پژو 508 در غرفه ایران‌خودرو به نمایش گذاشته شد – فناوری

سه‌شنبه 26 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

پژو 508؛ سدان لوکس فرانسه در غرفه‌ی ایران‌خودرو در نمایشگاه خودرو تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

پژو 508 یکی از خودروهایی است که شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو موسوم به ایکاپ، برای عرضه‌ در بازار ایران تدارک دیده است. این خودرو در کلاس خودروهای سدان متوسط شهری قرار می‌گیرد. امروز شرکت ایران‌خودرو، خودروی مورد بحث را در نمایشگاه خودروی تهران در معرض دید عموم قرار داد.

مقاله‌های مرتبط:

پژو ۵۰۸ در سال ۲۰۱۴ فیس‌لیفت شد و بدین ترتیب تغییراتی در نمای خارجی و داخلی صورت گرفت. این سدان ظاهر بسیار زیبا و به‌روزی دارد. خطوط به‌کاررفته در بدنه‌ی این خودرو، به‌خصوص در بخش کاپوت، ظاهری قدرتمند و لوکس به این خودرو می‌بخشند. لازم به ذکر است نسخه‌ای که در ایران عرضه می‌شود، نمونه‌ی فیس‌لیفت و جدید ۵۰۸ است که طی سال‌های ۲۰۱۴ تاکنون در اروپا تولید می‌شود.

شرکت ایکاپ این خودرو را به‌ همراه قدرتمندترین قوای محرکه‌ی در دسترس، به بازار ایران عرضه خواهد کرد. پیشرانه‌ی به‌کاررفته در این خودرو از نوع ۴ سیلندر با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است. این پیشرانه‌ی توربوشارژ قادر به تولید توانی بالغ بر ۱۶۵ اسب بخار است، ضمن آنکه حداکثر گشتاوری که در اختیار راننده قرار می‌دهد، معادل ۲۴۰ نیوتن‌متر است.

پژو 508

پژو ۵۰۸ می‌تواند ظرف مدت ۸.۹ ثانیه، از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و حداکثر سرعتی که در اختیار راننده قرار می‌دهد، معادل ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی، معادل ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت پژو ۵۰۸ در دسترس نیست.


منبع : زومیت

اگر نمی‌توانید صدای جویدن دیگران را تحمل کنید، مشکل از مغز شما است - فناوری

گوگل اسیستنت اکنون قادر به کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند است - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا