بدل نانسی عجرم خواننده عرب کیست

جمعه 10 فروردین 1397 دسته‌بندی نشده
بدل نانسی عجرم خواننده عرب کیست

.

بدل محجبه نانسی عجرم خواننده معروف

یک مهندس، وبلاگ نویس و طراح لباس مصری به نام (امیره نشار) با انتشار عکس هایی از خود در فضای مجازی جنجال زیادی را در بین کاربران شبکه های اجتماعی به پا کرده است. دلیل این موضوع شباهت فوق العاده او به خواننده ی معروف لبنانی نانسی عجرم است.

بدل نانسی عجرم

تصاویری از امیره نشار طراح لباس مصری و بدل نانسی عجرم

نکته ی جالب توجه درباره ی این بدل این است که او محجبه و پایبند به موازین دینی است و تا به حال تصویری بدون حجاب از او منتشر نشده است.

بدل نانسی عجرم

این شباهت عجیب باعث شده تا عده ای موضوع فتوشاپ را پیش بکشند و عده ای دیگر هم او را از اقوام نانسی عجرم معرفی کنند.

بدل نانسی عجرم

تصاویری از امیره نشار طراح لباس مصری و بدل نانسی عجرم

این دختر مصری می گوید برخلاف نانسی عجرم هیچ گونه عمل جراحی زیبایی روی صورتش انجام نداده و زیبایی او کاملاً طبیعی و خدادادی می باشد.

بدل نانسی عجرم

بیو گرافی نانسی عجرم خواننده معروف

در سال 1983 میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و خانم ریموندا عون صاحب نخستین فرزند خود شدند و نام او را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی او را به خوانندگی تشویق می کرد. نانسی عجرم با حمایت های پدرش توانست در چند برنامه ی تلویزیونی از جمله استعدادهای کوچک در ده سالگی و برنامه ی ستاره های فردا در دوازده سالگی شرکت کند و در هر دو برنده ی جایزه ی نفر اول شود. او پس از آن به تمرین صدا و موسیقی پرداخت و پیش از رسیدن به سن هجده سالگی در سندیکای هنرمندان لبنان به عنوان عضو پذیرفته شد.

بدل نانسی عجرم

نانسی عجرم خواننده معروف

آلبوم های اول او با نام های (محتجا لک:به تو محتاجم) و (شیل عیونک عنی:چشمانت را از من برگردان) موفقیت زیادی به دست نیاورد, بنابراین او یک مدیر برنامه به نام جیجی لامارا برای ساماندهی فعالیت هایش استخدام کرد و در سال 2003 با پشتکار بیشتری وارد میدان شد و آلبوم (یا سلام) و تک آهنگ (أخاصمک آه) را منتشر کرد که توجه همگان را به او جلب نمود و به تیتر یک رسانه های فرهنگی لبنان تبدیل شد. همه یک صدا از ظهور ستاره ای می گفتند که نه تنها صدای زیبایی دارد بلکه از چهره ی جذاب و منحصر به فردی هم برخوردار است که می تواند محبوبیت او را دو چندان کند.

نانسی عجرم

نانسی عجرم در کنار دخترانش

همسر نانسی عجرم یک شخصیت استثنائی، با فرهنگ و خونگرم دارد و خیلی سخت می توان آدمی با چنین ویژگی هایی پیدا کرد. او علاوه بر اینکه یک دندانپزشک کاربلد است, همسری مهربان و وفادار نیز هست. نانسی عجرم بیمار دکتر فادی الهاشم بود و دو سال به مطب او رفت و آمد داشته است. و بالاخره با هم ازدواج کردند و صاحب دو دختر شدند.

منبع:نمناک

در فصل پاییز این خوراکی ها را نخورید

دستور تهیه کاهو سکنجبین سنتی

حرف آخر شفر در مورد تمدید قرارداد با استقلال

نتیجه بازی استقلال و نفت تهران امروز پنجشنبه 9 فروردین ماه 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا