آخرین وضعیت جسمی محمد رضا شجریان

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 چهره ها
آخرین وضعیت جسمی محمد رضا شجریان

هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه ای  در خصوص  وضعیت درمانی محمدرضا شجریان توضیحاتی بیان کرد .

  هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۵ تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

روز چهارشنبه بیست و نهم مرداد اطلاعیه ای توسط هیات مدیره بیمارستان جم منتشر شده،که طی آن تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

  متن  اطلاعیه:

«در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند امروز فشار خون استاد عزیزمان بدون داروی حمایتی نرمال است. تغذیه برای ایشان آغاز و سطح هوشیاری ایشان نسبت به دو روز قبل بهتر است. اما همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر تیم پزشکی هستند.»

این طلاعیه در حالی است که بابک حیدری اقدم مدیرعامل این مجموعه درمانی در متنی خطاب به اصحاب رسانه ضمن تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مخاطبان برای اطلاع و آگاهی از تازه‌ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به اطلاعیه‌های این مرکز مراجعه کنند، توضیح داده بود: «احتراما با توجه به بستری مجدد استاد آواز ایران جناب آقای محمدرضا شجریان در بیمارستان جم و همچنین ارائه اخبار متعدد که بسیاری از این موارد بر خلاف واقع و صحت و سقم آن قابل راستی آزمایی نیست.

نشانه‌های بهبودی در وضعیت درمانی محمدرضا شجریان

لذا به اطلاع می‌رساند تنها مرجع رسمی جهت اطلاع رسانی این موضوع با هماهنگی کامل تیم پزشکی و خانواده محترم ایشان صورت می‌پذیرد، صفحه رسمی بیمارستان جم در فضای مجازی و سامانه اینترنتی این مرکز خواهد بود. پیشاپیش از حسن نظر شما عزیزان که در جهت تسریع در امور درمان استاد عزیزمان نهایت همکاری را با این مجموعه می‌نمایید تشکر و قدردانی داریم.»

آمبر هرد

حاشیه جدید امبر هرد و بی احترامی امبر هرد به مسلمانان

عکس سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما

جشن  سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش/عکس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا