وحشتناک‌ترین رستوران جهان را ببینید – گوناگون

سه‌شنبه 4 مهر 1396 گوناگون

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، گردشگران زیادی هستند که عاشق جاهای ترسناک و تسخیر شده اند و دوست دارند به این مکان ها بروند و هیجان و ترس را تجربه کنند. برای همین سال ها پیش در شهر تورنو در بلژیک دو نفر تصمیم گرفتند که رستورانی را افتتاح کنند که با طراحی داخلی وحشتناک و منوی عجیب غریبش مشتریان را بترساند!

 

 گردشگران زیادی هستند که عاشق جاهای ترسناک و تسخیر شده اند و دوست دارند به این مکان ها بروند و هیجان و ترس را تجربه کنند. برای همین سال ها پیش در شهر تورنو در بلژیک دو نفر تصمیم گرفتند که رستورانی را افتتاح کنند که با طراحی داخلی وحشتناک و منوی عجیب غریبش مشتریان را بترساند!

 

رستوران در اکتبر سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و خیلی ها به آن «خانه هزار ارواح» می گفتند چون طوری دکوراسیون شده بود تا مشتریان کاملا ترس از کاخ های تسخیر شده را در آن حس کنند. بعد از افتتاح رستوران، دکوراسیون داخلی ترسناک، صدای عجیب درها، دودی که از سقف بلند می شد و نقاشی های متحرک، حسابی مشتریان را شوکه کرده بود. هنوز مدت زمان زیادی از باز شدن رستوران نگذشته بود که به قدری معروف شد که افراد زیادی دوست داشتند غذا خوردن در این جهنم را تجربه کنند و درگیر اتفاق های عجیب و غریبی شوند که در این رستوران می افتد.

 

 

 

منبع : جام نیوز

تصویری نایاب از صحن حرم امام حسین (ع) در حدود یک قرن پیش - گوناگون

تصویری قدیمی از حمید معصومی نژاد در جبهه - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا