بازیگر نقش جوانی اوشین پس از گذشت سالها

شنبه 27 فروردین 1401 چهره ها

بازیگر نقش جوانی اوشین پس از گذشت سالها

اسم “اوشین تانوکورا” برای اکثر ما خاطره انگیز است و یاد آور خانم جوانی است که زندگی سختی را پشت سر گذاشت و یک به یک مشکلات زندگی را رد کرد. نقش اصلی این سریال تاناکا یوکی است.در این مطلب قرار است چهره این بازیگر را بعد از 35 سال ببینید !

 

بازیگر نقش جوانی اوشین پس از گذشت سالها

بازیگر نقش جوانی اوشین پس از گذشت سالها

مختصر بیوگرافی یوکو تاناکا، اوشین محبوب ایرانی ها

این بازیگر محبوب اهل استان اوزاکا، ژاپن است. وی متولد سال 1955 می باشد و در سن 28 سالگی برای بازی نقش دوران جوانی اوشین، به این سریال پیوست.این بازیگر زن معروف ژاپنی که دوست داشت فعالیت در ژانرهای مختلف را تجربه کند، یک سال بعد برای نقش آفرینی در یک فیلم جنایی با نام Amagi Pass آماده شد. فیلمی که موفقیت های بسیاری را کسب کرده و به سرعت آوازه اش به مرزهای بیرون از ژاپن نیز رسید. یوکو تاناکای محبوب، در لیست موفقیت های خود دریافت جایزه‌های بین‌المللی Blue Ribbon و Kinema Junpo، را نیز دارد.

 

 

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 1361 یوکو تاناکا برای بازی در فیلم سینمایی The Rape یک بار دیگر نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم Japan Academy شد. بازیگر نقش جوانی اوشین پس از مدتی تصمیم گرفت برای تنوع و اثبات توانایی خویش در نقش‌های کمدی، در سریال Torajirō در نقش زنی خنده‌رو با نام کِیکو حاضر شود.

ناگفته های علی اوسیوند درباره ازدواجش

مجید مجیدی 

مجید مجیدی کارگردان مطرح ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا