تزریق ژل برای بزرگ، کلفت کردن و افزایش سایز آلت چقدر موثر است؟

پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 بازار

بزرگ کردن آلت تناسلی به وسیله تزریق ژل، روش جراحی پلاستیک کم تهاجمی به منظور افزایش قطر و طول آلت شل می باشد. این روش سایز آلت تناسلی در حال نعوظ و شل را افزایش می دهد. در این جراحی زیبایی، ژلی که معمولاً از اسید هیالورونیک تشکیل شده است به داخل بدنه آلت تناسلی تزریق می شود. در مقایسه با بزرگ کردن آلت جنسی مردانه از طریق انتقال چربی که احتمال پس زدن وجود دارد، در این روش نتایج قابل پیش بینی تر می باشند.

انجام دادن عمل بزرگ کردن آلت تناسلی با فیلرهای پوستی برای چه افرادی مناسب می باشد؟

روش تغییر در شکل و سایز دستگاه جنسی مردانه با تزریق ژل به آلت تناسلی برای افرادی که به دنبال افزایش قطر و طول آلت تناسلی خود، به خاطر مشکلات زیبایی شناختی یا ناهنجاری های ژنتیکی، هستند مناسب می باشد. بزرگ کردن آلت تناسلی با روش تزریق ژل برای افرادی که مبتلا به برخی بیماری های مزمن پزشکی هستند یا کسانی که انتظارات درستی از این روش ندارند، توصیه نمی شود.

مزایای افزایش حجم با تزریق ژل

  • بدون جراحی
  • روشی است که در مطب انجام می شود.
  • نتایج فوری
  • مدت زمان درمان 15 تا 30 دقیقه
  • اکثر افراد افزایش حجم را تا 2 سال پس از تزریق خواهند داشت!
  • بدون بخیه، جای زخم یا بی هوشی
  • بدون درد یا با درد جزئی
  • افزایش حجم در حالت شل و نعوظ
  • ظاهر ربجسته و متناسب در لباس شنا و ورزشی
  • انجام فعالیت جنسی یک هفته پس از درمان

چه چیزی برای افزایش قطر آلت تناسلی استفاده می شود؟

در روش قطور کردن آلت تناسلی از فیلر های اسید هیالورونیک از جمله Juvederm XC و Voluma XC، Restylane Lyft و Restylane Defyne استفاده می ‌شود. فواید متعددی برای استفاده از فیلر نسبت به سایر تکنیک های تهاجمی تر وجود دارد. این نوع فیلرها از اسید هیالورونیک – ماده قندی طبیعی در پوست – ساخته شده‌ اند، بی خطر هستند، آب را نگه می‌ دارند و ناحیه درمان را به منظور بزرگ شدن و جوان‌ سازی طولانی‌ مدت، حجیم می ‌کنند.

آنچه می توانید در هنگام بزرگ کردن آلت تناسلی خود انتظار داشته باشید.

ملاقات اولیه با مشاوره معمولاً حدود 20 دقیقه طول می کشد که می توان آن را به صورت مجازی یا حضوری انجام داد. در طول این ملاقات، پزشک در مورد اهداف شما صحبت می کند، تاریخچه پزشکی می گیرد، معاینه انجام می دهد و خطرات و عوارض احتمالی را بررسی می کند.

بزرگ‌ کردن قطر آلت تناسلی با استفاده از یک ماده طبیعی موجود در بدن (اسید هیالورونیک) انجام می ‌شود که این ماده به داخل بدنه آلت تناسلی تزریق می ‌شود تا باعث افزایش قابل توجهی در قطر آلت تناسلی شود. این عمل در مطب و در کمتر از 45 دقیقه با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و نسبتاً بدون درد است. اگرچه این روش اصولا روشی است که قطر آلت تناسلی را افزایش می دهد، اما طول آلت تناسلی نیز ممکن است به دلیل حجم زیاد فیلر افزایش یابد که باعث می شود به سمت پایین تر آویزان شود و در برابر انقباض مقاومت کند.

بعد از عمل آلت تناسلی به مدت 2 تا 3 روز با یک ماده انعطاف پذیر نرم پانسمان می شود. سپس برای ویزیت بعدی و برداشتن پانسمان و بررسی نتایج اولیه باز می گردید. سپس احتمالا هر گونه ناهمواری به آرامی و با فشار فیلر دوباره توزیع و هموار می شود. باید حداقل به مدت 3 روز و ترجیحاً 2 هفته پس از عمل از فعالیت جنسی خودداری کنید.

تزریق اسید هیالورونیک معمولاً یک سال و نیم تا 2 سال و در برخی موارد بیشتر ماندگار خواهد بود. افزایش قطر آلت تناسلی با فیلر های پوستی مزایای زیادی نسبت به افزایش حجم به کمک عمل جراحی دارد که کوچکترین آن هزینه است. حدود یک سوم عمل جراحی هزینه دارد وهمچنین، سهولت انجام این روش، در آینده امکان افزایش حجم تدریجی و حفظ ظاهر حجیم شده را فراهم می ‌کند.

چه انتظاری می توان در مورد نتایج حجیم شدن آلت تناسلی با روش تزریق ژل داشت؟

نتایج بزرگ شدن آلت تناسلی با روش تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده و موقتی هستند. هیچ راه حل موثر و ماندگار مورد تایید FDA ای برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد.

تزریق ژل به منظور افزایش اندازه آلت تناسلی یک درمان بالینی اثبات شده است. نتایج برای هر شخص ممکن است متفاوت باشد اما تمامی افراد بلافاصله پس از درمان متوجه بهبود قابل مشاهده و افزایش سایز و قطر آلت تناسلی خود می شوند.

دوره نقاهت یا بهبودی چگونه است؟

کمترین دوره نقاهت برای این درمان است. می توانید پس از انجام عمل به سر کار خود بروید و در صورت داشتن یک کار اداری با تحرک کم، نیازی به مرخصی نیز ندارید.

فعالیت بدنی شدید یا بلند کردن اجسام سنگین در بعد از درمان حداقل برای هفت روز اول توصیه نمی شود.

ورزش های سنگین و بلند کردن وزنه در هفت روز اول نیز مجاز نمی باشد.

فعالیت جنسی را می توان پس از بهبود کامل ناحیه تحت درمان که معمولاً حدود هفت روز طول می کشد، دوباره انجام داد.

انجام فعالیت سبک پس از 72 ساعت مجاز می باشد و ورزش سبک، مشروط بر اینکه روند بهبودی به خوبی پیش رود، معمولاً پس از 2 هفته بدون ایراد می باشد. بیماران باید حداقل یک هفته از رابطه جنسی پرهیز کنند.

عوارض جانبی احتمالی بزرگ کردن آلت تناسلی با روش تزریق فیلرهای پوستی چیست؟

عوارض جانبی احتمالی پس از بزرگ‌ کردن آلت تناسلی با فیلرهای پوستی شامل التهاب، آزردگی، کبودی، کیست، برجستگی یا برآمدگی، ناهمواری پوست، جایگذاری نامناسب، حرکت فیلر و التهاب بافتی می باشند.

چقدر ممکن است که هزینه کنم؟

محبوب ترین و ماندگارترین تزریق هیالورونیک اسید بزرگ کننده آلت تناسلی، Voluma XC است. درمان‌ های متداول برای صورت یا لب‌ به ۱ تا ۳ سرنگ نیاز دارند، اما بزرگ‌ کردن آلت تناسلی با Voluma XC به ۵ تا ۱۵ سرنگ برای تزریق به بدنه و سر آلت تناسلی نیاز دارد. بنابراین، استفاده بیشتر از سرنگ ها، هزینه های بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل را افزایش می دهد.

افزایش قطر بستگی به مقدار تزریق ژل در آلت تناسلی دارد. اکثر بیماران برای رسیدن به  نتیجه مطلوب و زیبا به 5 تا 15 سرنگ نیاز دارند. معمولا افزایش قطر با این تکنیک و این تعداد سرنگ، باعث افزایش 15 تا 35 درصدی قطر و 10 تا 15 درصد افزایش طول سایز آلت تناسلی می شود.

این غذاها برای گربه خانگی شما مضر هستند.

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

از باغ پرندگان کیش تا پارک ساحلی میرمهنا کیش در سفر به کیش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا