گفتگو با هومن سیدی و پیمان معادی در برنامه هفت

پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 سینما
گفتگو با هومن سیدی و پیمان معادی در برنامه هفت

گفتگو با هومن سیدی و پیمان معادی در برنامه هفت

برنامه هفت شب گذشته 18 بهمن ماه 1396 با حضور هومن سیدی و پیمان معادی کارگردان و بازیگر کشورمان روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

برنامه هفت با اجرای رضا رشیدپور شب گذشته 18 بهمن ماه 1396 میزبان پیمان معادی کارگردان کشورمان و هومن سیدی بود . پیمان معادی امسال با فیلم بمب یک عاشقانه و هومن سیدی با فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به عنوان کارگردان در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

برنامه هفتهومن سیدی

برنامه هفت با حضور هومن سیدی و پیمان معادی

برنامه هفت، با اجرای رضا رشیدپور، ویژه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، از شبکه سوم سیما پخش شد.

 پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان بمب ، یک عاشقانه در برنامه هفت

برنامه هفت هجدهم بهمن ماه، میزبان پیمان معادی، کارگردان فیلم «بمب، یک داستان عاشقانه»، هومن سیدی، کارگردان «مغزهای کوچک زنگ زده» و شبنم مقدمی بازیگر بود.

جدای از سخنانی که درباره این دو فیلم رد و بدل شد، حرف ها بی حاشیه هم نبود؛ هم پیمان معادی به جنجال های روزهای اخیر بین برنامه هفت و عوامل فیلم «لاتاری» پرداخت و هم هومن سیدی. معادی در پایان بخش گفت وگو درباره «بمب…» برای رشیدپور آرزو کرد که از ضرب و شتم ها در امان باشد. سیدی با لحنی همراه با شوخی خطاب به رشیدپور گفت کاری نکند که بعد از برنامه برود و بنویسد کاش به مجری مشت و تودهنی می زد! رشیدپور هم از سیدی خواست اگر خواست این کار را همین جا و جلوی دوربین انجام دهد و نرود بنویسد!

هومن سیدی

هومن سیدی کارگردان مغزهای کوچک زنگ زده در برنامه هفت

به نظر می رسد میهمانان این برنامه با اشاره به حرف های محمدحسین مهدویان و هادی حجازی فر، کارگردان و بازیگر فیلم «لاتاری» که گفته بودند باید با مشت به دهان رشیدپور و منتقدان برنامه هفت می کوبیدند، هم فرار رو به جلو کردند و هم به رشیدپور یادآوری کردند که به پر و پایشان نپیچد.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب مرتبط به هومن سیدی

و صد البته از آن مهم تر کنایه آبدار و مفصلی نثار کمپین لاتاری کردند تا خط و ربط ها در سینما خودی نشان دهد.

پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان سینما در برنامه هفت

اما در عین حال، اتفاق عجیبی که حین خداحافظی با پیمان معادی در استودیوی برنامه افتاد، این بود که معادی به رشیدپور گفت: «ممنون که هوای ما رو داشتی!» به نظر می رسید که معادی گمان کرده در این لحظه برنامه روی آنتن نیست!

هومن سیدی

هومن سیدی کارگردان و بازیگر کشورمان در برنامه هفت

حال باید دید در شب های باقی مانده هفت چه رخ خواهد داد و این مناقشه رسانه ای پایان صلح آمیزی خواهد دید یا تو دهنی ها و کر کری ها عملی می شود؟!!

هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

بهنام بانی مهمان امشب برنامه دورهمی

بهنام بانی مهمان امشب برنامه دورهمی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا