بیوگرافی الهه حصاری

چهارشنبه 20 دی 1396 سینما
بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

 الهه حصاری در ۱۸ مردادماه ۱۳۶۹ در شهر تهران به دنیا آمد. وی دو خواهر به نام‌های المیرا حصاری و ملیکا حصاری دارد. الهه حصاری دارای فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است و مربی یوگا است. او برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ در فیلم نطفه شوم بازی کرد و با بازی در نقش یلدا در سریال هشت و نیم دقیقه به اوج محبوبیت رسید.

الهه حصاری در ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در شهر تهران به دنیا آمد. وی پس از دوران متوسطه به دانشگاه رفت و فوق‌دیپلم خود را در رشته‌ی تربیت‌بدنی دریافت کرد و لیسانس زبان انگلیسی نیز دارد. وی در دوره‌ی دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشت و فعالیت بازیگری خود را در این گروه‌ها شروع کرد. الهه حصاری دوره‌ی کلاس‌های بازیگری خود را در موسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با نمرات و رتبه‌ی ممتاز پشت سر گذاشت.

 الهه حصاری

شروع فعالیت بازیگری

الهه حصاری در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» فعالیت بازیگری خود را شروع کرد. نطفه شوم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کریم آتشی است.

نقش یلدا در سریال هشت و نیم دقیقه

وی با بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» به اوج محبوبیت خود رسید. سریال هشت و نیم دقیقه نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. فیلم‌نامه این سریال توسط علی دادرس و آزیتا ایرایی با بازنویسی نهایی بابک کایدان به نگارش درآمده و این سریال که در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه تولیدشده محصول شبکه ۲ سیماست. الهه حصاری در این فیلم نقش یلدا خواهر یکتا را بازی می‌کند. وی در این سریال در کنار شبنم قلی‌خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی و … به ایفای نقش پرداخت.

الهه حصاری و شبنم قلی خانی

نظر وی در مورد نقش یلدا در هشت و نیم دقیقه و پیش‌بینی از کار و استقبال مخاطبین

اول همه‌چیز مثل یک هندوانه دربسته بود؛ چون باید موسیقی و تدوین کنار هم قرار می‌گرفت تا بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و ۷۰ درصد موافق این نظر بودم. قبل از شروع کار دیدگاه مثبتی داشتم و حتی در بخش‌هایی مطمئن بودم که کار خوبی است؛ چون میزانسن و دکوپاژ و کل گروه خیلی خوب بود. جدا از بازی‌ام، باقی بازی‌ها خیلی خوب بود و روابط خانوادگی در این سریال پررنگ است و کلمه گرم را در مورد آن به کار می‌برند. خودم نقش یلدا را دوست داشتم و امیدوارم مخاطب هم دوست داشته باشد که به نظر می‌رسد بازخورد مثبتی دریافت کردیم. بازخوردهای بیرونی خیلی جذاب بود و در نظرات به یکدیگر پاسخ می‌دهند. در حال حاضر نظرات مختلفی دریافت می‌کنم که می‌گویند خانواده ما همین برخورد را داشتند و ما سکوت کردیم یا رفتیم یا ازدواج دیگری داشتیم.

 

ازدواج و همسر الهه حصاری

وی تاکنون ازدواج‌نکرده است و مجرد می‌باشد و  دو خواهر دارد.

الهه حصاری و مادرش

مربی ورزشی و یوگا

الهه حصاری علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد. وی می‌گوید من در دانشگاه در رشته‌ی تربیت‌بدنی تحصیل کردم و از کودکی عاشق ورزش کردن بودم و بعد از مدتی که ماجرا برایم جدی‌تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدن‌سازی رفتم.

الهه حصاری و خواهرش

الهه حصاری در کنار مادر و خواهرش در جشنواره حافظ

رشته تحصیلی من تربیت‌بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم بعد از مدتی که ماجرا برایم جدی‌تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدن‌سازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقه‌مند شدم که بیشتر با این رشته آشنا شدم علاقه‌ام نسبت به آن بیشتر شد و بعد فهمیدم یوگا ورزش سختی است ولی دوره‌های این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه گرفتم. البته برای اینکه در هر رشته ورزشی مربی شوی باید این دوره را ببینی و مدرکش را بگیری. من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعدازآن هم بدن‌سازی و فیتنس و درنهایت یوگا که انتخاب خودم بود. خدا را شکر همه این رشته‌ها را کارکردم و مدرکم را گرفتم والان هم مربی یوگا شدم.

عکس الهه حصاری

کارنامه هنری الهه حصاری

فیلم سینمایی

  •  ترانه (۱۳۹۶)
  •  کروکودیل (۱۳۹۶)
  •  هایلایت (۱۳۹۶)
  •  سوفی و دیوانه (مهدی کرم پور، ۱۳۹۵)
  •  ماه گرفتگی (۱۳۹۵)
  •  پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳)
  •  داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
  •  نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲)
  •  قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)
  •  انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)
  •  بی‌تابی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)
  •  آزادراه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)
  •  زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)
  •  زن‌ها شگفت‌انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)
  •  عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)
  •  تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)
  •  نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

پخش خانگی

  •  شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲)
  •  قلب یخی سری سوم (۱۳۹۲)

مجموعه تلویزیونی

  •  هشت و نیم دقیقه (۱۳۹۵)

جوایز و افتخارات الهه حصاری

جایزه بهترین نقش اول زن از جشنواره اوراسیا قزاقستان برای فیلم «نگران نباش سارا» به کارگردانی علیرضا امینی

حضور در برنامه دورهمی

طبق اعلام صفحه رسمی اینستاگرام برنامه دورهمی، الهه حصاری بازیگر جوان کشورمان، امشب چهارشنبه (٩۶/١٠/٢٠) ساعت ٢٣ در برنامه دورهمى حضور دارد.

بیوگرافی الهه حصاری

اینستاگرام الهه حصاری

در مطلب بالا بیوگرافی الهه حصاری را خواندید، همچنین شما برای پیگیری فعالیت‌های هنری و زندگی روزانه وی می‌توانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید

عکسهای الهه حصاری.

خانم حصاری بعد از این سریال چه طور انتخاب می کند و چه برنامه ای برای خود دارد؟

به طور مطمئن باید صحیح انتخاب کنم. به دلیل اینکه پله پله بالا آمدم، نمی‌خواهم از این مسیر خارج شوم و همان راهی که احساس می کنم درست است را با مشورت بزرگان و کمک خداوند ادامه می دهم. دو پیشنهاد دارم که هنوز قطعی نشده است. منتظر اکران فیلم«نگران نباش سارا» از علیرضا امینی هستم و فیلم دیگر به نام «دویدن در شب» دارم که نمی دانم کی اکران می شود. در پایان باید بگویم خیلی خوشحالم که با نقش یلدا در قاب تلویزیون ظاهر شدم

 

منبع:آریا پیکس

منبع:ستاره

درآمدنجومی بازیگران و خواننده ها از تبلیغات

درآمدنجومی بازیگران و خواننده ها از تبلیغات

اکران فیلم سینمایی پل خواب

اکران فیلم سینمایی پل خواب

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا