قتل امام جمعه کازرون به وسیله سلاح سرد و دستگیری قاتل

چهارشنبه 8 خرداد 1398 دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سحرگاه امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون توسط شخصی به وسیله سلاح سرد به قتل رسید.

 

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس با تائید خبر به ذکر جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز مبنی بر چاقوخوردگی امام جمعه شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی در بررسی‌های اولیه مشخص شد حجت‌الاسلام والمسلمین” محمد خرسند” امام جمعه این شهرستان توسط شخصی به هویت معلوم در مقابل منزل خود به وسیله چاقو از ناحیه شکم مجروح و ضارب متواری شده است.

امام جمعه کازرون به علت شدت جراحات وارده در راه بیمارستان جان خود را از دست داد. فرمانده انتظامی استان فارس از تلاش برای دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه خبر داد.

داریوش دهقان، فرماندار کازرون نیز از شناسایی ضارب و تلاش‌ها برای دستگیری وی خبر داده است. هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه از سوی مقامات مسئول منتشر نشده است.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: قاتل پس از حمله با ضربات چاقو در جلوی درب منزل حجت‌الاسلام خرسند، از محل وقوع جرم متواری شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام‌جمعه کازرون سحرگاه امروز و پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط شخصی به‌نام «حمید درخشنده» مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده به ناحیه شکم، به فیض شهادت نائل آمد.

منبع:ستاره

عناوین روزنامه های امروز 98/03/11

عناوین روزنامه های امروز 98/03/11

 محمدعلی نجفی 

جزئیات پرونده محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به کجا رسید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا