پست اینستاگرامی پرستویی برای کمک داور قلیانی

شنبه 28 بهمن 1396 سینما
مضرات قلیان

پست اینستاگرامی پرستویی برای کمک داور قلیانی

قلیان کشیدن کمک داور در هنگام برگزاری مسابقه فوتبال در جنوب کشور با واکنش پرویز پرستویی مواجه شد.

چند روزی است عکسی در فضای مجازی می چرخد که کمک داور فوتبال را در جریان بازی در حال قلیان کشیدن نشان می دهد. این اتفاق در شهر برد خون ثبت شده. شهری از شهرستان دیر از توابع استان بوشهر.

پرویز پرستویی

انتشار این عکس در فضای مجازی موجب شده تا پرویز پرستویی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.

پرویز پرستویی با پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده توجه رسانه های ورزشی را به خودش جلب کرده است. این بازیگر دوست داشتنی و سرشناس با انتشار عکسی از یک کمک داور در حال کشیدن قلیان نوشته:” تبریک به همه فوتبال دوستان عزیز کشورمان عکس فوق سری چاپ شده در کتاب (جینز فور دیفنس ارتش آمریکا) از خط نگهدار فوتبال ما در یکی از شهر های همولایتی در جنوب، آخرین آزمایشات از قلیان متحرک قبل از استفاده احتمالی در جام جهانی سال آینده روسیه. هماهنگ با آخرین فن آوری روز فیفا و قابلیت اتصال همزمان هر قلیان با تنباکوی برازجانی با دوازده ماهواره جی پی اس فوق پیشرفته در مدار با تکنولوژی جانبی و جدید بدون امواج برگشتی محل یاب یک صدم میلیمتری جهت یافتن نقطه استقرار کمک داور. با استفاده از نور فرابنفش جهت دیدن دود و آتش گر گرفته زغال سرقلیان. اطلاعات بیشتر در برنامه نود این هفته.”
همچنین بخوانید : تمامی اخبار به روز فوتبال ایران و اروپا
پرویز پرستویی

 پست اینستاگرامی پرستویی برای کمک داور قلیانی

بیوگرافی پرویز پرستویی بازیگر به نام سینمای کشورمان

پرویز پرستویی (زادهٔ 2 تیر 1334 در روستای چالی، شهرستان کبودرآهنگ )، بازیگر و گوینده ایرانی سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی نامه هنری گردیده است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از این نظر در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.وی متأهل و دارای دو فرزند به نام های بهروز و الناز است.

پرستویی علاوه بر سینما در موسیقی هم فعالیت دارد. دکلمه های نیستش و بابایی از جمله کارهای وی در بخش دکلمه است. دوستت دارم در سال 1379 با ناصر عبداللهی و بابایی در سال 1386 کار مشترک وی با بیژن مفید بود. پرستویی همچنین آلبوم من یک بازیگرم و من پرویز پرستویی را در سال 1393 منتشر کرد، این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی می باشد که به صورتی فایل صوتی منتشر شده است.

منبع:نمناک

تصاویری از مراسم عقد محسن افشانی

تصاویری از مراسم عقد محسن افشانی

عکس های خانوادگی چهره های مشهور ایرانی

عکس های خانوادگی چهره های مشهور ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا