اسپیکر هوشمند سامسونگ

دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 فناوری

اسپیکر هوشمند سامسونگ

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ، دستگاهی لوکس با دیزاین فوق العاده و کیفیت صدای مثال‌زدنی است. این دستگاه با ویژگی‌های خاصش در آینده ممکن است به رقیبی برای اسپیکر هوشمند اکو آمازون و گوگل هوم تبدیل شود. قابلیت تنظیمات گسترده روی کیفیت اسپیکر و اتصال به چند اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیسکبی سایر اتاق‌ها، از ویژگی‌های این دستگاه است. همچنین، قابلیت قفل کردن اسپیکر نیز در این دستگاه وجود دارد تا هیچ فردی نتواند از آن استفاده کند. در بازار، گزینه‌های دیگری همچون هوم پاد نیز وجود دارند که به عنوان رقبای این دستگاه مطرح هستند.

به هر حال اسپیکر هوشمند گلکسی هوم دارای بدنه‌ای کروی شکل است که بر روی سه پایه فلزی قرار می‌گیرد. مشابه این نوع طراحی را تاکنون در میان اسپیکرهای هوشمند مشاهده نکرده‌ایم. در قسمت بالایی دستگاه نیز شاهد یک صفحه تخت هستیم که دکمه‌های کنترل ولوم تعبیه شده است.

امکانات اسپیکر سامسونگ

امکانات اسپیکر سامسونگ

امکانات اسپیکر سامسونگ

کاربر می‌تواند تنظیمات گسترده‌ای روی کیفیت اسپیکر خود داشته باشد. به همان شکل که در گوگل هوم امکان وجود دارد، کاربر می‌تواند این دستگاه را به چند اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیسکبی سایر اتاق‌ها متصل کرده و کنترلی روی آنها داشته باشد. با گفتن های بیسکبی، کاربر می‌تواند این دستگاه را برای کاربری هوشمندانه فعال کند. همچنین، قابلیت قفل کردن اسپیکر نیز وجود دارد تا هیچ فردی نتواند از آن استفاده کند.

قابلیت های اسپیکر هوشمند سامسونگ

تمرکز سامسونگ در حال حاضر روی بالا بردن کیفیت صدای این محصول است. این دستگاه می‌تواند نقش سیستمی را برای هماهنگ کردن دستگاه‌های هوشمند مانند نورها و قفل‌های هوشمند را هم ایفا کند. گفته شده اسپیکر هوشمند سامسونگ شباهت زیادی به هوم‌پاد، گوگل هوم و آمازون اکو دارد. شایعات می‌گویند که اسپیکر هوشمند سامسونگ می‌تواند با تمام گوشی‌ها و تلویزیون‌های این شرکت هم هماهنگ شود.این محصول با فرمان صوتی کار می‌کند و گفته شده اندازه آن هم در حد آمازون اکو خواهد بود. اسپیکر هوشمند سامسونگ در رنگ‌های مختلف راهی بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد که قیمت این بلندگوی هوشمند هم نزدیک به ۲۰۰ دلار خواهد بود. این احتمال وجود دارد که قیمت نهایی آن تغییر کند.

قابلیت های اسپیکر هوشمند سامسونگ

قابلیت های اسپیکر هوشمند سامسونگ

تفاوت اسپیکر سامسونگ با دیگر اسپیکر ها

وجه تمایز دیگر اسپیکر هوشمند سامسونگ بهره‌مندی از سیستم صوتی توسعه یافته توسط برند AKG است. در این دستگاه از 6 بلندگوی مستقل و یک ساب ووفر استفاده شده است. در سوی دیگر 8 میکروفن داخلی با قابلیت تشخیص صدای کاربر در شلوغی وظیفه دریافت فرامین صوتی را بر عهده دارند.

مضرات گوشی هوشمند چیست

مضرات گوشی هوشمند چیست؟

از آرامگاه فردوسی چه می‌دانید؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا