بیوگرافی الناز گلرخ

شنبه 16 مهر 1401 بیوگرافی

چکیده بیوگرافی الناز گلرخ

نام: الناز

نام خانوادگی: گلرخ

تولد: 22 بهمن سال 1364

زاده: تهران

محل زندگی: دبی

ملیت: ایرانی

پیشه: بیوتی بلاگر

سال‌های فعالیت: ۱۳84_تاکنون

همسر: متاهل

مدرک تحصیلی: رشته گرافیک

الناز گلرخ کیست؟

الناز گلرخ یکی از زنان موفق و مشهور ایرانی در زمینه زیبایی و آرایشی است. الناز از کودکی علاقه به هنر داشت و شغل اصلی خود را در زمینه هنر انتخاب کرد.  او از ۱۲ سال پیش، بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته طراحی و گرافیک، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آرایش و زیبایی شروع کرد.

الناز گلرخ متولد چه سالی است؟

الناز گلرخ متولد 22 بهمن  1364 می باشد.

الناز گلرخ اهل کجاست؟

او در تهران متولد شده است.

 

 

بیوگرافی الناز گلرخ

الناز گلرخ مدل معروف و خوش چهره ایرانی در 22 بهمن سال 1364 در پایتخت (تهران) به دنیا آمده است. وی دارای قد 175 سانتیمتر و وزن 56 کیلیوگرم است. در بعضی منابع عنوان کرده اند که شبیه خواننده معروف آریانا که اهل واشنگتن می باشد.الناز گلرخ زمانی که تنها ۲۰ سال داشت، آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و در کار خود فوق العاده پیشرفت کرد. او با گذشت مدت زمان کمی معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد تا جایی که بازیگران سرشناسی مثل مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند.

الناز گلرخ و خواهرش

الناز گلرخ و خواهرش

رشته تحصیلی

در سال 1388 در حالی که در زمینه طراحی و گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل میکرد فارغ التحصیل شد و دو خواهر نیز بعد از خودش دارد.

دستگیری الناز گلرخ

همانطور که گفته شد، الناز گلرخ تا چند سال پیش در ایران فعالیت می کرد و سالن زیبایی خود را نیز می گرداند. اما با افزایش شهرت او در اینستاگرام و انتشار عکس هایش در صفحات مجازی، او به همراه چند مدل معروف دیگر بازداشت شده و به قید وثیقه آزاد شدند. بعد از این ماجرا بود که الناز تصمیم گرفت که برای ادامه کارش از ایران برود. اما سالن زیبایی او همچنان دایر می باشد و خواهران الناز آن را اداره می کنند.

روابط عاشقانه الناز گلرخ

او با مدل مشهور ایرانی، حمید فدایی ازدواج کرده است. این زوج رابطه بسیار رمانتیک و عاشقانه ای داشته و در تمامی مسائل یکدیگر را ساپورت می کنند.

الناز گلرخ و همسرش

الناز گلرخ و همسرش

اینستاگرام الناز گلرخ

صفحه اینستاگرام الناز گلرخ از همه جای دنیا فالوور هایی دارد که عاشقانه او و کارهایش را دوست داشته و پیگیری می کنند. در زمان نگارش این مقاله، صفحه اینستاگرام النازحدود ۲ میلیون فالوور دارد. او همچنین توانسته تیک آبی (Verified Badge) اینستاگرام را دریافت کند. این حجم از فالوور برای یک بلاگر ایرانی بسیار فوق العاده است.

البته باید بدانید که ورود او به دنیای مدلینگ نیز باعث شد تا تعداد فالوورهایش چندین برابر شده و به شهرت بیشتری دست یابد. جالب است بدانید که قبل از فعالیت در زمینه مدلینگ، تعداد فالوورهای او حدود ۵۰۰ هزار نفر بود!

الناز گلرخ

الناز گلرخ

فعالیت های اخیر الناز گلرخ

از فعالیت های جدید النازگلرخ، برگزاری سمینارهای تخصصی آرایش تحت عنوان مستر کلاس درهتل های دبی نیز می باشد. سمینارهای او معمولا با اسپانسرهای معتبر تخصصی آرایش دنیا همراه می باشد.

الناز گلرخ در کنار بازیگران زن ایرانی

الناز گلرخ در کنار بازیگران زن ایرانی

 

سارا رسول زاده

بیوگرافی سارا رسول زاده

بیوگرافی گرشا رضایی

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا