اپلیکیشن‌های نوشیدن آب

شنبه 16 بهمن 1400 سلامت

اپلیکیشن‌های نوشیدن آب

آب مهم ترین نوشیدنی مورد نیاز انسان است که باید به میزان دریافتی آن در طول روز دقت زیادی شوند زیرا کمبودآن پیامد های غیرقابل جبرانی دارد و میتواند شمارا بد خلق و بیمار کند.

 

عامل خطر آفرین اصلی مرتبط با سنگ کلیه نوشیدن آب ناکافی و حضور مواد تشکیل دهنده سنگ کلیه استآب عنصری کلیدی برای ادامه حیات در سیاره زمین محسوب می شود. آب 75 درصد از بدن انسان را تشکیل داده است. بدن یک فرد بزرگسال به طور میانگین حاوی 42 لیتر آب است. کاهشی اندک در میزان آب بدن انسان به کم آبی بدن، عصبانیت، خستگی، سرگیجه، و سردرد منجر می شود.

 بیمارانی که به سنگ کلیه مبتلا بوده اند هرگز درد و سختی ناشی از این شرایط رافراموش نمی کنند و اقدام های لازم برای  پیشگیری از شکل گیری تجربه ای مشابه را انجام می دهند. سنگ های کلیه ممکن است بدون این که آسیب جدی به همراه داشته باشند خود به خود دفع شوند، اما بسیاری از آنها بیمار را راهی بیمارستان و اتاق عمل می کنند. عامل خطر آفرین اصلی مرتبط با سنگ کلیه نوشیدن آب ناکافی و حضور مواد تشکیل دهنده سنگ کلیه است.

اپلیکیشن‌های نوشیدن آب

اپلیکیشن‌های نوشیدن آب

با پیشرفت فناوری و محبوبیت چشمگیر گوشی های هوشمند دیگر می توان برای هر نیازی یک اپلیکیشن یافت. در ادامه با سه اپلیکیشن برتر که با استفاده از آنها می توانید از نوشیدن آب کافی در طول روز اطمینان حاصل کنید، بیشتر آشنا می شویم.

Plant Nanny

این اپلیکیشن یکی از بهترین نمونه ها در نوع خود محسوب می شود که برای استفاده از آن باید نسخه iOS 7.0 یا جدیدتر را روی آی‌فون، آی‌پد یا آی‌پاد تاچ خود در اختیار داشته باشید. در اپلیکیشن پلنت ننی گیاهانی کوچک مهمان دستگاه شما می شوند. با توجه به میزان نوشیدن آب روزانه، گیاه شما رشد می کند و می توانید گلدان ها و گیاهان بیشتر را از حالت قفل خارج کنید.  تنها با یک دکمه می توانید تمام گیاهان خود را تغذیه کنید. اپلیکیشن پلنت ننی همواره نوشیدن مقدار درست و کافی از آب را به کاربر یادآوری می کند. این اپلیکیشن سابقه روزانه عادت نوشیدن آب سالم و منظم شما را نگهداری و آرشیو می کند.

Waterlogged

این اپلیکیشن ظروف مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که با انتخاب هر یک می توانید میزان آب مصرفی را ثبت کنید. همچنین، یادآورها و نمودارهایی که میزان آب مصرفی را
بر مبنای روزانه نشان می دهند و آن را بهبود می بخشند، در دسترس کاربر قرار دارند.   
برای استفاده از این اپلیکیشن به نسخه iOS 9.0 یا جدیدتر روی آی‌فون، آی‌پد یا آی‌پاد تاچ خود نیاز دارید.

اپلیکیشن‌های نوشیدن آب

اپلیکیشن‌های نوشیدن آب

Daily Water

برای استفاده از این اپلیکیشن به نسخه iOS 8.0 یا جدیدتر روی آی‌فون، آی‌پد یا آی‌پاد تاچ خود نیاز دارید. کاربران اندروید نیز باید به نسخه 4.2 یا جدیدتر مجهز باشند.
در ابتدا هدف روزانه نوشیدن آب خود را مشخص می کنید. این اپلیکیشن به ردیابی مقدار آب مصرف شده کمک می کند و در صورتی که به صورت منظم آب ننوشید و از هدف خود دور شوید این مساله را به شما یادآوری می کند. 
بنابر برنامه تنظیم شده برای نوشیدن آب، شما می توانید یک زنگ هشدار ویژه را برای یادآوری انتخاب کنید. همچنین، اپلیکیشن دیلی واتر پیشینه نماهایی را ارائه می کند تا پیشرفت خود طی یک بازه زمانی را بررسی کنید.

 

قرص های کاهش اشتها

قرص های کاهش اشتها

قرص کاردیوتون

قرص کاردیوتون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا