شما والدین عزیز قرار دهیم تا بتوانید با استفاده از این محصولات، از کودک دلبندتان محافظت کنید. اگر شما نیز به دنبال تهیه و خرید تشک های لبه دار هستید، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

تشک لبه دار برای نوزاد

تشک لبه دار یا گارد دار چیست؟ آشنایی با انواع تشک های لبه دار

در لوازم سیسمونی نوزاد محصولات بسیار متنوع ای قرار دارند که هرکدام از آن ها مزایای قابل توجه ای را کودک شما به همراه خواهند داشت! یکی از این موارد، استفاده از تشک های لبه دار و یا گارد دار است که به دلیل آن که می تواند حمل و نقل و ایمنی را برای کودکتان فراهم کند، در دسته محصولات پرفروش و پرمصرف سیسمونی نوزاد قرار می گیرد.

کودک شما نیاز به مراقبت های ویژه ای به خصوص در ماه های اول پس از تولد دارد و این موضوع نیز مورد توجه والدین عزیز قرار دارد و به این جهت است که آن ها تمایل دارند کودک را در تخت خواب مشترک خود قرار دهند تا فرایند ایمنی و سلامت کودک به بهترین شکل ممکن انجام شود اما این باور، یک باور اشتباه و غلط است!

چراکه کودک ممکن است با قرار گرفتن در تخت مشترک احساس خفگی کند و یا فشار هایی که به آن وارد می شود، عملا باعث بروز مشکلات عدیدی در کودکتان شود که برطرف کردن آن در برخی از موارد ناممکن است!

برای آن که بتوانید کودک خود را از این مشکلات به دور کنید، در اولین فرصت حتما سعی کنید تصمیم به تهیه و خرید تشک لبه دار گرفته تا شاهد مشکلات تلخ و ناگوار برای کودک خود نباشید.

بررسی مزایای استفاده از تشک های لبه دار و یا گارد دار موجود در بازار

تشک های لبه دار دارای مزایای قابل توجه ای هستند که می توان از آن به عنوان اصلی ترین لوازم در سیستمونی نوزاد یاد نمود. با این حال در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص مزایای استفاده از تشک های لبه دار و… به دست آورید.

  1. کودکان در هنگام خواب بسیار غلت می خورند که بی توجهی به آن می تواند سلامت کودک را به خطر بیاندازد، از این رو استفاده از تشک لبه دار می تواند فرایند غلت خوردن کودک را مدیریت کند تا مشکلی برای او ایجاد نشود.
  2. با استفاده از تشک های لبه دار، فرایند حمل و نقل به ساده ترین حالت ممکن انجام می شود و شما مجبور نخواهید بود که کودک خودتان را به سختی از نقطه ای به نقطه ای دیگر حمل کنید.
  3. استفاده از این تشک ها می تواند جایگاهی امن و بسیار نرم را برای کودک شما به همراه داشته باشد. در این خصوص استفاده از این تشک ها خواب راحت و ایده آلی را برای کودکان خواهد داشت. بنابراین خواب راحت و ایده آل از مزایای ویژه تشک ها است.
  4. به دلیل برخورداری از گارد هایی که در این محصول قرار گرفته است، فرایند غلت خوردن کودک به خوبی مدیریت می شود و کمتر شاهد مشکلات این چنینی خواهیم بود.
  5. با استفاده از تشک های لبه دار می توانید به سادگی کودک خود را بر روی تخت خواب، زمین و… قرار دهید بدون آن که شاهد مشکلاتی از جمله غلت خوردن، بازیگوشی، سفتی زمین و…. باشید.
  6. تشک های لبه دار و گارد دارد در انواع متفاوت و مختلفی در بازار موجود هستند که هرکدام از آن ها دارای اشکال و گونه های خاص و به خصوصی می باشند که استفاده از آن ها را برای کودک دلبندتان لذت بخش خواهد کرد. از این رو می توانید متناسب با نوع سلیقه و دکور اتاق کودک خود، مناسب ترین آن ها را خریداری کنید.
  7. نکته بسیار مهمی که در خصوص استفاده از تشک های لبه دار وجود دارد، این است که والدین عزیز می توانند این نوع از تشک ها را بر روی تخت خود قرار دهند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به کودک خود دسترسی کامل داشته باشند.
  8. این نوع از تشک ها قابلیت شستشو به صورت کامل را دارند که البته در این خصوص باید به مدل سازنده این محصول توجه کنید چراکه برخی از آن ها تنها روکش آن ها جدا شده و قابلیت شستشو دارند و برخی دیگر تماما به کمک دست و یا ماشین های لباسشویی می توانید فرایند شستن را انجام دهید.

تشک لبه دار برای نوزاد

آیا تشک های لبه دار در واقع همان گارد دار هستند و یا تفاوتی در آن ها وجود دارد؟

این سوال یکی از پرتکرار ترین سوالات در این زمینه است که متاسفانه والدین به اشتباه تصور می کنند که تشک های لبه دار با تشک های گارد دار تفاوت دارد و در واقع دو محصول مجزا از یکدیگر هستند اما این موضوع کاملا رد می شود.

بلکه تشک های لبه دار همان تشک های گارد دار هستند که تنها تفاوتی که در آن ها وجود دارد به اندازه، ارتفاع، رنگ و مدل آن ها بر می گردد.

بررسی قیمت انواع تشک های لبه دار موجود در بازار

همان طور که اشاره نمودیم، تشک های لبه دار دارای انواع متفاوت و مختلفی هستند که با توجه به کیفیت ، سایز ، رده سنی قابل استفاده و برند سازنده می توان شاهد تنوع قیمتی در آن ها بود. در این خصوص نگران نباشید بلکه این محصولات از قیمت های متنوع و مناسبی برخوردار هستند که می توانید بر اساس میزان بودجه خود مناسب ترین آن ها را خریداری کنید.

حمله تروریستی در نطنز

ماجرای حمله تروریستی در نطنز چه بود

قیمت سکه، طلا و ارز 

کاهش نرخ ارز در بازار/قیمت سکه، طلا و ارز ۱۴۰۰/۰۱/۲۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا