بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی

سه‌شنبه 11 مرداد 1401 بیوگرافی

بیوگرافی سجاد غریبی + ماجرای جدایی او از همسرش

چکیده ای از بیوگرافی سجاد غریبی

نام: سجاد

نام خانوادگی: غریبی

تولد: 28 آذر 1370

زاده: اهواز

همسر: مجرد

فعالیت:۱۳86_تاکنون

پیشه: ورزشکار اینستاگرامی

قد: 184 سانتی متر

وزن: 155 کیلوگرم

مدرک تحصیلی: لیسانس اقتصاد بازرگانی

سجاد غریبی کیست ؟

سجاد غریبی ورزشکار رشته رزمی MMA و رشته پاورلیفتینگ اهل ایران است و او را با عنوان هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی» یاد میشناسند

سجاد غریبی متولد چه سالی است ؟

سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370  است.

سجاد غریبی اهل کجاست ؟

او متولد شهر اهواز است.

بیوگرافی کامل سجاد غریبی

سجاد غریبی بدنساز ایرانی  است که به سمت بوکس آمد. او فارغ التحصیل رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه بوشهر می باشد ، سجاد غریبی با داشتن فیزیک بدنی عجیب که شباهت بسیاری با ابرقهرمان هالک دارد باعث شهرت ناگهانی او در سطح دنیا شد.تصاویر غریبی در روزنامه هایی مانند دیلی میل و سان وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده است. پدر بزرگ او نیز جز پهلونان زورخانه بوده است و به طور کلی ژنتیک آنها هیکلی با اندام های درشت می باشدپ. به فته او از سن 15 سالگی رشد عضلانی اش آغاز شده است.

بیوگرافی سجاد غریبی

بیوگرافی سجاد غریبی

آغاز فعالیت ورزشی سجاد غریبی

او از سال 1386 ورزش را آغاز کرد، از سال 1388 پاورلیفتینگ کار کرد و بدنسازی را از سال 1393 آغاز کرد و بعد از آن به سمت بوکس که ورزش موردعلاقه اش بود رفت و وزن خود را از 177 کیلوگرم به 155کیلوگرم رساند.

افتخارات سجاد غریبی

بهگفته او مسابقات پرس گناوه و سیراف سال 89 و 1388 مقام دارد تا اینکه بعد از آن عمل جراحی کرد و پزشک ورزش سنگین را برای او ممنوع کرد. گذشت تا اینکه بعد از بهبودی سال 1393 قصد حضور در مسابقات مردان آهنین داشت که متاسفانه صدا و سیما تصمیم به عدم برگزاری این مسابقات گرفت.

هالک ایرانی

هالک ایرانی

مسابقه در قفس با حضور سجاد غریبی

در سال 1398 سجاد غریبی اعلام کرد که روماریو دوس سانتوس آلوس یکی از ورزشکاران برزیلی او را به مبارزه دعوت کرده است. سجاد نیز اعلام آمادگی خود را خبر داد اما بعد از مدت گفت ورزشکار برزیلی که به هالک برزیل معروف است جا زده و انصراف داد و حاضر به مبارزه با وی نشد.

سجاد غریبی فتوشاپی!

در سال 1400 هنگامی که غریبی با فورد رویارو شد با ضربه ای از سمت او پخش زمین شد و نتوانست او را به زمین بزند ! بعد از این رقابت بسیاری از ایرانیان تصاویر منتشر شده از سوی غریبی را فتوشاپی دانستند.
او بعد از این موضوع این چنین گفت : من فتوشاپی نیستم. عده ای از مردم همیشه حرفی برای گفتند دارند و همیشه دوست دارند از کلمه «ساختگی» استفاده کنند. این هایی که می گویند عکس های من فتوشاپ است ، باید بگویم که مردم مرا هر روز در این شهر می بینند و با من عکس می گیرند ، پس اگر ساختگی بودم خبرم داخل مجله های معتبر آمریکایی نمی رفت. عده ای می گویند دور کمرم فتوشاپ است ، دور بازویم فتوشاپ است! دور بازوی من 64 است که حتی خارجی ها هم می گفتند در کشور ما هم وجود ندارد. مردم تا بخواهد من را باور کنند کمی طول می کشد!

وزن و قد سجاد غریبی

وزن و قد سجاد غریبی

مصاحبه ای کوتاه با سجاد غریبی

شغل دیگری به جز ورزش دارید؟

شغل اصلی من ورزش است و در کنار آن در آژانس املاک نیز مشغول بکار هستم ، روزی بین 2 تا 3 ساعت ورزش می کنم و 8 ساعت می خوابم.

تغذیه سجاد غریبی چیست؟

تغذیه من کمی با دیگران فرق دارد ، وعده های غذایی من بین 4 تا 7 وعده است و در دوران حجم و مسابقات این وعده ها از 7 تا 11 وعده می رسد.معمولا پنج پرس برنج و سیب زمینی آب پز و سفیده تخم مرغ را در برنامه غذایی دارم.

تجربه بازیگری هم داشته اید؟

برای بازی در فیلم «گشت ارشاد 2» دعوت شدم که قبول نکردم و فقط در یک تیزر بازی کردم که نقش یک تکاور را داشتم.

از سختی های اندام درشت ؟

به سختی در ماشین پراید جا می شوم و اگر سوار بشوم باید دستم بیرون پنجره باشد ولی در ماشین های بزرگتر ایرانی مانند پارس و سمند جا می شوم.

سجاد غریبی و عکس های بدون فتوشاپ او

سجاد غریبی و عکس های بدون فتوشاپ او

برخورد مردم در کوچه و خیابان با سجاد غریبی چگونه است؟

در خیابان نام مرا از یاد برده اند و بیشر مرا با «ماشالله غول ایران» ، «هرکول ایرانی» و یا «پهلوان» صدا می کنند و لقب هالک ایرانی هم بسیار معروف است.من انسان خنده رویی هستم و در خیابان با مردم بسیار مهربان هستم ، دلیلی برای ترس از من وجود ندارد ، بیشتر مردم خواهان گرفتن عکس با من هستند.

علاقه به کشتی نیز دارید؟

من رشته وزنه برداری و کشتی را دوست دارم ولی هیچکدام به اندازه مسابقات «قوی ترین مردان» برایم جذاب نیست چون از بچگی عاشق این رشته بودم. یادم هست همیشه اجرای آقایان فرامز خودنگاه و مهراب فاطمی برایم جالب بود و آرزو دارم یکبار هم شده در مسابقات مردان آهنین با همکاری صدا و سیما حاضر شوم.متاسفانه فوتبالی نیستم اما گاهی بازی های رئال مادرید و بارسا را نگاه می کنم.

آزی آزبورن

بیوگرافی آزی آزبورن خواننده سرشناس بریتانیایی

بیوگرافی کیمیا علیزاده تکواندو کار ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا