“برن سات”فاطماگل از همسرش جدا شد

دوشنبه 3 آذر 1399 سینما
برن سات

خبر از جدایی برن سات از کنعان دوغلو:

خبرهایی هستند که می گویند “برن سات” در حال جدایی از همسرش “کنعان دوغلو” است. با وجود اینکه این زوج معروف از روزهای اول ازدواجشان حدود 5 سال شایعه هایی حاکی از جدایی مواجه می شدند اما اینبار فرق می کند و جدی در حال طلاق هستند. مخصوصا اینکه هردوی انها در منزل های جداگانه و تنها زندگی میکنند.

مصاحبه با برن سات:

 یک منبع با “برن سات” که با نقش فاطماگل به شهرت رسید،  گفته است که از همسرش کنعان درخواست طلاق داده است و بر این موضوع که در اضای طلاق جبران مادی نمی خواهد تاکید کرده است.

فشار رسانه‌ها و خانواده، مشکلات زوج معروف ترکیه‌ای را بیش از پیش کرده و به گفته “برن” زندگی به شدت برای آن‌ها غیرقابل تحمل شده است.

“دوغلو” اصرار می‌کند که می‌توانند با عشق موجود در زندگی بر مشکلات غلبه کنند ، اما “برن” اینبار در تصمیم خود کاملاً مصمم و جدی است، تا جایی که به خانه‌ای جداگانه اسباب کشی کرده است.

“برن سات” دیگر نمی‌تواند مشکلات خود را از دوربین‌ها پنهان کند، با وجود اینکه سعی می‌کند جزئیات زندگی شخصی و اخبار طلاق خود را از کنعان دوغلو پنهان نماید، اما چهره غمگینش مشکلاتش را نمایان می‌کند.

پاپاراتزی‌ها  برن سات را در کافه ای با موهای ژولیده  و صورتی رنگ پریده و غمگین را دیده و عکس هایی از ان گرفته اند یکی از کارکنان تیشان تاشی گفته که برن سات 5 پاکت سیگار کشیده است و حلقه ازدواجی در دست او نبوده است.

برن کنعان دوسال باهم دیگر بودن و بعد در جولای 2014 مراسم باشکوه و مجللی در شهر لس انجلس گرفتند و ازدواج کردند. همواره شایعات طلاق در مورد این زوج منتشر میشود.

برن سات,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
شهاب حسینی

جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره اسپانیا به شهاب حسینی تعلق گرفت

چنگیز جلیلوند دوبلور سینما در گذشت

چنگیز جلیلوند دوبلور سینما در گذشت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا