بعد از شام نوشیدنی آب دارچین بخورید

دوشنبه 9 اسفند 1400 سلامت
آب دارچین

آب دارچین

نوشیدنی آب دارچین یک نوع نوشیدنی فوق العاده انرژی زا است که باعث نیرو بخشی به شما میشود و به راحتی قابل تهیه در منزل است.

 

تهیه نوشیدنی آب دارچین :

تهیه آب دارچیندار بسیار راحت می باشد که به دو روش قابل انجام است :

تهیه ی آب دارچین با طعم  منحصر به فرد شیرین و تندش، درعین سادگی کار ظریفی هست. هم به تنهایی و هم همراه شام می چسبد، و ایده ی مناسبی برای جایگزین شدن به جای آب خالی در جشن هاست. تهیه ی آب دارچین فقط به  دو مواد تشکیل دهنده نیاز دارد، اما به خودتان بستگی دارد که از کدام روش استفاده کنید. روش اول آسان این است که یک تکه چوب دارچین را در یک پارچ پر از آب بریزید و بگذاریذ تا شب سرد شود. آب طعم و عطر دلپذیری می گیرد، اما رنگ سرخ دلپذیر موجود در عکس بالا را نخواهد گرفت.برای خوش رنگ شدن، دارچین را درون قوری روی گاز  به همراه آب بجوشانید، نسبت 1 چوب دارچین به 1 فنجان آب بسیار مناسب هست.سپس  جوشانده را خنک کنید  و به عنوان عصاره ایی رقیق شده با آب سرد و یخ استفاده کنید. رقیق کردن در آب  گاز دار نیز انتخاب مناسبی می باشد.

 

آب دارچین

عوارض مصرف زیاد  دارچین :

دارچین حاوی آنتی اکسیدان است که به درمان زخم ها و جراحات کمک می کند و باعث کاهش فشار خون و کلسترول می شود. این آنتی اکسیدان، کومارین نام دارد که البته مصرف مقادیر بالای آن می تواند به کبد آسیب بزند. این موضوع آن قدر حساس بوده که اتحادیه اروپا قوانینی را در محدود کردن استفاده از آن در صنایع غذایی به تصویب رسانده است. میزان مصرف این ماده طبق استانداردهای ایالات متحده روزانه ۶ گرم به مدت ۶ هفته یا کمتر است. چرا که دارچین به خاطر خواص ضدباکتری خود فرقی بین باکتری های خوب و بد قائل نمی شود که به معنای ایجاد مشکلات گوارشی در طولانی مدت است.

آب دارچین

آب دارچین

اشاره ای به خواص دارچین :

این ادویه، یکی از قدیمی ترین ادویه های شناخته شده است در واقع این ادویه محبوب مملو از مزایا برای سلامتی است که شما را شگفت زده خواهد کرد. دارچین، این ادویه خوش طعم دارای خواص و فواید بسیاری میباشدهمچنین از دارچین میتوانید برای کاهش وزن استفاده کنید دارچین می تواند به طور غیرمستقیم قند و چربی بدن را کنترل کند و یا حتی کاهش دهد.مصرف دارچین، با کاهش سطح کلسترول بد، بنام LDL و تری گلیسیرید و افزایش سطح کاسترول خوب بنام HDL ، همراه است.به پیشگیری از آلزایمر کمک کند.در درمان عفونت های داخلی و خارجی مفید است و از ایجاد میکروب ها در مثانه نیز، به خوبی جلوگیری می کند.

maske gahve

ماسک قهوه / جوانی و سفتی پوست صورت با ماسک قهوه و تخم مرغ

آخرین آمار کرونا

آخرین آمار کرونا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا