فوق العاده ترین کشورها برای تحصیل دانشگاهی در دنیا

شنبه 7 تیر 1399 گوناگون

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در جهان

اگر شما به  دنبال بهترین کشور برای تحصیل دانشگاهی هستید کشورهای این فهرست بالاترین و بهترین سطح آموزش دانشگاهی در جهان را دارند. 

 اگر شما قصد جدی برای ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان را دارید با مجله دایان همراه ما باشید.

۱. ایالات متحده آمریکا

همانطور که می دانید آمریکا، برترین و قوی ترین دانشگاه های دنیا را در خود جای داده است. به همین دلیل باعث شده است که افراد زیادی تمایل به تحصیل در آمریکا داشته باشند بیش از ۳۰ دانشگاه که در رنکینگ های جهانی بین ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا رتبه بندی میشوند همه و همه در این کشور قرار دارند. تنها اشکال تحصیل در این کشور هزینه های بسیار بالای آن به دلیل افزایش شدید نرخ دلار در کشورمان است که اگر شما زرنگ و کوشا باشید می توانید با کمک بورسیه های تحصیلی در این کشور ادامه تحصیل دهید و از بهترین امکانات و کیفیت آموزشی بهره مند شوید.

۲. انگلستان

امروزه افراد بسیاری متقاضی مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان هستند و علت این امر نیز شرایط زندگی بسیار مناسب و همچنین وجود دانشگاه های بسیار معتبر نظیر کمبریج و آکسفورد در این کشور می باشد.

در کشور انگلستان آموزش و تحصیل برای کودکان ۵ تا ۱۶ ساله اجباری است و بعد آن آنها را برای ورود متعالی به دانشگاه و تحصیلات دانشگاهی آماده میکنند. 

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در جهان

بهترین دانشگاه ها در جهان

۳. آلمان

آلمان صنعتی ترین کشور اروپا است و در سال های اخیر دانشجویان زیادی تحصیل در آلمان را انتخاب نموده اند. دولت آلمان با فراهم کردن تحصیل تقریبا رایگان در آلمان، این کشور را به یکی از بهترین مقاصد دانشجویان جهان تبدیل کرده است. 

یکی از بهترین چیزهایی که تحصیل در آلمان را برای شما راحت می کند امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های این کشور است و تا زمانی که شما بتوانید کار مناسب و خرج زندگیتان را پرداخت کنید می توانید از سیستم آموزشی  با کیفیت و رایگان این کشور بهرمند شوید. این همان چیزی است که آلمان را به یکی از جالب ترین مکان های آموزش عالی جهان تبدیل می کند.

اگرچه ممکن است دانشگاه های آلمانی شهرت دانشگاه های آمریکا یا انگلیس را نداشته باشند، اما باید بدانید چندین دانشگاه آلمانی وجود دارند که در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند. 

۴. کانادا

مانند آلمان ،‌کانادا هم سیستم آموزش اجباری برای کودکان بالای ۵ سال را فراهم کرده است. . دانشگاه های کانادا از جمله دانشگاه هایی هستند که به دلیل اعتبار جهانی و رفاه اجتماعی بیشترین متقاضی مهاجرت را دارند. به دلیل سطح علمی و آموزشی عالی در این دانشگاه ها، هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان متقاضی تحصیل در کانادا هستند. کانادا در شمال قاره آمریکا قرار دارد و بعد از کشور روسیه بزرگ ترین کشور در جهان است.

بهترین دانشگاه ها در جهان

بهترین دانشگاه ها در جهان

۵. استرالیا

کشور استرالیا یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت می باشد. استرالیا به علت دارا بودن دانشگاه های خوب و سطح بالا، پذیرای دانشجویان عظیمی از سرتاسر جهان است. یکی دیگر از دلایل انتخاب تحصیل در استرالیا ،

دانشگاه ملی استرالیا در رتبه ۱۹ صد دانشگاه برتر جهان قرار دارد. استرالیا برای دستیابی به تنوع فرهنگی از سراسر جهان به جذب دانشجویان کوشا و موفق می پردازد و امتیازات زیادی را به آنان می دهد. دانشکده های بین المللی استرالیا همواره مرکز تجربه و علم هستند و در میان پژوهش های جهانی اعتبار دانشگاهی خوبی دارند.

۶.ایتالیا

کشور ایتالیا با غذاهای فوق العاده، هنر زیبا و تاریخ غنی، مورد علاقه ترین کشور برای دانشجویان سراسر جهان می باشد. برنامه تحصیل در ایتالیا ترکیبی منحصر به فرد از مطالعات فرهنگی ایتالیایی و دوره های مختلف در رشته های مختلف می باشد.
برای تحصیل در مقطع لیسانس ایتالیا، نیاز به گذراندن امتحان ورودی برای برخی رشته ها هستید. تعداد محدودی دانشگاه در ایتالیا وجود دارد که امتحان ورودی ندارند.
قیمت طلا، دلار، سکه امروز

قیمت ارز و طلا وسکه در بازار امروز 99/04/07

شامپو جانسون

محصولات جانسون نخرید سرطان زاست

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا