بنزین ۲۵۰۰تومانی می شود

دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 دسته‌بندی نشده
طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار

 

در جدیدترین اخبار شنیده شده، قیمت ۲۵۰۰ تومان با سهمیه ۶۰ لیتر در ماه گمانه زنی ویژه در خصوص تصمیم دولتمردان است. اما برخی نیز هنوز بر قیمت احتمالی ۱۵۰۰ تومان با سهمیه ۴۰ لیتر در ماه پافشاری می‌کنند.

این در حالی است که نمایندگان مجلس، نظر دیگری داشته و افزایش قیمت بدون گذر از صحن بهارستان را غیرمحتمل می‌دانند. در این خصوص علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز اخیرا اظهار کرده بود: مجلس در سال ۹۸ تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین یا سهمیه بندی آن اتخاذ نکرده است.

تنها یک بحثی مطرح شد که برای جبران خسارات ناشی از سیل، مجلس ۲۰۰ تومان نرخ بنزین یا گازوئیل افزایش دهد و مانع برداشت منابعی از صندوق توسعه ملی شود که به نتیجه‌ای نرسید؛ بنابراین آنچه در مجلس می‌گذرد مخالفت با سهیمه بندی و افزایش نرخ بنزین در سال ۹۸ است.

از سویی دیگر محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به جلسه دیروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، گفت: در جلسه روز گذشته در مورد قیمت بنزین بحث و گفتگویی نشد. وی افزود: فعلاً در مورد سناریو‌های سهمیه بندی بنزین صحبتی نمی‌کنم، زیرا به التهابات در بازار دامن می‌زند.

اما به نظر می‌رسد عزم دولت در افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین جدی بوده و تصمیمات نهایی نیز در چند ساعت آینده اعلام شود. در هرصورت اخبار تایید نشده حاکی از آن است که قیمت نهایی بنزین تا فردا مشخص خواهد شد.

منبع: سیمرغ

 قیمت خودرو

قیمت باورنکردنی در بازار خودرو امروز ۱۳۹۸/۲/۹

تیتر روزنامه های امروز 98/02/09

عناوین تیتر روزنامه های امروز 98/02/09

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا