بهترین روش کاشت ناخن

یکشنبه 10 بهمن 1400 آرایش پوست ومو
بهترین روش کاشت ناخن
کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که اگر به دنبال بهترین روش کاشت ناخن هستید باید اول انواع آن‌ها را بشناسید و سپس از بین آن‌ها مانند مدل پودری، ژلی یا قالبی یکی را که برای شما گزینه‌ی مناسبی است انتخاب کنید.

بهترین روش کاشت ناخن

بهترین روش کاشت ناخن

بهترین نوع کاشت ناخن، کاشتی است که علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی دوام و استحکام بالایی نیز دارد. برای خیلی از خانم‌ها این سوال پیش می‌آید که کدام مدل کاشت ناخن بهترین نوع است! در اینجا قرار است علاوه بر توضیح مختصری راجع به انواع کاشت جواب همین سوال را بدهیم.

بهترین نوع کاشت ناخن و انواع آن

۱- کاشت قالب

در این روش ابتدا روی ناخن دست ضد قارچ ناخن می‌زنند. سپس کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد و بعد قالب به دست آمده را روی ناخن قرار داده و فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن بچسند. در این روش دیگر سوهان کشی انجام نمی‌شود. بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند. در واقع این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین نوع آن است. در کل این نوع کاشت به شما توصیه نمی‌شود مگر اینکه خودتان ناخن‌های هم سایز، صاف و یکدستی دارید.

۲- کاشت ناخن ژل

مواد کاشت ناخن به روش ژلی به صورت آماده در بازار موجود و قابل خریداری است و به ژلیش معروف است. در این روش پس از قرار دادن تیپ و ضدقارچ روی ناخن، ناخن را در دستگاه یووی (UV) قرار می‌دهند تا خشک شود. در مرحله‌ی آخر سوهان کشی صورت می‌گیرد. این روش ایمن‌ترین کاشت از لحاظ سلامتی ناخن است. ناخن در کاشت ژل دچار کمترین آسیب خواهد شد. در واقع کاشت با ژل هم مانند کاشت پودری است، ولی در مواد مورد استفاده با هم متفاوت هستند و زمان کمتری هم نسبت به کاشت پودری می‌گیرد. به همین دلیل پرطرفدارترین روش محسوب می‌شود، اما از لحاظ کیفیت، مقاومت و ظرافت کمتری نسبت به کاشت پودری دارد. این روش نسبت به روش قالبی بهتر است. کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند پیشنهاد می‌شود، زیرا طعم بد مواد ژل و کنده نشدنش این عادت را از سر شما می‌اندازد.

۳- کاشت ناخن پودری

در کاشت ناخن به روش پودری ابتدا از تیپ و ضد قارچ بر روی ناخن استفاده می‌شود. تیپ ناخنی مانند ناخن مصنوعی است که آن را از نیمه‌ی بالایی ناخن با چسب ناخن چسبانده سپس به اندازه قد دلخواه آن را کوتاه می‌کنید. بعد از آن در این روش مواد پودر را که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن و تیپ می‌زنند. پس از زدن مواد روی ناخن، چون ناخن یکنواخت نبوده و دارای پستی و بلندی می‌شود با یک سوهان برقی کاملا روی آن را صاف و هموار می‌کنند. همچنین به آن فرم می‌دهند. مطمئن‌ترین و باکیفیت‌ترین روش همین روش کاشت پودری بوده و امکان هوا رفتن زیر آن کم است. این روش به دلیل سوهان کشی‌ها و یک شکل کردن‌ها زمانبر بوده و بیش از یک ساعت و نیم هم ممکن است در هر بار ترمیم کردن از شما زمان بگیرد.

۴- کاشت ناخن میکس

یکی از جدیدترین روش‌ها کاشت ناخن میکس است که یک ناخن ترکیبی است یعنی از دو نوع کاشت پودری و ژله‌ای تشکیل شده است. در این روش بعد از این که از ضد قارچ استفاده شد و مراحل کاشت پودری و سوهان کشی انجام شد یک لایه ژل روی ناخن کشیده می‌شود و سپس ناخن داخل دستگاه یووی قرار داده شده تا خشک شود. کاشت ناخن میکس همان دوام پودر را داراست با این تفاوت که حالت براق و شیشه‌ای دارد و نیازی به لاک نداشته و خودش دیزاین دارد. این نوع کاشت امروزه بهترین نوع کاشت ناخن محسوب می‌شود البته از دیگر کاشت‌ها کمی گران‌تر است.

روش‌های دیگر کاشت ناخن

  • کاشت اکرلیک همان کاشت پودر است که به وسیله قلم انجام می‌شود.
  • کاشت دوال هم نوع دیگری از کاشت است که ترکیب کاشت پودر و قالب است.
  • کاشت ناخن موقت هم اصطلاح دیگری است که شامل تیپ گذاری می‌شود و در حقیقت تنها طول ناخن را بلند می‌کند.
  • کاشت سیلک همانند روش پودر است که به جای استفاده از تیپ از ورقه نازکی به نام سیلک استفاه می‌شود.
  • نوع آخر کاشت گیاهی است که به جای استفاده از تیپ از فیبر و برای کاشت از مواد گیاهی مخصوص استفاده می‌کنند.
بهترین روش کاشت ناخن

بهترین روش کاشت ناخن

ماژیک ابرو

ماژیک ابرو

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا