بیوگرافی فرشاد محمدی‌ مهر و همسرش

یکشنبه 27 خرداد 1397 بیوگرافی
بیوگرافی فرشاد محمدی‌ مهر و همسرش

بیوگرافی فرشاد محمدی‌ بازیکن سابق تیم پارس جنونی در سال 15 مرداد ماه 1373 در خمین شهر دیده به جهانگشود وی ثابقه حضور در باشگاه گیتی پسند و ذوب آهن را در کارنامه خودش دارد.

وی با درخشش و خودی نشان دادن در این تیم ها و سد نفوذ ناپذیری که در پست مدافع تیم پارس جم داشته با توافق و همکاری باشگاه پارس به باشگاه بازیکنان استقلال تهران پیوست و عکس هایی نیز به انتشار گذاشت و خوشحالی خود را ابراز کرد. و همسرش نیز از این کار و توافق او لایک کرده و عکسی با هم انداخته اند.

وی با عهدی (قراردادی) 2 ساله به تیم استقلال پیوست و فرشاد محمدى مهر مدافع راست فصل گذشته تیم پارس جم پس ازمذاکره و توافق نهایى با توفیقى مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال به این تیم پیوست.و بعد از هفته ی دیگر که مسابقات لیگ شروع میشود با پیراهن و پست مدافع از آبی پوشان پایتخت توپ میزند.

فرشاد محمدی مهر که هم اکنون 23 سال سن دارد در تیم فوتبال پارس جم نام خود را در فوتبالبه اوج معروفیت رساند اما در نهایت برای لیگ هجدهم ترجیح داد به تیم بزرگ استقلال برود تا شانسش را برای صعود در فوتبالایران بالا ببرد .

وی میگوید من بیشتر وقت خود را در کنار همسرم که نصف زندگی من و اول از همه در کنار پدر و مادردر خمین شهر میگذارنمو علاقه زیادی که از زمان نوجوانی به فوتبال داشتم و یکم با مخالفت های پدرم روبه رو میشدکه عصبانی میشد و میگفت :

پسر این همه فوتبال بازی میکنی کافی نیست و در نهایت من بزرگ شده و هم اکنون به تیم پارس جم و استقلال که آرزوی منبود پیوستم .

وی هم اکنون وارد زندکی زناشویی شده و متاهل است و به گفته ی خود تمامتمرکز خود را وقف رساندن خود به اوج فوتبال و ستاره شدن در دنیا میگذارم و از همسرم

و خانواده که تا الان مرا یاری کرده اند و بعد از این هم کمک میکنند سپاسگزارم .

 

عکس همسر فرشاد محمدی مهر

منبع:شبناک

 

 

 

بیوگرافی سامان قدوس، بازیکن دو رگه فوتبال (+تصاویر)

بیوگرافی بازیکن تیم ملی رامین رضاییان

بیوگرافی بازیکن تیم ملی رامین رضاییان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا