بهترین جزیره در تایلند

دوشنبه 15 فروردین 1401 جاذبه های گردشگری
بهترین جزیره در تایلند

بهترین جزیره در تایلند

تایلند یکی از جواهرات جنوب شرقی آسیا است که معروف به سرزمین لبخندها است. به دلیل صنعت گردشگری پر رونق ، تایلند پیشرفت چشمگیری داشته است.

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. کشور تایلند از شمال با میانمار و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است. زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است.مشهورترین مناطق توریستی آسیا

 

کو فی فی(Ko Phi Phi)

افتخار و شادی تایلند ، فی فی در واقع یک سری جزایر در سواحل پوکت است. هنگامی که کسی از تایلند نام می برد ، به راحتی اولین جزیره ای را که در ذهن خود به تصویر می کشید ، کو فی فی یک جزیره تایلندی است .جزایر تشکیل دهنده مجمع الجزایر فی فی بهشت ​​خالص هستند. کو فی فی دون بزرگترین جزیره ، شلوغ ترین جزیره و مکانی است که به احتمال زیاد محل اقامت خود را در آن پیدا خواهید کرد.

 

بهترین جزیره در تایلند

کو فی فی(Ko Phi Phi)

کوه تائو( Koh Tao)

کو تائو (جزیره لاک پشت) به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد مورد علاقه کسانی است که برای اهداف تفریحی به تایلند می آیند. این جزیره مخصوصاً غواصان ، کوهنوردان و کوهنوردان را مورد توجه قرار می دهد. سالانه حدود 7000 غواص جدید گواهی Koh Tao را می گیرند و این یکی از محبوب ترین مقاصد برای یادگیری غواصی در جهان است.

 

بهترین جزیره در تایلند

کوه تائو( Koh Tao)

کو لیپ(Ko Lipe)

کو لیپه که در نزدیکی مرز مالزی قرار دارد ، بسیار خارق العاده است. بخشی از مجمع الجزایر آدانگ-راوی ، دارای جزایر کوچک و آبهای مرجان فراوان است که پارک دریایی ملی تاروتائو را در بر گرفته است.زمانی که خانه کولی های دریایی است ، امروزه به یکی از پناهگاه های جدید گردشگری تبدیل شده است – به دلایل واضح.

این شامل تمام مواد تشکیل دهنده یک بهشت ​​ایده آل است: سواحل ماسه سفید ، آبهای زلال و فضای آرام.سه ساحل اصلی در کو لیپه وجود دارد: ساحل طلوع آفتاب ، ساحل غروب آفتاب و ساحل پاتایا

 

کو لیپ(Ko Lipe)

کو لیپ(Ko Lipe)

کو چانگ(Ko Chang)

کو چانگ در نزدیکی مرز کامبوج واقع شده است ، سومین جزیره بزرگ تایلند و بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر پارک دریایی کو چانگ است. این یک جزیره کوهستانی است که برای چندین آبشار ، صخره های مرجانی پر رونق ، جنگل های بارانی و سواحل شنی سفید و طولانی شناخته شده است.

 

بهترین جزیره در تایلند

کو چانگ(Ko Chang)

کو پانگان(Ko Phangan)

کو پانگان پنجمین جزیره بزرگ تایلند است. این جزیره که در بین جامعه کوله پشتی بسیار محبوب است ، فرودگاه خاص خود را ندارد ، بنابراین اغلب با بازدید از کو سامول در نزدیکی آن ترکیب می شود. با داشتن جنگل سرسبز ، تخته سنگ های گرانیت و سواحل ماسه سفید ، درک اینکه چرا این جزیره چنین گزینه محبوب است دشوار نیست.

 

بهترین جزیره در تایلند

کو پانگان(Ko Phangan)

پوکت(Phuket)

پوکت بزرگترین جزیره و همچنین مرفه ترین استان تایلند است. بعد از پاتایا ، دومین مقصد توریستی و پر رفت و آمد ، پوکت هر ساله انبوهی از مسافران را به خود جذب می کند ، همه به دنبال لذت بردن از یک تکه بهشت برای خود هستند.

 

بهترین جزیره در تایلند

پوکت(Phuket)

کو سامویی (Ko Samui)

کو سامویی دومین جزیره بزرگ تایلند است که فرودگاه بین المللی خود را در خود جای داده است. به دلیل سواحل خال خال ، جنگل های بارانی وحشی و باغات نارگیل که هرالد شده است ، یکی از زیباترین جزایر تایلند است.

 

بهترین جزیره در تایلند

کو سامویی (Ko Samui)

جزایر سیمیلان( Similan Islands)

جزایر سیمیلان (جزایر نه گانه) گروهی از جزایر کم ارتفاع جنگلی واقع در دریای آندامان است. این جزایر که بخشی از پارک ملی Mu Koh Similan را تشکیل می دهند ، مکان های بسیاری از شگفتی های طبیعی مانند تخته سنگ هایی به شکل کنجکاو ، سواحل شنی سفید و جنگل های انبوه و پر از حیات وحش را در خود جای داده اند.

 

بهترین جزیره در تایلند

جزایر سیمیلان( Similan Islands)

 

کو لانتا( Ko Tarutao )

کو لانتا که در میان حرا ، سواحل حاشیه مرجان ها و جنگل های بارانی قرار گرفته است ، ترکیبی عالی از توسعه یافته و بدون جمعیت است. بخشی از پارک ملی مو کو لانتا ، پر از غارهای باستانی ، کوههای جنگلی پوشیده و آبشارها برای کاوش است.

کو لانتا از گروهی از جزایر در قسمت جنوبی استان کرابی تشکیل شده است. بزرگترین جزیره گروه ، Ko Lanta Yai ، جایی است كه تمام اقدامات گردشگری در آن برگزار می شود.

 

بهترین جزیره در تایلند

کو لانتا( Ko Tarutao )

کو موک( Ko Muk)

کو موک ، معروف به کوه موک ، جزیره ای بسیار ساکت و آرام در جنوب تایلند است. تقریباً نیمی از آن از پارک ملی و مابقی آن توسط روستاهای ماهیگیری در خانه های غیرمعمول سنگلاخ واقع در بالای دریا تشکیل شده است. کو موک ، به معنای جزیره مروارید ، به همان اندازه که از گردشگری دور است ، با 45 دقیقه سواری با کشتی از شهر ترنگ به آنجا رسیده است.

کو موک دارای دو ساحل شنی ، صخره های چشمگیر و کوه های زیبا همراه با ترکیبی جالب از تأثیرات فرهنگی تایلند و مسلمانان است. ساحل سیوالای دیدنی ترین ساحل از دو ساحل است که در یک دماغه معروف به “بال” واقع شده است ، در حالی که ساحل Farang شاید محبوب ترین باشد که مشرف به Ko Kradan است.

 

بهترین جزیره در تایلند

کو موک( Ko Muk)

جزایر اندونزی

جزایر اندونزی

بهترین سواحل دنیا

بهترین سواحل دنیا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا