نیکول شرزینگر خواننده و مدل آمریکایی

چهارشنبه 3 آبان 1402 بیوگرافی
نیکول شرزینگر خواننده و مدل آمریکایی

نام اصلی : نیکول پریسکویا الیکولانی ولیانته شرزینگر

نام اصلی به انگلیسی : Nicole Prescovia Elikolani Valiente Scherzinger

شهرت: نیکول شرزینگر

تولد: 1978/06/29 (۴۳ سال)

زادگاه: هونولولو ، هاوایی ، ایالات متحده

حرفه: خواننده ، ترانه سرا ، رقصنده ، بازیگر و شخصیت تلویزیونی آمریکایی

سالهای فعالیت: 1997 – هم اکنون

ملیت: آمریکایی

نیکول شرزینگر کیست؟

نیکول شرزینگر هنرمند، هنرپیشه و شخصیت تلویزیونی مشهور آمریکایی است. نیکول که در هاوایی در ایالات متحده متولد شد، ابتدا به عنوان شرکت کننده در برنامه تلویزیونی تلویزیونی “پاپ استارز” به شهرت رسید. او بعداً خواننده گروه موسیقی “پاسیکت دالز” شد که در نهایت به یکی از محبوب ترین و بهترین های جهان تبدیل شد.

نیکول شرزینگر متولد چه سالی است؟

نیکول شرزینگر متولد 29 ژوئن 1978 (هشتم تیرماه 1357)در شهر هانولولوی هاوایی آمریک متولد شد و در لوئیزویل ، کنتاکی بزرگ شد.

قد و وزن نیکول شرزینگر چقدر است ؟

بازیگر و خواننده زن خارجی یکی از خوش اندامترین ها در حرفه خود هستند! قد نیکول شرزینگر و وزن نیکول شرزینگر نسبت به بقیه بازیگر و خواننده زن مناسب است. نیکول شرزینگر دارای 165 سانتیمتر قد و 54 کیلو گرم وزن هست.

نیکول شرزینگر کیست

خانواده نیکول شرزینگر

نیکول شرزینگر، بازیگر و مدل آمریکایی، در ۶ ژوئن ۱۹۶۹ در شهر هاوایی به دنیا آمد. پدرش، آلفونسو والینته، فیلیپینی‌تبار و مادرش، رزماری الیکولانی، از نژاد بومی هاوایی و اوکراینی است. والدین نیکول زمانی که او تنها ۶ سال داشت از یکدیگر جدا شدند.

رزماری، مادر نیکول، در زمان تولد او تنها ۱۸ سال داشت و در محله‌ای فقیرنشین زندگی می‌کرد. او پس از جدایی از همسرش، با گری شرزینگر، مردی آلمانی‌تبار-آمریکایی، ازدواج کرد و نیکول را به فرزندی پذیرفت. نیکول و گری شرزینگر یک خواهر کوچک‌تر به نام Keala دارند.

بیوگرافی نیکول شرزینگر

بیوگرافی نیکول شرزینگر

تحصیلات نیکول شرزینگر

نیکول شرزینگر از کودکی به موسیقی علاقه داشت. او زمانی که 10 سال داشت، نوار کاست ویتنی هوستون را دریافت کرد و از آن زمان به بعد به خوانندگی علاقه‌مند شد. او در «مدرسه هنرهای نمایشی جوانان» در «دبیرستان دستی DuPont» تحصیل کرد، جایی که در کلاس‌های تئاتر و رقص شرکت کرد.

نیکول در حالی که در دبیرستان بود، در مسابقه استعدادهای کلاسیک کوکاکولا برنده شد و در نمایش‌های زیادی در تئاتر بازیگران لوییزویل بازی کرد. او سپس تحصیلات خود را در رشته هنر تئاتر در دانشگاه ایالتی رایت ادامه داد.

در سال 2000، نیکول در فصل اول نمایش تلویزیونی «Popstars 2000» شرکت کرد و به عنوان خواننده اصلی گروه پاپ زن «له شدن Eden» انتخاب شد. این گروه با انتشار آلبومی به همین نام به موفقیت رسید.

شروع فعالیت نیکول شرزینگر

شروع فعالیت نیکول شرزینگر

نیکول شرزینگر، بازیگر و خواننده آمریکایی، فعالیت خود را در سال 2003 با بازی در فیلم کمدی «تعقیب پاپی» آغاز کرد. او بیشتر به خاطر عضویت در گروه پاپ پوسی کت دالز شناخته می‌شود.

در سال 2010، نیکول پس از ترک گروه، در مجموعه مسابقات رقص آمریکایی «رقصیدن با ستارگان» شرکت کرد و به همراه شریک رقصش درک هاف برنده مسابقه شد. در سال 2011، او اولین آلبوم انفرادی خود، «Killer Love»، را منتشر کرد که در رتبه هشتم جدول آلبوم‌های بریتانیا قرار گرفت. آلبوم بعدی او، «دروغ بزرگ چربی»، که در سال 2014 منتشر شد، موفقیت متوسطی داشت. در سال 2015، او برنده یک نمایش متنوع به نام «I Can Do That» شد. دو سال بعد، او برند عطر خود را به نام «انتخاب شده توسط نیکول شرزینگر» راه اندازی کرد.

در سال 2018، شرزینگر صدای خود را برای انیمیشن کمدی کامپیوتری «Ralph Breaks the Internet» قرض داد. او در سال 2019 به عنوان داور در سریال «استعداد مستعد استرالیا» و «ایکس فاکتور» ظاهر شد. در همان سال، گروه پوسی کت دالز از اتحاد مجدد خود خبر داد و شرزینگر برای جلسات جدید استودیویی با دیگر اعضای گروه دست به دست هم داد.

همسر نیکول شرزینگر

همسر نیکول شرزینگر

رابطه نیکول شرزینگر

نیکول شرزینگر با چندین مرد از جمله خواننده نیک هکسوم، قهرمان مسابقات اتومبیل رانی لوئیس همیلتون و تنیسور گریگور دیمیتروف رابطه عاشقانه داشته است.مدتی است که گفته می شود این خواننده با یک فوتبالیست 23 ساله با نام Pajtim Kasami که عضو تیم ملی سوئیس می باشد, آشنا شده و بایکدیگر ارتباط عاشقانه برقرار کرده اند!

رابطه عاشقانه نیکول شرزینگر با تام اوانز

رابطه عاشقانه نیکول شرزینگر با تام اوانز

نیکول شرزینگر به مناسبت اولین سالگرد رابطه شان پستی در اینستاگرام منتشر کرد. خواننده Pussycat Dolls ،  یک عکس دوست داشتنی  با  تام اوانز بازیگر و مدل سابق اتحادیه راگبی 35 ساله پست کرد و نوشت : سالگرد عشقمان مبارک. کی می دانست که یک سال پیش تمام دنیای من تغییر خواهد کرد. تو استجابت دعاهای منی. دوستت دارم.

کارهای خیرنیکول شرزینگر

او با الهام از عمه اش که از سندرم داون رنج می برد، کمک های زیادی به سازمان های خیریه کرده است. او با یونیسف همکاری داشته است و به کشورهایی مانند فیلیپین سفر کرده است تا به دنبال راه هایی برای کمک به کودکان نیازمند باشد.

جوایز نیکول شرزینگ

  • جایزه بیشترین اجراها را از ASCAP Awardsدر سال ۲۰۰۷
  • جایزه BMI Urban Awardsدر سال ۲۰۰۷
  • جایزه BMI Pop Awards در سال ۲۰۰۸
  • نیکول شرزینگر به ترتیب در سال‌های 2012 و 2013 دو بار برای «زن سرگرم‌کننده نترس» و «شخصیت تلویزیونی نهایی» برنده «جایزه Cosmopolitan» شده است. او همچنین “جایزه آسیایی” را برای “دستاورد برجسته در موسیقی” دریافت کرده است.
  • او در طول زندگی حرفه‌ای خود نامزدهای متعددی دریافت کرده است. او برای بازی در فیلم «مردان سیاه پوش 3» نامزد «جایزه انتخاب نوجوان» برای «دزد انتخابی فیلم» شد.
بیوگرافی نیکول شرزینگر

بیوگرافی نیکول شرزینگر

آلبوم‌های نیکول شرزینگر

  • اسمش نیکوله (آلبوم) -۲۰۰۷
  • عشق کشنده -۲۰۱۱

فیلم‌ های نیکول شرزینگر 

  • مردان سیاه‌پوش ۳ (۲۰۱۲)
  • موانا (فیلم) (۲۰۱۶)
خواننده نیکول شرزینگر

خواننده نیکول شرزینگر

حقایق جالب درباره نیکول شرزینگر

  • عضو سابق گروه پاپ نوجوان “Eden’s Crush”.
  • در دانشگاه ایالتی رایت در فیربورن، اوهایو تحصیل کرد.
  • عضو عروسک های پوسیکت است.
  • او در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد و در لوئیزویل، کنتاکی بزرگ شد. پدرش فیلیپینی تبار، اهل جزیره باتانس، فیلیپین است. مادر او یک نیمی اوکراینی، یک چهارم لهستانی و یک چهارم بومی هاوایی است. یکی از پدربزرگ‌های مادری نیکول، جان ایوان لنچانکو، در سال 1913 در کینای، مائوئی، از نیکتا دیمتری لنچانکو و پاراسکویا زنچنکو، که مهاجران اوکراینی بودند، به دنیا آمد.
  • اگرچه او فیلیپینی، بومی هاوایی، اوکراینی و لهستانی تبار است، او در سال 2003 در تعقیب پاپی (2003) نقش یک پورتوریکویی را بازی کرد.
  • یک خواهر کوچکتر به نام کیالا دارد.
  • نام مادرش رزماری است. نام پدر ناتنی او جورج شرزینگر است که نام خانوادگی کنونی خود را از آنجا به دست می آورد.
  • او در طول سال های کالجش در رشته تئاتر تحصیل کرد و قصد دارد در برادوی به روی صحنه برود.
  • او خود را فردی روحانی، سخت کوش و پرشور توصیف می کند.
  • گروه های مورد علاقه او U2 و The Black Eyed Peas هستند.
  • فیلم مورد علاقه او ناپلئون دینامیت (2004) است
  • از اواخر سال 2015 با تنیسور بلغاری گریگور دیمیتروف رابطه عاشقانه داشته است.

 

 

بیوگرافی نسرین مقانلو

بیوگرافی بیانسه

بیانسه | زندگی شخصی بیانسه خواننده مشهور آمریکایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا