گوشی‌های U Ultra و U Play شرکت HTC در ایران به نمایش درآمدند – فناوری

سه‌شنبه 24 اسفند 1395 فناوری

گوشی‌های U Ultra و U Play توسط دفتر رسمی HTC در خاورمیانه و سامتل به‌عنوان نمایندگی رسمی این شرکت، در تهران به نمایش گذاشته شدند.

گوشی‌های پرچم‌دار HTC U Ultra و میان رده‌ی HTC U Play توسط دفتر رسمی HTC در خاورمیانه و شرکت سامتل به‌عنوان نمایندگی رسمی این شرکت در ایران، برای خبرنگاران به نمایش گذاشته شدند.

u ultra

گوشی‌های یو الترا و یو پلی قرار است به‌زودی و احتمالا پیش از عید نوروز یا در ایام عید توسط سامتل، نمایندگی رسمی گوشی‌های اچ‌تی‌سی در ایران عرضه شود. 

u ultra

قیمت گوشی‌های اچ‌ تی سی هنوز مشخص نشده است؛ اما به نظر می‌رسد گوشی یو الترا با قیمتی بین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان در ایران عرضه شود.

u ultra

یو اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و به باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و ۱۷۰ گرم وزن دارد. رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی مبتنی بر اندروید ۷ نیز در این گوشی حاضر است. 

گوشی يو الترا اچ تی سی صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع LCD یا همان Super LCD 5 و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. اما نکته‌ی جالب در مورد آن، صفحه نمایش دوم است که ابعاد ۲ اینچی دارد.

این گوشی در ۴ رنگ سفید، مشکی، صورتی و آبی عرضه می‌شود.

u ultra

گوشی یو پلی پردازنده‌ی هلیو پی ۱۰ مدیاتک دارد. این گوشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. یو پلی با رم ۳ یا گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

این گوشی نیز از اندروید ۷ بهره می‌برد و دارای باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و وزن ۱۴۵ گرم است. یو پلی همانند یوالترا در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی عرضه خواهد شد.

u ultra

هر دو گوشی دارای پورت USB Type C هستند. در اچ تی سی یو الترا و اچ تی سی یو پلی جک ۳.۵ میلی‌متری حذف شده است و ارتباط با هدفون از طریق پورت USB Type C انجام می‌شود. 


منبع : زومیت

شبیه‌ساز رانندگی فراری، سرگرمی تازه برای عاشقان فرمول یک - فناوری

مدیرعامل کارپینو: قرار نیست تمام تاکسیرانان در کارپینو کار کنند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا