از باغ پرندگان کیش تا پارک ساحلی میرمهنا کیش در سفر به کیش

سه‌شنبه 16 فروردین 1401 بازار
باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

 باغ پرندگان کیش تا پارک ساحلی میرمهنا

جزیره کیش یک مقصد ایده آل برای هر نوع سلیقه است و همیشه شگفتی های زیادی را برای گردشگران در نظر دارد ، از جمله پارک های ساحلی زیبا در این منطقه که تماشاگران را مجذوب خود می کند ، این پارک در ساحل شمالی جزیره کیش واقع شده است. بیشتر مردم این پارک ساحلی را که از مسجد خاتم الانبیا در میدان جاسک تا غروب های دلپذیر آفتاب امتداد دارد ، می شناسند.

 

در وسط نوار ساحلی اسکله ماهیگیری میرمهنا قرار دارد که پارک ساحلی را به دو قسمت مرحله اول و دوم تقسیم می کند. کسانی که مایل به بازدید و انتقال به مرحله پارک ساحلی در میرمهنا هستند می توانند از پیاده روها ، غرفه ها و مناطق کباب پز استفاده کنند. فاز اول این پارک که مساحت تقریبی آن 41000 متر مربع است ، پذیرای گردشگران است.از دیگر ویژگی های این مرحله داشتن نمازخانه در ساحل ، بازار عربی ، کتابخانه عمومی ، بازار ماهی ، مسیر دوچرخه سواری ، بوفه و اتاق چای و غیره است. علاوه بر همه اینها ، در اکثر موارد می توانید لاک پشت های آزاد را در اسکله ماهیگیری تماشا کنید.در فاز دو ، که بسیار بزرگتر از فاز یک است ، محوطه سازی به تازگی به پایان رسیده و دو زمین بازی عالی برای بچه ها ساخته شده است که بچه های شما به راحتی می توانند از آن لذت ببرند.یکی دیگر از جاذبه های پارک ساحلی میر مهنا اسکله تفریحی آن است ، جایی که می توانید با سرعت خود به اسکله بروید و با قلاب های خود ماهیگیری را شروع کنید. این اسکله تماشایی در سال 2006 ساخته شد که طی آن چهار اسکله برای مشاهده دریا و چهار پله برای سوار شدن به قایق های تفریحی نصب شد.هنگام پیاده روی شبانه موسیقی زنده در اسکله میرمهنا یا رستوران های اطراف خواهید شنید ، اگرچه در هر نقطه از جزیره شنیدن موسیقی زنده امکان پذیر است ، اما گوش دادن به موسیقی در این مجموعه تفریحی بسیار زیبا است. و آرامش بخش است. فاز دو با مساحت تقریبی 50000 متر مربع در آستانه اتمام است و همچنین در این مرحله دو منطقه بازی کودکان در نظر گرفته شده است. در اسکله ماهیگیری این پارک می توانید به ماهیگیری بروید و هنگام ماهیگیری رایگان از آن به روشی سرگرم کننده و شخصی لذت ببرید.

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

بر اساس مطلب سایت سفر باتو ، مسافران تور کیش هنگام قدم زدن در پارک ساحل میرمهنا می توانند از اسکله ماهیگیری و رشته کوه جنوبی ایران که به آن کوههای خورشید نیز گفته می شود ، دیدن کنند.همچنین پس از تفریح ​​در این پارک ساحلی می توانید از شهر زیرزمینی کاریز دیدن کنید که ارتباط تنگاتنگی با قدمت و تاریخچه کیش دارد و با دیدن کارهای شگفت انگیز گذشته و فسیل های موجود در این جزیره را در ذهن خود تداعی کنید داستان. جالب است بدانید که در اینجا مانند بقیه جزیره ، خرید یکی از سرگرمی های مداوم و مداوم بازدید کنندگان است که بسته به علاقه شما می توانید از بازارهای بحث برانگیز آن بازدید کنید

مانند: بازار قدیمی صفین ، زیتون بازار و زهره. بازار و غیره محصولات مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید. برای غذاهای خوشمزه پیشنهاد می کنیم حتما از رستوران های توتی فروتی و میر مهنا دیدن کنید و در کنار خوردن غذاهای سنتی و خوشمزه ، از فضای جذاب آنها لذت ببرید. مهم است که بدانید شنا در منطقه پارک ممنوع است.جالب است بدانید که در پارک میر مهنا گونه های مختلف جانوری زندگی می کنند. مانند انواع پرندگان ، از جمله پرندگان ماهی خوار و لک لک هایی که بالای آسمان ساحل و همچنین سطح آب پرواز می کنند ، زیبایی این فضا را دو چندان کرده اند.همچنین در ساحل می توانید انواع مرجان ها ، صدف های دریایی و زاویه های ماهی ، حلزون و صخره های جالب و زیبا را مشاهده کنید که امواج خروشان را از قلب دریا به ساحل منتقل می کند. تعداد زیادی لاک پشت خلیج فارس در این ساحل زندگی می کنند که مخصوصاً برای کودکانی که به دنبال هیجان و تفریح ​​هستند بسیار مناسب است.علاوه بر این ، بازار ماهی در این پارک ساحلی به گردشگران امکان خرید و خوردن ماهی های تازه صید شده از آب های خلیج فارس را می دهد. در پارک ساحلی میر مهنا ، بسیاری از بازارهای خرید سوغاتی و صنایع دستی در جزیره کیش از جمله پوشاک ، غذا و کالاهای متنوع دیگری وجود دارد که نیاز بازدیدکنندگان را برآورده می کند. همچنین محلی برای دوچرخه سواری برای افرادی که به این ورزش لذت بخش علاقه مند هستند هنگام بازدید از ساحل و دریا وجود دارد تا بتوانند به طور کلی از سفر خود لذت ببرند.

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

باغ پرندگان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری کیش باغ پرندگان کیش است. این باغ در داخل پارک تفریحی دلفین یا مجموعه تفریحی دلفیناریوم واقع شده است. این تفریحگاه تقریباً 100 هکتاری در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است که تنها پارک دلفین در ایران و یکی از زیباترین پارک های تفریحی خاورمیانه است.باغ پرندگان کیش ، با مساحت تقریبی سه هکتار ، از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده و مجموعه ای از 57 گونه پرنده را به نمایش گذاشته است. سالانه گردشگران زیادی از این باغ دیدن می کنند.باغ پرندگان جزیره کیش پرندگان را در دو قسمت جداگانه نگهداری می کند.در قسمت اول یک مسیر سبز زیبا وجود دارد و قفس های پرندگان در امتداد آن قرار گرفته اند. این قفسه ها اطلاعات مفید و جامعی راجع به زیستگاه ، نوع تغذیه و خصوصیات هر پرنده را ارائه می دهند و بازدید کنندگان می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز پرنده را بدست آورند. قسمت دوم با مساحت حدود 2 هکتار ، فضایی باز برای پرواز رایگان پرندگان است و پرواز آزاد پرندگان زیبایی دو چندانی به آن بخشیده است.همانطور که گفته شد ، باغ بیش از 57 گونه پرنده است که از سراسر جهان از جمله آسیا ، آفریقا و آمریکا به باغ وارد شده اند. فلامینگو ، پلیکان های خاکستری و سفید ، گوزن های تاج دار ، قوها و انواع قورباغه ها در یک محیط طبیعی نگهداری می شوند که برای گردشگران بسیار جذاب است.طاووس ، طوطی های سبز ، کاسکو ، کاکاتو آلبا ، ماکائو ، قرقاول های چینی ، پنگوئن های پا سیاه ، پرندگان توکان و شاخدار از دیگر گونه های پرندگان هستند که در این باغ زندگی می کنند و آنها را در زیستگاه طبیعی خود می بینند.در این باغ علاوه بر گونه های مختلف پرندگان ، تمساح گاندو یا پوزه کوتاه ، آهو و میمون نیز نگهداری می شود.اگر به جزیره کیش سفر می کنید حتما از این باغ دیدن کرده و از گونه های مختلف و بسیار متنوع پرندگان در محیط های زیبا دیدن کنید.

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

باغ پرندگان تا پارک ساحلی میرمهنا کیش

تزریق ژل برای بزرگ، کلفت کردن و افزایش سایز آلت چقدر موثر است؟

پردرآمدترین رشته‌های تحصیلی در ترکیه

پردرآمدترین رشته‌های تحصیلی در ترکیه کدام‌ها هستند؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا