کاراکتر تکراری فرهاد اصلانی در چند فیلم و سریال

یکشنبه 13 اسفند 1396 دسته‌بندی نشده

کاراکتر تکراری فرهاد اصلانی در چند فیلم و سریال

ازدواج موقت فرهاد اصلانی در 3 فیلم و یک سریال + تصاویر

فرهاد اصلانی ، فرهاد اصلانی با نقش هایی مشابه
فرهاد اصلانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان در سه فیلم سینمایی و یک سریال در نقش مردی که رابطه خارج از ازدواج داشت جلوی دوربین رفت.

فرهاد اصلانی با نقش هایی مشابه در چند فیلم

فرهاد اصلانی بازیگری که کار خود را از تئاتر آغاز کرد و با روسری آبی ساخته رخشان بنی اعتماد در بین اهالی سینما شناخته شد ، برای اولین بار با سریال همسایه ها به تلویزیون راه یافت و توانست با بازی در سریال های متعدد تلویزیونی و فیلم های سینمایی جای پای محکمی در دنیای هنر داشته باشد.فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی

کارنامه هنری فرهاد اصلانی پر از افتخاراتی داخلی و بین المللی است که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد . این بازیگر کورمان در سال 1390 در سه فیلم خود یعنی خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم خوش درخشید و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای دو فیلم اول نامبرده شده دریافت کند و در سال 1395 با بازی درخشان خود در فیلم دختر ساخته رضا میرکریمی، توانست اولین جایزه بین المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو دریافت کند.

در این مطلب میخواهیم شما را با نقش های مشابه فرهاد اصلانی در سه فیلم سینمایی و یک سریال آشنا کنیم.

کاراکتر تکراری فرهاد اصلانی در چند فیلم و سریال

فرهاد اصلانی در سه فیلم سینمایی زیر سقف دودی ، زندگی خصوصی و کوچه بی نام در نقشی مشابه جلوی دوربین رفت و در این سه فیلم رابطه ای خارج از ازدواج دارد و همسری را به طور موقت صیغه کرده است.
نقش فرهاد اصلانی در سریال راه بی پایان باز هم تکرار شد و فرهاد اصلانی علاوه بر داشتن همسری که صیغه اوست به دنبال رابطه ای دیگر با آزاده صمدی است.در ادامه به بررسی این سه فیلم سینمایی و سریال و تصاویری از فرهاد اصلانی در آنها می پردازیم.
فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی زندگی خصوصی

زندگی خصوصی فیلمی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی ساخته سال 1390 است.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی زندگی خصوصی

داستان زندگی خصوصی درباره فردی به نام ابراهیم است که در ابتدا فردی تندرو بوده و پس از اخراج از مقام های دولتی خود به عنوان اپوزیسیون در روزنامه اش آغاز به انتشار مطالب جنجالی می کند؛ و شیوه زندگی اش بطور کامل عوض می گردد.
فرهاد اصلانی در نقش ابراهیم در فیلم زندگی خصوصی در یک مهمانی با زن جوانی به نام پریسا زندی آشنا می شود و این خانم بعد برای دادن مطلب و داستان به دفتر روزنامه می رود. داستان ها قابل چاپ نیست اما آشنایی آن ها ادامه می یابد. در روزی که همسر کیانی و بچه اش برای دیدار پدر و مادر به مسافرت می روند، کیانی به منزل پریسا می رود و او را صیغه می کند و سه روز پیش او می ماند. اما بعد در حالی که پریسا همچنان خواهان ادامه رابطه است او به دلیل گرفتاری کار و خانواده، مخالفت می کند و تماس های بعدی پریسا را یا بی جواب می گذارد یا با تندی برخورد می کند. اما پریسا دست بردار نیست و حتی با همسر کیانی نیز دوست می شود تا کیانی بداند که از دست او نمی تواند فرار کند. پریسا به کیانی می گوید که حامله است و او باید مسئولیت بچه را بپذیرد و تهدیدش می کند. کیانی ابتدا سعی می کند با استفاده از دوستان قدیمی و پرنفوذش، پریسا را بترساند اما موفق نمی شود و تصمیم می گیرد خود وارد عمل شود. او با تظاهر به پشیمانی از تندی اش، پریسا را سوار ماشین می کند و اورا می کشد.
 فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی زندگی خصوصی

در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، سعید نیکپور، کاظم هژیرآزاد، فریبرز بازغی، آریا خسروی، اکبر فیضی، میلاد نیوپور، نازنین لواسانی، رویا حمزه بینی، حسینعلی قورچی، وحید توکلی، جلیل ملک زاده، حسن نوروزی، غلام ژاپنی، حسین عراقی با معرفی:حدیث چهره پرداز، تارا اوتادی، مانا بهرامی و با حضور آتیلا پسیانی و امیر آقایی به ایفای نقش می پردازند.

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی کوچه بی نام

کوچهٔ بی نام فیلمی درام خانوادگی به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی است.فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی کوچه بی نام در نقش حاج مهدی یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشته است .

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی کوچه بی نام

داستان درباره خانواده حاج مهدی است که به اتفاق همسر مومن و مذهبی اش، و 3 دخترش در طبقه بالای یک ساختمان قدیمی زندگی می کنند و در طبقه پایین خانواده “فرزانه” که چند سالی است شوهر خود (برادر حاج مهدی) را از دست داده و با پسر بزرگ خود (حمید) و دختر خردسالش زندگی می کند.

در بخشی از داستان دختر حاج مهدی بدون اطلاع از برادرناتنی اش عاشق حمید میشود و حاج مهدی راز خود را برای روشن شدن ماجرا اینگونه بر ملا می کند و می گوید “در زمان جنگ که مادرتان “یک سال” به کما رفت من فرزانه (مادر حمید و زن عموی حدیثه) شما را صیغه کردم. بعد مادرتان از کما خارج شد. فرزانه صیغه نامه را پس فرستاد. مدتی بعد من فهمیدم فرزانه حامله است و برادرم بزرگی کرد و رفت با ازدواج کرد. مادرتان هم نمی داند!

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی کوچه بی نام

فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی و… بازیگران فیلم سینمایی کوچه بی نام را تشکیل میدهند.


فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی زیر سقف دودی

زیر سقف دودی فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی پوران درخشنده محصول سال 1395 است. فرهاد اصلانی در این فیلم در نقش بهرام سمیعی جلوی دوربین میرود.

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی زیر سقف دودی

داستان زیر سقف دودی درباره طلاق عاطفی است و در خلاصه آن آمده است :شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی شود و به بحران می رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می کند.
علاقه بیش از حد شیرین به فرزندشان و بی توجهی به همسر باعث ایجاد شکاف عاطفی بین آنها شد و این شکاف تا حدی ادامه یافته است که به طلاق عاطفی منجر شده و اگرچه زوج این فیلم زیر یک سقف زندگی میکنند اما هیچ رابطه زناشویی با یکدیگر ندارند و فرهاد اصلانی در نقش بهرام با بهنوش طباطبایی رابطه ای خارج از ازدواج برقرار کرده و در واقع بهنوش طباطبایی همسر صیغه ای اوست.
 فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در فیلم سینمایی زیر سقف دودی

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی فرد بازیگران فیلم سینمایی زیر سقف دودی را تشکیل میدهند.


فرهاد اصلانی در سریال راه بی پایان

راه بی پایان نام مجموعه ای تلویزیونی ساخت ایران است که در بهار 1386 از شبکه سوم سیما به نمایش درآمده است. فرهاد اصلانی در این سریال نیز به مانند سه فیلم سینمایی نام برده ، منشی شرکت را به عقد موقت خود درآورده و به دنبال ازدواج با دختر شریکش با بازی آزاده صمدی است.

 فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در سریال راه بی پایان

داستان اصلی این مجموعه به ارتباطات ناسالم اقتصادی و نقش باندهای مافیایی در پولشویی و معاملات غیرقانونی می پردازد. بهزاد، مدیرعامل یک شرکت واردات و صادرات است که «اکبر» هم در آن شریک است. بعد از خواستگاری اکبر از دختر بهزاد و مخالفت او، بهزاد تصمیم می گیرد از شرکت جدا شود و …
فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در سریال راه بی پایان

آتیلا پسیانی ، فرهاد اصلانی ، هومن سیدی ، آزاده صمدی ، مهرداد ضیایی ، بیتا سحرخیز از جمله بازیگران سریال راه بی پایان هستند.

بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش

بیوگرافی زانیار خسروی و همسرش

تصویربرداری سریال آنام متوقف شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا