آموزش اینستاگرام و کار با نرم افزار اینشات

شنبه 29 خرداد 1400 بازار ، فناوری
آموزش اینستاگرام

نرم افزار InShot Video Editor نام یکی از معروف ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی ویرایش عکس و ویدئو است که دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار جذاب و بی نظیر می باشد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS توسط کمپانی InShot Inc منتشر شده و تا کنون صدها میلیون نفر آن را از مارکت های مختلف دانلود کرده اند. این اپلیکیشن از برترین و پرطرفدارترین برنامه های ویرایش عکس و فیلم به شمار رفته و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. بسیار از شبکه های اجتماعی دارای محدودیت هایی در سایز بندی تصاویر و ویدئوها هستند. این محدودیت ها کاربران را با مشکل روبرو کرده و فعالیت آن ها را با اختلال همراه می کند. برای مثال شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که دارای این محدودیت می باشد. یکی از محدودیت های اینستاگرام، اشتراک تصاویر و ویدئوها در سایزبندی های مشخص است. پیشنهاد می کنیم برای دیدن آموزش اینشات از سایت همیار سوشال کمک بگیرید.

اینستاگرام

این محدودیت باعث شده که نتوان تصاویر دارای سایزهای متفرقه را به طور کامل در آن به اشتراک گذاشت و برای رفع این مشکل، می توان به اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم مثل InShot Video Editor مراجعه نمود. اینشات یک ابزار عالی برای تغییر سایز و ایجاد فیلترها و افکت های متنوع روی تصاویر است که نه تنها محدودیت های شبکه های اجتماعی را از سر راه کاربران برداشته، بلکه از لحاظ امکانات ویرایشی نیز دارای بخش های بسیار زیادی است. در این برنامه می توان تصاویر و حتی ویدئوها را با ابعاد کامل به اینستاگرام منتقل کرد و علاوه بر این جذابیت و زیبایی آن ها را دو چندان کرد. این برنامه دارای رابط و محیط کاربری ساده و بسیار زیبایی می باشد که کار کردن با آن را برای هر کاربر راحت و آسان کرده است.

یکی از مهم ترین راه های پیشرفت در اینستاگرام، استفاده از اینشات است اما کلا چگونه باید در اینستاگرام پیشرفت کنیم؟

رسیدن به شهرت در اینستاگرام از محدودیت سنی گذشته و این دغدغه خیلی هاست که مدام می پرسند چگونه در اینستاگرام پیشرفت کنیم؟ بگذارید رک و پوست کنده با هم صحبت کنیم و بدون هیچ حرف و حدیثی لپ کلام را بگیریم، مهم ترین هدف برای رسیدن به شهرت در اینستاگرام، رسیدن به پول است! چه در اینستاگرام شخصی و چه در یک اکانت تجاری برای معرفی کسب و کار. اما باید دید که قصد دارید چگوته این شهرت را به دست بیاورید، هزاران راه وجود دارد که می تواند شما را به قولی شاخ اینستاگرام کند و به پول دراوردن برساند مانند استفاده از ربات اینستا یا خرید فالوور اینستاگرام. قبل از هرچیزی به شما بگوییم این مقاله برای هر کسی که ادمین پیج اینستاگرام است، کارساز است. پس با مدیر هاب همراه باشید و هرچیزی که ما آن را جا انداخته بودیم را به ما یادآوری کنید تا مقاله ای کامل تر داشته باشیم. چگونه در اینستاگرام پیشرفت کنیم؟ همه چیزهایی که فقط ما به شما خواهیم گفت! راستش را بخواهید این که در مدتی کوتاه به فالورهای میلیونی دست پیدا کنید واقعا سخت است و شاید اصلا چنین امکانی وجود نداشته باشد، مگر این که به واسطه ای اسمتان سر زبان ها بیفتد و کاربران فعال اینستاگرام شما را رصد کنند.

مثلا شما را در اخبار شبانه روزی در حال گرفتن مدال طلای سوم کشتی نشان دهند یا این که اشتباهی یک دست هم در سرتان بیرون آمده باشد و همه بخواهند ببینند این خوشبخت سه دست کیست. ولی اگر سه دست ندارید یا این توانایی را در خود نمی بینید که به مدال طلای سوم برسید، باید یک راه اساسی و حساب شده پیدا کنید که شما را محبوب کند و هزاران طرفدار واقعی پیدا کنید. اما چگونه؟ تو واقعا که هستی؟ خودت را که بشناسی نه تنها در اینستاگرام، بلکه در همه مراحل زندگی ات موفق خواهی شد و همه تو را به عنوان یک فرد موفق می شناسند. سخن بزرگان : سقراط حکیم خود را بشناس تا جهان در مقابل تو به سخن آید. اول باید ببینید که تخصص واقعی شما در چیست؟ یک نقاش حرفه ای هستید که هنرتان کشیدن چهره های واقعی و یا کاریکاتورهای بامزه است؟ یک داستان سرای قوی در درون شما نهفته شده و منتظر است دیگران او را شکار کنند؟ آیا یک ورزشکار ماهر هستید که می خواهید به دیگران هم راه و رسم ورزشکار شدن را بیاموزید؟ خب، اگر توانایی های خود را شناختید، چه چیزی بهتر از آن که در زمینه علاقه مندی هایی که دارید فعالیت کنید و کسانی مثل خودتان را جذب کنید؟ شاید بعضی ها این میان بگویند که من هیچ هنری ندارم، مشکلی نیست اگر ایده ای ندارید، ما در ادامه برای شما هم راه حل داریم! کسانی که هنری ندارند یا این که هنوز به خوبی خودشان را نشناخته اند هم می توانند با رعایت اصول به کسب درآمد از اینستاگرام دست پیدا کنند. راه های رسیدن به موفقیت همیشه در دسترس است،  به شرطی که شروع کنید!

آموزش به کاربران کاربران عاشق یادگیری هستند و به همین دلیل، عاشق افرادی هستند که به آن‌ ها چیزی یاد می ‌دهند! اگر در صفحات اینستاگرام جستجو کنید و به پست ‌های مختلفی سر بزنید، متوجه می‌ شوید که بسیاری از کاربران با پست ‌های آموزشی رابطه بسیار خوبی دارند. در حوزه فعالیتی شما هزار و یک نکته وجود دارد که کاربران علاقه زیادی به یادگیری آن ‌ها دارند. مثلا اگر یک آرایشگر حرفه ای هستید، با ویدئوهای آموزشی می توانید هزاران نفر را با خود همراه کنید تا چیزی از شما یاد بگیرند. حتی خود ما در اینستاگرام مدیر هاب، یک پست در زمینه تامین امنیت اینستاگرام آماده کرده ایم که استقبال خوبی هم از آن شده است. یا حتی می توانید یک پست ایجاد کنید و عنوان موردنظرتان را بر روی تصویر بنویسید؛ سپس در بخش کپشن اطلاعات مربوط به آن عنوان را بنویسید و از کاربران بخواهید که اگر سوالی از شما دارند، در بخش کامنت ‌ها ذکر کنند. شاید تعجب کنید اگر بدانید بعضی از کاربران از این که با ارائه نکات تخصصی در زمینه کسب ‌و کارشان فالوورهای خود را از دست بدهند، می ‌ترسند. این موضوع را از دو جهت می ‌توان مورد بررسی قرار داد: با ریزش فالوورهای خود رو به رو نخواهید شد! در بیشتر مواقع شما با ریزش فالوورهای خود رو به رو نمی‌ شوید اما ممکن است تعامل کاربران با چنین پست ‌هایی کمتر باشد! البته اگر شما از روش‌ های مختلف برای جذب فالوور فیک اینستاگرام (شامل فالوورهای غیرواقعی یا غیرهدفمند) اقدام کرده باشید (مانند خرید فالوور اینستا) ، احتمالا با ریزش بسیار از فالوورها رو به رو می ‌شوید. در این صورت دیدگاه دوم را بخوانید تا بدانید همین مورد هم بسیار ارزشمند است.

منبع: هایپرفالو

دومان سهند

دومان سهند از دلالان، قاتلان خاموش بازار سرمایه میگوید

تخریب ساختمان

تخریب ساختمان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا