آیفون SE 2 از قاب پشت شیشه‌ای و جک هدفون بهره می‌گیرد

شنبه 8 اردیبهشت 1397 فناوری

 

در تصاویر جدیدی که از دوم نسل آیفون SE منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این گوشی از قاب پشت شیشه‌ای و جک هدفون بهره می‌گیرد.

تصاویر جدیدی که به تازگی از نسل دوم آیفون SE منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی برخلاف مدل‌های اخیر آیفون همچنان به استفاده از جک هدفون پایبند مانده است. این تصاویر همچنین نشان‌دهنده‌ی به‌کارگیری قاب پشت شیشه‌ای در آیفون SE هستند؛ اما ظاهرا طراحی کلی گوشی هیچ تفاوتی با ظاهر کلاسیک آیفون ۵ ندارد. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که آیفون بعدی اپل همچون آیفون ۸ و آیفون ۱۰ مجهز به شارژ بی‌سیم خواهد بود.

مدت‌ها است که شایعاتی مختلفی درباره‌ی توسعه نسل جدید آیفون SE توسط اپل به گوش می‌رسد. نخستین نسل این گوشی در ۱۶ مارس ۲۰۱۶ از راه رسید و یک سال بعد نسخه‌ای به‌روزرسانی‌شده از آن با مشخصات بهبودیافته عرضه شد. آیفون SE با نمایشگر ۴ اینچی خود، کوچک‌ترین و البته ارزان‌ترین آیفون تولیدشده توسط اپل محسوب می‌شود.

iPhone SE 2

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) که در ابتدای ماه ژوئن (اواسط خرداد) برگزار خواهد شد، بزرگ‌ترین رویداد بعدی اپل به‌حساب می‌آید و احتمال دارد نسل بعدی آیفون SE در آن رونمایی شود. ماه گذشته، در دومین سالگرد عرضه‌ی آیفون SE، اپل رویداد ویژه‌ای را در شیکاگو برگزار و آیپد جدید خود را با تمرکز بر امکانات آموزشی معرفی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که اپل رونمایی از نسل دوم آیفون SE را برای کنفرانس توسعه‌دهندگان برنامه‌ریزی کرده است.

هرچند اپل جک هدفون را از دستگاه‌های پرچمدار خود حذف کرد؛ اما ظاهرا آیفون SE هنوز به این رابط صوتی وفادار مانده است. از آنجایی که این گوشی مقرون به‌صرفه همانند نسل‌های پیشین خود، کلید نفوذ اپل در بازارهای در حال رشد در سراسر دنیا به‌حساب می‌‌آید، حفظ این ویژگی اقدامی منطقی تلقی می‌شود. در نتیجه اپل انتظار ندارد که خریداران این گوشی مبلغی اضافی را برای ایربادهای بی‌سیم این شرکت هزینه کنند.

اگر نسل دوم آیفون SE در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل یا بعدا در رویدادی دیگر معرفی شود، قطعا برای مصرف‌کنندگانی که به گوشی‌های کوچک و جک هدفون علاقه دارند، به انتخابی جذاب تبدیل خواهد شد.

منبع : زومیت

بهترین کابین خودروهای سال به همراه قیمت۲۰۱۸

رکوردشکنی مالی ال جی در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا