بیوگرافی حسن همتی بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی + ماجرای زندگی تلخ او

پنج‌شنبه 4 آبان 1402 بیوگرافی
بیوگرافی حسن همتی

نام: حسن

نام خانوادگی: همتی

تولد: دهه 70

زاده: کرمانشاه

ملیت: ایرانی

پیشه: کارگردان_بازیگر

سال های فعالیت: ۱۳90_تاکنون

همسر: متاهل

حسن همتی کیست ؟

حسن همتی بازیگر کوتاه قد سریال یاغی می باشد که این سریال به کارگردانی محمد کارت است. او در این سریال با بازیگرانی چون پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان همکاری دارد.

حسن همتی متولد چه سالی است ؟

حسن همتی متولد دهه هفتاد است.

حسن همتی اهل کجاست ؟

او متولد کرمانشاه می باشد.

بیوگرافی حسن همتی

حسن همتی، بازیگر، نوازنده و کارگردان تئاتر، یکی از بازیگرانی است که به تازگی به شدت دیده شده است. او متولد اسلام آباد کرمانشاه است و با بازی در سریال یاغی به شهرت رسید.همتی قبل از بازیگری، فروشگاه لوازم موسیقی در اسلام آباد غرب داشت و به موسیقی علاقه زیادی داشت. او در زمینه نوازندگی کمانچه نیز فعالیت می‌کند.

همتی علاوه بر بازیگری، در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد و تجربه کارگردانی نمایش‌های متعددی را در کارنامه خود دارد.او در سال ۱۳۹۹ برای بازی در نمایش روایت‌های زارا برنده جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه شد.

همتی در سریال یاغی نقش یکی از دوستان اصلی شخصیت اصلی را بازی می‌کرد. بازی او در این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و باعث شناخته شدن او میان مخاطبان غیرتئاتری شد.

کودکی حسن همتی

کودکی حسن همتی

نحوه ورود حس همتی به عرصه بازیگری

حسن همتی، بازیگر کوتاه‌قامت تئاتر، سینما و تلویزیون، می‌گوید که ورود او به بازیگری و سینما اتفاقی بوده است. او در ابتدا موسیقی کار می‌کرد و در شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه فروشگاه لوازم موسیقی داشت. دوستان تئاتری او برای انجام برخی کارهایشان به فروشگاه او می‌آمدند و یک بار به او پیشنهاد دادند که نقش کوتاهی در یکی از نمایش‌هایشان را بازی کند. او ابتدا مخالفت کرد، اما در نهایت با اصرار دوستانش، بازی کرد.

همتی می‌گوید که از همان اولین تجربه بازیگری‌اش، به این هنر علاقه‌مند شد و تصمیم گرفت که به صورت جدی به بازیگری بپردازد. او برای ادامه فعالیت در بازیگری، به تهران مهاجرت کرد و در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.

همتی در طول فعالیت خود، با بازیگران بزرگی از جمله مرحوم حسین محب‌اهری، اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی و خانم کاظمی همکاری کرده است. او معتقد است که این همکاری‌ها، باعث رشد و پیشرفت او در بازیگری شده است.

همسر حسن همتی

حسن همتی متاهل است اما تا کنون عکسی از همسرش منتشر نشده است

حسن همتی و نوارندگی کمانچه

حسن همتی، بازیگر کوتاه‌قامت تئاتر، سینما و تلویزیون، سال‌هاست در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و نوازنده ماهر کمانچه است. او در جشنواره‌های موسیقی زیادی در کنار بزرگان هنر موسیقی و آواز حضور داشته است. اما پس از ورود به تئاتر، فعالیتش در عرصه موسیقی کمتر شد.

او می‌گوید که در ابتدا ورود به تئاتر را تنها یک امتحان و گذری می‌دانست و فکر می‌کرد که خیلی زود تمام می‌شود. اما به مرور زمان، علاقه او به تئاتر بیشتر شد و به آن اولویت داد. او حتی برای ادامه فعالیت در تئاتر، به تهران مهاجرت کرد.

همتی می‌گوید که موسیقی همیشه علاقه اصلی او بوده است، اما تئاتر نیز به او علاقه زیادی دارد. او معتقد است که هر دو هنر، ارزشمند و قابل احترام هستند.

بیوگرافی حسن همتی

بیوگرافی حسن همتی

آغاز فعالیت هنری حسن همتی

حسن همتی فعالیت خود را با نمایش های یابانی آغاز کرد او در سال 1390 بازی در تئاتر را شروع کرد و بعد از آن مدتی به عنوان مدیر صحنه در کارهای کودک فعالیت داشت. او در کار هایی همچون :

  • نامیرا
  •  زیر باران از تو می خوانم
  •  رویای شب تابستان
  •  خسیس
  •  فیلم خانه مادری
  •  مجموعه نمایش خانگی یاغی

نقش آفرینی کرده است.

حسن همتی هنرپیشه و کارگردان

حسن همتی هنرپیشه و کارگردان

فعالیت های حسن همتی در سینما

حسن همتی با فیلم خانه مادری وارد سینما شد و خوش درخشید. او در اولین تجربه خود را نقش کوچکی در موضوع جنگ در کرمانشاه داشت .

زندگی شخصی سن همتی و سختی های گذشته اش

او بعد از آغاز فعالیت تئاتر پی برد که برای پیشرفت نیاز است به تهران مهاجرت کند ، او زمانی که به تهران آمد کار را از صفر شروع کرد ، به گفته او : شب های جایی برای خوابیدن نداشتم از بی پولی عذاب میکشیدم اما پارسا پیروزفر من را سوپرایز کرد..!

بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی

بازیگر کوتاه قامت سریال یاغی

رفتار مردم با حسن همتی درباره فیزیک او

حسن همتی، بازیگر کوتاه‌قامت تئاتر، سینما و تلویزیون، از تمسخر مردم در ابتدای فعالیت خود می‌گوید. او می‌گوید که در ابتدای فعالیت خود در تئاتر خیابانی، در محیط‌های باز، پارک و خیابان، گاهی اوقات احساس تمسخر از برخی مردم را داشت. اما او به این تمسخرها اهمیت نمی‌داد و به هدف و زندگی خود فکر می‌کرد. او می‌گوید که اگر بنا بر دیدگاه مردم زندگی می‌کرد، امروز باید در همان شهرستان و در خانه پدر می‌ماند و در گوشه‌ای می‌نشست و با کامپیوتر و گوشی‌اش مشغول بود. او می‌گوید که خانواده‌اش نیز به او کمک زیادی کرده‌اند.

همتی می‌گوید که خانواده‌اش اصلا فکر نمی‌کنند که قد او کوتاه است. او می‌گوید که وقتی به منزل خواهرش می‌رود، از او می‌خواهند چیزی را تعمیر کند یا با او مشورت کنند. او حتی در تعمیر ماشین به پدرش کمک می‌کند. این مسائل باعث شده است که او دیدگاه دیگری نسبت به محیط زندگی خود داشته باشد و جسم خود را دوست داشته باشد.

درگذشت حسن همتی

متاسفانه در ساعات پایانی روز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت، گفته می شود وی به دلیل ایست قلبی فوت کرده است.

بیو گرافی دیوید گندی

بیوگرافی جذاب ترین مدل مرد دیوید گندی

بیوگرافی نسرین مقانلو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا