بیوگرافی روزبه چشمی

پنج‌شنبه 26 آبان 1401 بیوگرافی

 

چکیده ای از بیوگرافی روزبه چشمی

نام اصلی: روزبه چشمی

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: ۲ مرداد ۱۳۷۲

زادگاه: تهران، ایران

قد: ۱٫۹۲ متر

پست: مدافع میانی / هافبک دفاعی

 

روزبه چشمی کیست ؟

روزبه چشمی سال ۲۰۱۳ وارد تیم صبای قم شد و به عنوان یک هافبک دفاعی خوش درخشید و پس از دو فصل بازی در این تیم، تابستان ۹۴ به استقلال آمد.

روزبه چشمی اهل کجا است ؟

او  اصالتاً اهل روستای چشام از توابع شهرستان داورزن سبزوار در خراسان رضوی است.

روزبه چشمی متولد چه سالی است ؟

روزبه چشمی زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۷۲ است.

بیوگرافی روزبه چشمی

روزبه چشمی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۷۲)  اصالتاً اهل روستای چشام از توابع شهرستان داورزن سبزوار در خراسان رضوی است. روزبه چشمی در حال حاضر عضو تیم ملی فوتبال ایران است. او می‌تواند در پست‌های دفاع آخر و هافبک دفاعی بازی کند.روزبه چشمی از کودکی به فوتبال علاقه داشته و در خیابان و کوچه و مدرسه بازی می کرده است.

بیوگرافی روزبه چشمی

بیوگرافی روزبه چشمی

روزبه چشمی در رده باشگاهی به پرسپولیس تهران پیوست و سپس برای گذراندن خدمت سربازی راهی مقاومت شد. روزبه چشمی سال ۲۰۱۳ از صبای قم سر درآورد و آن‌قدر خوب بود که به عنوان یک هافبک دفاعی خوش درخشید و پس از دو فصل بازی در این تیم، تابستان ۹۴ به استقلال آمد. او قراردادش را پس از مصدومیت تمدید کرد.

علت جدایی روزبه چشمی از پرسپولیس

روزبه چشمی بعد از اینکه علی دایی علاقه ای به حضور این بازیکن تیم جوانان در رده بزرگسالان نداشت، با گرفتن رضایت نامه به صبای قم و زیر نظر محمد مایلی کهن رفت و دو سال در این تیم بود. روزبه چشمی در سال ۱۳۹۴ با قراردادی سه ساله از صبای قم به استقلال تهران پیوست.

بیوگرافی روزبه چشمی,روزبه چشمی,جدیدترین عکس های روزبه چشمیعکس های روزبه چشمی

افتخارات ورزشی روزبه چشمی

روزبه چشمی از سال ۲۰۱۱ در تیم ملی نوجوانان عضو شد. ۱۵ بازی و یک گل. سپس در تیم ملی جوانان طی ۱۶ بازی دو گل زد و در تیم ملی امید به بازوبند کاپیتانی رسید و در ۲۰ بازی، ۲ گل هم زد. در عرصه باشگاهی، روزبه چشمی طی دو فصل در صبا و همچنین در استقلال بازی کرده است. او در ۲ دربی برای آبی ها به میدان رفته است.

افتخارات ورزشی روزبه چشمی

افتخارات ورزشی روزبه چشمی

ازدواج و همسر روزبه چشمی

روزبه چشمی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است. وی در مصاحبه ای در همین موضوع گفت: اصلا به فکر ازدواج نیستم، الان وقت تمرین و بازی کردن است و می خواهم تا جایی که می توانم در فوتبال پیشرفت کنم، فرصت برای ازدواج زیاد است.

 

بیوگرافی کتانه افشاری نژاد

بیوگرافی سعید عبدولی کشتی گیر فرنگی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا