اچ‌ تی‌ سی یو 12 به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد شد – فناوری

یکشنبه 13 اسفند 1396 فناوری

مشخصات نهایی گوشی پرچم‌دار یو ۱۲ اچ‌تی‌سی به همراه قیمت احتمالی آن، پیش از معرفی رسمی فاش شده است. 

یک روزنامه‌نگار روسی، توانسته است به مشخصات نهایی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی یو ۱۲ دست پیدا کند. 

مقاله‌های مرتبط:

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به‌عنوان جانشین یو ۱ ۱ و با مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالا ارائه می‌شود. مشخصاتی که از این مدل در توئیتر فاش شده است، به این موضوع اشاره دارد اچ‌تی‌سی یو ۱۲ به عنوان اولین گوشی شرکت تایوانی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد. عرضه این مدل با تراشه جدید کوالکام قابل انتظار بود؛ مدتی پیش، یکی از گوشی‌های اچ‌تی‌سی فاش شده بود که سرعت دانلود حداکثری ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه ارائه می‌داد. به همین جهت، گمان می‌رفت پرچم‌دار جدید این شرکت به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز شده باشد زیرا پردازنده مذکور از مودم X20 LTE بهره می‌گیرد و این مودم، چنین سرعت دانلودی را ارائه می‌دهد.

در لیست مشخصات فاش شده، همچنین اشاره می‌شود که اچ‌تی‌سی یو ۱۲ از شش گیگابایت رم استفاده می‌کند و به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. برخلاف یو ۱ ۱ که صفحه‌نمایش ۱۶:۹ داشت، پرچم‌دار جدید تایوانی‌ها به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز خواهد بود؛ استفاده از نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۲ به ۱ به روندی مرسوم در میان سازندگان تبدیل شده و به همین جهت، قابل انتظار است که اچ‌تی‌سی نیز از آن تبعیت کند. البته یو ۱ ۱ پلاس که اواخر سال گذشته معرفی شده بود، از نمایشگر ۱۸:۹ برخوردار شده است. گفته می‌شود اندازه صفحه‌نمایش گوشی جدید اچ‌تی‌سی، ۶ اینچ خواهد بود و با وجود گمانه‌زنی‌های پیشین مبنی بر عرضه عضو جدید سری «یو» با صفحه‌نمایش 4K، این مدل به نمایشگری با رزولوشن QHD مجهز شده است. پنل صفحه‌نمایش از فناوری سوپر LCD برخوردار است که در پرچم‌داران دیگر اچ‌تی‌سی نیز دیده بودیم؛ با این‌حال، اغلب تلاش می‌کنند تا گوشی‌های رده‌بالای جدید خود را با پنل اولد ارائه دهند.

اچ تی سی یو 11 پلاس / HTC U11 Plus

اچ‌تی‌سی یو ۱ ۱ و نسخه «پلاس» آن فاقد دوربین دوگانه هستند؛ با این‌حال، تایوانی‌ها به عرضه گوشی‌های هوشمند خود با دوربین دوگانه علاقه نشان داده‌اند و تصمیم دارند تا جانشین پرچم‌دار ۲۰۱۷  خود را با دو دوربین ارائه دهند. گفته می‌شود این شرکت از دو سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده خواهد کرد؛ هرچند، نوع سنسورها مشخص نشده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات احتمالی پرچم‌دار جدید این شرکت آسیایی خواهد بود.

ظرفیت باتری اچ‌تی‌سی یو ۱۲، نزدیک به ۳۹۸۰ میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است؛ این موضوع باعث خواهد شد تا انتظارات زیادی از شارژدهی پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی وجود داشته باشد. ضمن اینکه گوشی جدید این شرکت، ضدآب و ضد گردوغبار خواهد بود و از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو ۸.۰ روی جانشین یو ۱ ۱ اجرا خواهد شد و مانند پرچم‌داران پیشین اچ‌تی‌سی، ظاهر سیستم‌عامل با پوسته اج سنس ۱۰ شخصی‌سازی شده است. همچنین پیش‌بینی شده است که اچ‌تی‌سی یو ۱۲ با برچسب قیمتی نزدیک به ۸۸۰ دلار در ماه آوریل (دهه دوم فرودین تا دهه اول اردیبهشت) عرضه خواهد شد؛ قیمت این گوشی بسته به بازار عرضه، ممکن است بیشتر یا کم‌تر باشد.

در حال‌حاضر، هیچ جزئیاتی از طراحی احتمالی پرچم‌دار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی وجود ندارد؛ هرچند، به‌نظر می‌رسد که این گوشی از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری با یو ۱ ۱ پلاس نخواهد داشت. 


منبع : زومیت

مرسدس بنز E63 S با تیونینگ برابوس معرفی شد - فناوری

رابطه کار تیمی و سطوح موفقیت شرکت ها - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا