بیوگرافی دنیا جهانبخت

چهارشنبه 9 فروردین 1402 بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی دنیا جهانبخت

نام: دنیا

نام خانوادگی: جهانبخت

تولد: 30 آبان 1368

زاده: تهران

فعالیت: ۱۳۸۶_تاکنون

پیشه: مدل اینستاگرامی

همسر: متاهل

مدرک تحصیلی: –

دنیا جهانبخت کیست ؟

دنیا جهانبخت مدل پرحاشیه اینستاگرامی است که از نوجوانی  در فضای مجازی فعالیت میکرد او با حواشی خود در حال حاضر میلیون ها فالور دارد و به تازگی برند آرایشی خودش را راه اندازی کرده است.

دنیا جهانبخت متولد چه سالی است ؟

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 است.

دنیا جهانبخت اهل کجاست ؟

او متولد شهر تهران است

بیوگرافی دنیا جهانبخت

زهرا جهانبخت با نام مستعار دنیا در یک خانواده چهارنفره متولد شد او تنها یک برادر دارد ، پدر او از زمان کودکی اش فوت شد و مادرش تحصیلکرده فوق لیسانس پرستاری است و در سال 1399 در ایران بازنشست شد . دنیا از سال 1386 در حالی که 18 سال داشت در شبکه فیسبوک فعالیت میکرد و عکسهای خود را منتشر میکرد! او در مدت زمان کمی بسیار مورد توجه قرارگرفت. بعد از آنکه تحصیلش در ایران تمام شد به همراه خانواده اش به ترکیه مهاجرت کرد ، او می گوید خانواده اش از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده اند.

دنیا جهانبخت و برادرش

دنیا جهانبخت و برادرش

معروفیت دنیا جهانبخت  در اینستاگرام

در سال 1394 نام دنیا جهانبخت به خاطر انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود پخش شد، در این حادثه پریوش اکبرزاده در گذشت و دنیا جهانبخت اولین کسی بود که این خبر را اعلام کرد!

ادامه معروفیت او با ابراز علاقه به ساسی مانکن بود ،ابتدا با انتشار عکس های از ساسی مانکن به وی ابراز علاقه کرد اما بعد از بی توجهی این خواننده کلیپی با موضوع خودکشی خود انتشار داد، با این نمایش میلیون ها نفر به پیج او رفتند.

دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت و مهراد جم

بعد از شکست در عشق به خواننده معروف ساسی مانکن ! او با انتشار عکسی نصف و نیمه در کنار پسری اعلام کرد نامزده شده و رابطه جدیدی را شروع کرده است ، گفته می شد که این فرد برایان اعتماد وکیل و تاجر بین المللی است اما دنیا جهانبخت این موضوع را تکذیب کرد.

او در حال حاضر حدود 13 میلیون فالور دارد و از راه تبلیغ و قمار در آمد بسیاری از این فضای مجازی در می آورد. خانم جهانبخت در این مدت انمود به رابطه با تتلو و مونتیگو نیز کرد که همه ی این ها برای دریافت فالور و افزایش درآمد سایت های شرط بندی بود.

ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم

دنیا جهانبخت در سال 1399 از عشق دید خود رو نمایی کرد و پس مدتی مشخص شد آن فرد ، مهراد جم ، خواننده ایرانی می باشد. آنها بعد از مدتی اعلام کردند که ازدواج کرده اند و دنیا نیز باردار است ! در سال  1400 مهراد جم اعلام کرد که تصمیم گرفته به ایران بازگردد و همینطور شد و او از طریق هواپیمایی دبی به تهران بازگشت این ها در حالی بود که دنیا جهانبخت پنج ماهه باردار بود.

ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم

ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم

تولد فرزند مشترک دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت در نهایت دو ماه بعد از جدایی از همسرش ، روز 20 آبان 1400 مصادف با تاریخ رند میلادی (2021/11/11) اولین فرزند پسر خود بنام «آرتام» را به دنیا آمد گفته شده این زایمان در یکی از بیمارستان های لاکچری شهر لندن و هزینه ای دور و بر 1/3 میلیارد تومان انجام شده است.

فرزند دنیا جهانبخت

فرزند دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت و بهرام افشاری

این بار دنیا موفق به پیام دادن به بهرام افشاری نشده بود، چرا؟ چون اصلا نتوانسته بود که وارد صفحه ی بهرام افشاری شود. ظاهرا بهرام افشاری دنیا جهانبخت رو بلاک کرده بود. درست است که دنیا نتوانسته بود، به بهرام افشاری پیام دهد، اما می توانست از نام او برای شروع ماجرای جدیدش استفاده کند و این کار را هم کرد. دنیا سریعا به این قضیه واکنش نشان داد و اعلام کرد که، بهرام افشاری او را بلاک کرده و ابراز ناراحتی کرد.

بخشی از مصاحبه با دنیا جهانبخت

غذای مورد علاقتان چیست ؟

من که شکمو هستم باید بگم که آشپزیم خوبه و وقت هایی که روحیم رو به راه باشه آشپزی میکنم و غذای مورد علاقم ماکارونی ، فسنجون و قورمه سبزی است.

بهترین و بدترین لحظه زندگیتان ؟

اگه میتونستم یک قسمت از زندگیمو پاک کنم اون قسمت از زندگیم هم فوت پدرم بود، کاش میتونستم جلوی اون اتفاق رو بگیرم قشنگترین لحظه زندگیم هم لحظه ای بود که ساسی مانکن اون دسته گل رو برام فرستاد شاید باورتون نشه ولی قشنگترین لحظه زندگی من این بود.

آرزوهایتان چیست ؟

آرزوهایم مادی نیست ، اول سلامتی مامانم رو می خواهم و دومین آرزوم رسیدن به کسی که دوستش دارم و آخرین آرزویم آرامش هس بنظرم تنها چیزی که همه توی زندگیشون نیاز دارند زندگی توام با آرامش است.

خانواده دنیا جهانبخت

خانواده دنیا جهانبخت

تیم های مورد علاقتان کدامند؟

به فوتبال خیلی علاقه دارم ، تیم مورد علاقه داخلی من استقلال است و در تیم های خارجی هم طرفدار بارسلونای اسپانیا هستم.

عمل های زیبایی که انجام دادید؟

در صورتم فقط بینی ام را عمل کردم اما بقیه جاها رو نمیشه گفت ، اما عمل زیبایی داشتم.

 

جان آدامز

زندگینامه جان آدامز دومین رئیس جمهور ایالات متحده

میرزا اسماعیل دولابی

زندگینامه ی میرزا اسماعیل دولابی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا