ورود کامیون به اتاق خانه ویلایی در ولنجک – حوادث

چهارشنبه 8 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر ورود یک کامیون به اتاق یک خانه ویلایی در منطقه ولنجک دو سرنشین کامیون مصدوم شدند.

سید جلال ملکی با اعلام خبر ورود یک کامیون به داخل یک منزل ویلایی در ولنجک درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:31 بامداد امروز حادثه برخورد کامیون با دیوار منزل در ولنجک، انتهای خیابان هشتم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون کمپرسی به هنگام حرکت در مسیر اصلی به دلایل نامعلومی از مسیر منحرف، وارد فضای سبز شده و پس از برخورد با چند اصله درخت و شکستن آنها با دیوار یک منزل ویلایی برخورد کرده و در نهایت پس از تخریب دیوار، ورود به منزل و تخریب یک اتاق 20 متری در محل واژگون شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمان حادثه کسی در اتاق حضور نداشت اما دو سرنشین کامیون ( دو مرد سی و پنجاه ساله) داخل اتاقک کامیون محبوس شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی موفق به رهاسازی سرنشینان محبوس شده شدند.

ملکی تصریح کرد: هر دو سرنشین کامیون در این حادثه دچار مصدومیت شده و به عوامل اورژانس تحویل داده  شدند همچنین محل حادثه پس از ایمن‌سازی تحویل عوامل انتظامی و شهرداری شد و آتش‌نشانان در ساعت 4:25 بامداد به عملیات خود پایان دادند.

منبع : برترینها

استعفای معاون ۱۲ ساله قالیباف از شهرداری - حوادث

برند شیک طراحی ازدواج بهاره رهنما (عکس) - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا