انتقاد هواداران استقلال از کادر فنی این تیم !

چهارشنبه 12 آذر 1399 ورزشی
انتقاد هواداران استقلال از عملکرد کادر فنی

نتیجه صفر صفر و عملکرد ضعیف تیم استقلال در برابر پیکان برای هواداران این تیم ناخوشایند بود و آنها انتظارات بیشتری از تیم فکری داشتند.

عدم دسترسی استقلال به پیروزی برای پنجمین فصل متوالی در هفته چهارم لیگ برتر باعث ناراحتی هواداران این تیم شد. و هواداران این تیم بعد از نتیجه صفر صفر این مسابقه از کادر فنی استقلال انتقاد کردند .
آبی ها این بار هم در راه رسیدن به پیروزی ناکام بودند و در برابر شاگردان مهدی تارتار کاری از پیش نبردند.

بازی استقلال و پیکان که در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمود فکری که در این دیدار به دلیل محرومیت کار را از روی سکوها دنبال می کرد، آبی ها این بار هم در راه رسیدن به پیروزی ناکام بودند و در برابر شاگردان مهدی تارتار کاری از پیش نبردند.

استقلال در این مسابقه بجز یکی دو مورد، هرگز نتوانست موقعیت آنچنانی بر روی دروازه پیکان خلق کند و همین امر باعث انتقاد هواداران این تیم از عملکرد کادرفنی شد. بخصوص اینکه این تیم با مصدومیت بازیکنان کلیدی اش و غیبت در دیدارهای پیش رو، هواداران این تیم از اکنون نگران سرنوشت تیم در لیگ بیستم هستند.

برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی معتقدند که تیم فکری با گذشت زمان عملکرد بهتری را می تواند از خودش به ثبت برساند و باید به او و کادرفنی اش زمان بیشتری داد، اما عده ای اعتقاد دارند استقلال با این سبک و روند بازی به جایی نخواهد رسید.

 

منصوریان برکنار شد

علیرضا منصوریان از هدایت تیم تراکتورسازی برکنار شد

مسی در چلسی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا