بهترین شهرهای اسپانیا

چهارشنبه 9 فروردین 1402 جاذبه های گردشگری
بهترین شهرهای اسپانیا

بهترین شهرهای اسپانیا

اسپانیا یک کشور مستقل در شبه جزیره ایبری در غرب اروپا است و عضو اتحادیه اروپا می‌باشد. این کشور با دریای مدیترانه و جبل الطارق در جنوب و شرق، فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای در شمال و شمال شرق و پرتغال و اقیانوس اطلس در غرب و شمال غرب هم‌مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال، طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است.

شهرهای اسپانیا با دارا بودن مکان‌های تاریخی فراوان، بناهای تاریخی خارق العاده، معماری زیبا و پارک‌های دلنشین، جذابیت زیادی دارند. رستوران‌های کلاس جهانی و بارهای پر جنب و جوش در خیابان‌ها وجود دارند که محلی برای بودن تا صبح زود برای محلی‌های محلی و خارجی است. خورشید، دریا و ماسه‌های ابریشمی که اغلب در مکان‌های زیبا قرار می‌گیرند،

یک بعد خوشایند دیگر به همه چیزهایی است که باید ببینید و انجام دهید.با داشتن جاذبه های خارق العاده فرهنگی به شکل موزه ها و گالری ها ، و همچنین انبوهی از رویدادها و جشنواره های محلی که برجسته ترین فرهنگ فرهنگی این کشور را برجسته می کند ، در بهترین شهرهای اسپانیا هر آنچه که آرزو کرده اید و سایر موارد را در اختیار دارید.

 

7 شهر برتر برای بازدید در اسپانیا

شهر بارسلونا

غرق در آفتاب ، پایتخت کاتالونیا به لطف معماری خارق العاده ای که در اعصار دارد ، برای پیمایش مسحور کننده است. محله قدیمی گوتیک یک معرکه جذاب کوچه های باریک ، کلیساهای جامع عظیم و میدان های آرام است ، در حالی که محله های دیگر برخی از خلاقیت های الهام گرفته شده از گائودی ، مانند خانواده مقدس – نشانه برجسته شهر را در خود جای داده است.

شهر بارسلونا

شهر بارسلونا

شهر مادرید

در قلب اسپانیا واقع شده است ، پایتخت مکانی پویا و سرشار از زندگی و انرژی است که تجربه آن عفونی است. از نگاه خیره کننده ، سبک های معماری در قلب شهر متنوع و عالی است ، کاخ ها و عمارت هایی که ساختمان های معاصر تر ، خیابان های آن را شانه می کنند.گالری ها و موزه های باورنکردنی آن ، که یک بار توسط سلطنتی اسپانیا تأمین مالی می شود ، بهترین شاهکارهای پیکاسو ، دالی ، گویا و موارد دیگر را در خود جای داده اند.

شهر مادرید

شهر مادرید

شهر سویل

با کلیسای جامع غاری گوتیک که در قلب یک مرکز تاریخی زیبا قرار دارد ، سویل کاملاً کالاهای قدیمی را با دوره های جدید زندگی در خیابان های خود مخلوط می کند.با داشتن برخی از بارها ، رستوران ها و کلوپ های شبانه عالی ، بازدید از این شهر به ویژه در فری د آوریل و جشنواره های سانتا سانتا ، که کاملاً عظیم است ، بسیار سرگرم کننده است.

شهر سویل

شهر سویل

شهروالنسیا

نهفته در کنار مدیترانه ، سومین شهر بزرگ کشور اغلب به نفع بارسلونا و مادرید نادیده گرفته می شود ، اگرچه جاذبه های زیادی برای جلب بازدیدکنندگان دارد.با پارک های زیبا و برگ دار که در امتداد بستر رودخانه قدیمی که از وسط آن عبور می کند ، می گذرد ، محله قدیمی برای کاوش عالی است ، و موزه های جالب بسیاری برای بازدید وجود دارد و بسیاری از گزینه های خوب غذاخوری در دسترس است.

شهروالنسیا

شهروالنسیا

شهر مالاگا

در ارتفاعات بی روح مالاگا که در امتداد کوستا دل سول واقع شده است ، شهری را پنهان می کند که به سرعت در حال تجسم دوباره خود است.در سالهای اخیر گالری های هنری زیادی به وجود آمده است – که از آنجا که محل تولد پیکاسو است مناسب به نظر می رسد.همراه با برخی از مکانهای تاریخی لذت بخش ، از جمله آمفی تئاتر با قدمت روم و قلعه مور ، دارای یک مکان آشپزی پر رونق و همچنین یک زندگی شبانه عالی برای بازدیدکنندگان است که موهای خود را از بین می برند.

شهر مالاگا

شهر مالاگا

شهر بیلبائو

موزه نمادین گوگنهایم در بیلبائو که در کنار ساحل ریو نرویون در شمال اسپانیا قرار دارد ، احتمالاً همان چیزی است که این شهر به خاطر آن شهرت دارد ، اگرچه مطمئناً چیزهای بیشتری برای ارائه دارد و یک سنگر فرهنگ باسک است. شگفتی های معماری متعددی در کنار آبشار زیبای آن قرار گرفته اند و ترکیبی از سبک های سنتی و معاصر را برجسته می کنند ، و کلیساهای جامع لذت بخشی در سراسر شهر گسترش یافته اند.

شهر بیلبائو

شهر بیلبائو

شهر ساراگوسا

کلیسای زیبا باسیلیکا دل پیلار مهمترین نقطه عطف شهر است و به طرز چشمگیری از آبهای ریو ابرو بالا می رود ، واقعاً دیدنی است. ساراگوسا ، پنجمین شهر بزرگ کشور ، دارای معماری خارق العاده ای برای گشت و گذار است ، با برخی از بقایای روم باستان و یک قلعه قدیمی تنها بخشی از آنچه که ارائه می دهد.با گویا ، نقاش معروف ، متولد همین نزدیکی ، گالری های بسیاری وجود دارد که آثار هنری خارق العاده ای را به نمایش می گذارند. به این صحنه تماشای تاپا و بار عالی اضافه کنید و متوجه خواهید شد که ساراگوسا مطمئناً ارزش بازدید دارد.

شهر ساراگوسا

شهر ساراگوسا

بزرگترین مرکز خرید در جهان

بزرگترین مرکز خرید در جهان

طاق کسری

طاق کسری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا