بیوگرافی آناهیتا افشار

سه‌شنبه 23 اسفند 1401 بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی آناهیتا افشار

نام: آناهیتا

نام خانوادگی: افشار

تاریخ تولد: 7 مرداد 1365

سالهای فعالیت: از 1383 تاکنون

وضعیت تاهل: جدا شده

آناهیتا افشار کیست ؟

آناهیتا افشار هنرپیشه ایرانی متولد 7 مرداد سال 1365 در شهر تهران است. رشته تحصیلی وی نقاشی است و از سن 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه نموده است.

آناهیتا افشار اهل کجا است ؟

او متولد شهر تهران است.

آناهیتا افشار متولد چه سالی است ؟

افشار متولد 7 مرداد 1365 است.

بیوگرافی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار متولد 7 مرداد 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است تحصیلکرده رشته نقاشی در هنرستان می باشد که در 22 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با مجموعه کمدی سه در چهار سال 1387 به شهرت رسید.او هیچ نوع عمل زیبایی انجام نداده است و اعتقاد دارد که هر کسی باید به صورت طبیعی زیبا باشد و تغییر در اجزای صورت می تواند به زیبایی لطمه وارد کند و ممکن است افرادی که عمل زیبایی کرده اند بعد از مدتی از کار خود پشیمان شوند.

آغاز فعالیت آناهیتا افشار

تجربه بازیگری خود را برای اولین بار در سریال های طنز رضا عطاران کسب کرد و در سال ۱۳۸۴ نقش نه چندان پررنگ , در سریال متهم گریخت ایفا کرد و بعد از آن در سریال ترش و شیرین بازی کرد که توانست خود را , در بین بازیگران جا بیاندازد.حضورش در سریال های طنز مداوم بود و بعد از سریال های متهم گریخت و ترش و شیرین که ژانرهای طنز داشتند , در سال ۱۳۸۷ با پیشنهاد آقای سیروس مقدم در سریال رستگاران حضور یافت.

آغاز فعالیت آناهیتا افشار

آغاز فعالیت آناهیتا افشار

شهرت آناهیتا افشار

سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی سال 87 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و یکی از سریال های پرمخاطب تلویزیون بود.آناهیتا افشار در این سریال بازیگر نقش مرضیه عروس خانواده سیروس املشی بود که با نقش خاصش در این سریال به شهرت رسید.سادگی و صداقت بیش از اندازه شخصیت مرضیه در این سریال باعث میشد تا دست به رفتارهایی خاص بزند و همین نقش خاص باعش شهرت و محبوبیت او در میان مخاطبان شد.

شهرت آناهیتا افشار

شهرت آناهیتا افشار

آناهیتا افشار در نمایش خانگی

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی اولین تجربه بازیگری آناهیتا افشار در نمایش خانگی است که در سال 98 و 99 ساخته شد.این سریال که اولین تجربه هومن سیدی در ساخت سریال برای نمایش خانگی است با بازی بازیگران سرشناس زیادی مقابل دوربین رفت و آناهیتا افشار یکی از هنرمندانی است که در این سریال ایفای نقش میکند.

زندگی شخصی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار متاهل می باشد و برای اولین بار در صحفه شخصی خود در زمان اکران فیلم سینمایی یک کیلو بیست و یک گرم در جشنواره جهانی فجر عکس زیر در کنار همسرش منتشر کرده بود. گفته می شود وی از همسرش جدا شده است و عکس منتشر شده توسط وی در صحفه شخصی اش نیز پاک شده است.

زندگی شخصی آناهیتا افشار

زندگی شخصی آناهیتا افشار

سینمایی آناهیتا افشار

  • نگین (۱۳۹۲)
  • برف روی کاج‌ها (۱۳۹۱)
  • یک، دو، سه،… پنج (۱۳۹۱)
  • برف روی کاج ها (۱۳۹۰)
  • پنهان (۱۳۸۹)
  • طاووس های بی پر (۱۳۸۷)
  • زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)

مجموعه تلویزیونی آناهیتا افشار

  • مدینه (۱۳۹۳)
  • سه در چهار (۱۳۸۷)
  • متهم گریخت (۱۳۸۴)
  • خانه به دوش (۱۳۸۳)

بیوگرافی کیوان ساکت اف

بیوگرافی علیرضا کمالی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا