گلکسی اس 9 سامسونگ به دوربین لبخند می‌زند:‌ انتشار تصویر کهکشانی بعدی سامسونگ – فناوری

چهارشنبه 2 اسفند 1396 فناوری

شایعات پیرامون کهکشانی بعدی سامسونگ همچنان ادامه دارد و اخیرا تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به یک نمونه‌ی کامل شده از گلکسی اس ۹ است.

در هفته‌های اخیر شایعات و اطلاعات مختلفی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر شده و حال تصویری منتشر شده که منتسب به این پرچم‌دار کره‌ای است. آن‌چه در تصویر فوق مشاهد می‌کنید قطعا یک نمونه‌ی مهندسی است؛ چرا که استیکرهای مختلفی روی گوشی چسبانده شده است.

مقاله‌های مرتبط:

البته این تصویر با رندرهایی که پیش از این منتشر شده بود تفاوتی ندارد و ویژگی جدیدی را نشان نمی‌دهد. تنها تفاوت مشاهده شده در این گوشی در مقایسه با گلکسی اس ۸ همان اسکنر اثر انگشت است که اکنون پایین‌تر از لنز دوربین قرار دارد و حاشیه‌ی موجود در لبه‌ی پایین دستگاه نیز اندکی نازک‌تر به‌نظر می‌رسد.

یکی از دلائلی که باعث می‌شود مطمئن شویم این تصویر مربوط به یک نمونه‌ی اصلی از گلکسی اس ۹ باشد این است که منبع تصویر به کشور ویتنام باز می‌گردد. شایان ذکر است که طبق اطلاعات ارائه شده توسط کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC)، آن‌ دسته از کهکشانی‌های آینده‌ی سامسونگ که به آمریکا صادر می‌شوند در کارخانه‌ی سامسونگ در ویتنام به تولید می‌رسند. پس شاید آن‌چه در این تصویر می‌بینیم یکی از گوشی‌های آتی سامسونگ است که توسط Verizon یا T-Mobile ارائه خواهد شد.

تصاویر واقعیت مجازی گلکسی اس ۹

تصاویر واقعیت مجازی گلکسی اس ۹ ارائه شده توسط اپلیکیشن Unpack AR

تصاویر واقعیت مجازی ارائه شده از گلکسی اس ۹ توسط اپلیکیشن Unpack AR سامسونگ شبیه به نمونه‌های تقلبی و ارزان قیمت چینی بود که در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شوند؛ اما آن‌چه در این تصویر جدید دیده می‌شود یک گوشی شیشه‌ای است که شباهت زیادی به آن مدل‌های سه‌بعدی ندارد.

نظر شما چیست؟‌ آیا آن‌چه در این عکس‌ها می‌بینیم همان کهکشانی آینده‌ی سامسونگ است؟


منبع : زومیت

شیائومی دارک شارک با پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 845 در بنچمارک AnTuTu رؤیت شد - فناوری

آموزش تجزیه و تحلیل فرصت‌های بازار - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا