بیوگرافی ملانیا ترامپ

شنبه 19 فروردین 1402 بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی ملانیا ترامپ

نام: ملانیا کناوس

متولد: ۲۶ آوریل ۱۹۷۰

حرفه: مانکن سابق اسلوونیایی

فرزندان: بارون ترامپ

همسران: دونالد ترامپ از ۲۰۰۵ تا کنون

حزب: جمهوری خواه

 

ملانیا ترامپ کیست؟

ملانیا ترامپ از سال 2017 تا 2021 به عنوان بانوی اول ایالات متحده، همسر چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد جی. مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است.سومین همسر ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکاستاو در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ازدواج کرد.

ملانیا ترامپ متولد چه سالی است

ملانیا ترامپ یا ملانیا کناوس زادهٔ ۲۶ آوریل ۱۹۷۰ است.

ملانیا ترامپ اهل کجا است؟

او در نوو مستو واقع در جنوب شرقی جمهوری سوسیالیستی اسلوونی متولد شد.

 

حرفه مدلینگ و شروع فعالیت ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ (به انگلیسی: Melania Trump) همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا است. وی در سال ۱۹۷۰ در شهر نووا مستو، اسلوونی شرقی (کنونی سلوونی) به دنیا آمد. ملانیا در دوران کودکی و نوجوانی خود به عنوان یک مدل کار کرد و پس از آن به عنوان طراح لباس فعالیت کرد. وی در سال ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ ازدواج کرد و دارای یک پسر به نام بارون واقع در نیویورک است. ملانیا ترامپ همچنین به عنوان همسر رئیس جمهور در دوران پایانی دولت دونالد ترامپ فعالیت کرد.

ملانیا ترامپ و همسرش

ملانیا ترامپ و همسرش

عکس وی بر صفحه اول مجلاتی چون هارپرز بازار، اوشن درایو، این ستایل ودینگز، نیویورک، اونیو، آلور، ونتی فر (ایتالیا) و ووگ (پس از ازدواج با ترامپ)، و جی‌کیو (بریتانیا) چاپ شده‌است،ملانیا ترامپ علاوه بر کار مدلینگ، ابتدا در سال ۲۰۱۰ یک خط تولید جواهرات و سپس در سال ۲۰۱۳ یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست با پایهٔ خاویار را راه اندازی کرد.

ازدواج با دونالد ترامپ

ملانیا در سال 1998 با همسر آینده خود دونالد در یک مهمانی مد نیویورک آشنا شد. اگرچه او ابتدا از قرار ملاقات با او امتناع کرد، این زوج در نهایت شروع به برقراری رابطه کردند و در سال 2004 نامزد کردند. سال بعد آنها در یک مراسم مجلل در پالم بیچ، فلوریدا، ازدواج کردند. با شرکت کنندگان مشهوری از جمله شکیل اونیل، باربارا والترز، کلی ریپا، مت لاور، کیتی کوریک، رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و سپس سناتور نیویورک هیلاری کلینتون.

در سال 2006 ملانیا بارون ویلیام ترامپ را به دنیا آورد. پسر آنها پنجمین فرزند شوهر دونالد است. در همان سال او نیز شهروند ایالات متحده شد.

بیوگرافی ملانیا ترامپ

بیوگرافی ملانیا ترامپ

فرزند ملانیا ترامپ

بارون ویلیام ترامپ متولد ۲۰ ام مارس سال ۲۰۰۶ در نیویورک سیتی است، وی پسر مدل اسبق ملانیا ترامپ و املاک دار ثروتند امریکایی و رئیس جمهور فعلی ایالت متحده امریکا، دونالد ترامپ است. بارون تنها فرزند این زوج و تنها فرزند رئیس جمهور است که به همراه پدر و مادرش در کاخ سفید سکونت دارد. مادر او ملانیا (سومین همسر دونالد ترامپ) قبلا در مصاحبه ای به ABC News گفته بود، بارون کت و شلوار پوشی هر روزه را دوست دارد و بچه ای که اهل لباس های راحتی باشد، نیست. همچنین او شبیه پدر مشهورش از بازی گلف، بسیار لذت می برد.

بارون ترامپ به همراه مادرش ملانیا در برج ترامپ که در خیابان پنجم نیویورک واقع شده زندگی ‌می‌کردند و بر اساس گزارش ان.‌بی.‌سی نیوز، بارون یک سال پس از ازدواج دونالد و ملانیا در سال ۲۰۰۵ به‌دنیا آمده است.

پسر ملانیا ترامپ

پسر ملانیا ترامپ

جنجال کارگری جنسی

در سپتامبر ۲۰۱۶ روزنامه دیلی میل بریتانیا و یک وبلاگ‌نویس آمریکایی با انتشار عکس‌های عریان از ملانیا مدعی شدند که او در دهه ۹۰ میلادی و پیش از آشنایی با ترامپ به ارائه خدمات جنسی به مشتریان پولدار مشغول بوده‌است. در عین حال همسر ترامپ این ادعا را رد و درخواست غرامت ۱۵۰ میلیون دلاری کرد.

ازدواج با دونالد ترامپ

ازدواج با دونالد ترامپ

سرمایه خالص ملانیا ترامپ چقدر است؟

در اوایل قرارهای عاشقانه دونالد ترامپ و ملانیا، شهرت او در دنیای مدلینگ بیشتر شده و وی فقط به پیشنهادهای مالی کلان پاسخ مثبت می داد.او پس از ازدواج با همسر میلیاردر خود، خط تولید جواهرات و ساعت شخصی خود که طراحشان هم خودش هست را راه اندازی کرد. مدل سابق ۴۶ ساله در حال حاضر ۱۱ میلیون دلار سرمایه خالص دارد.

 

انریکه ایگلسیاس

بیوگرافی انریکه ایگلسیاس

بیوگرافی سلین دیان

بیوگرافی سلین دیون خواننده مشهور فیلم سینمایی تایتانیک سلین دیون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا