وان پلاس 5 با ۸ گیگابایت رم در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شد – فناوری

جمعه 19 خرداد 1396 فناوری

نسخه‌ای از گوشی وان‌پلاس ۵ با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایت و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شد.

چنانچه با زومیت همراه بوده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شرکت وان‌پلاس در تاریخ ۳۰ خرداد از پرچم‌دار جدید خود با نام وان‌پلاس ۵ رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود وان‌پلاس محصول بالارده‌ی جدید خود را دو روز پس از رونمایی، در برخی از کشورها مانند هندوستان عرضه خواهد کرد. با وجود آنکه هنوز دو هفته تا زمان رونمایی از وان‌پلاس ۵ باقی مانده است؛ بازار شایعات در خصوص این گوشی پرچم‌دار، هر روز داغ‌تر از روز گذشته می‌شود.

ساعاتی پیش نسخه‌ای از گوشی وان‌پلاس ۵ با شماره مدل‌ A5000 در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد؛‌ بر اساس اطلاعات منتشر‌شده در وب‌سایت گیک‌بنچ، به‌ نظر می‌رسد این نسخه از پرچم‌دار جدید چینی‌ها از ۸ گیگابایت رم و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ با مدل MSM8998 و فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز بهره می‌برد و نسخه‌ی ۷.۱.۱ از سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، وان‌پلاس ۵ در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ، به‌ ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۹۱۷ و ۶۵۶۲ شده است.

وان پلاس 5 - گیک‌بنچ

البته پیش از این نیز ایوان بلس با حساب کاربری مشهور evleaks@، طی توئیتی از وجود نسخه‌ی ۸ گیگابایتی وان‌پلاس ۵ با تراشه‌ی هشت هسته‌ای و ۲.۳۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۳۵ و عرضه‌ی آن در تاریخ ۱ تیر در فروشگاه آمازون در هند خبر داده بود. وی این توییت را بر اساس اطلاعات رؤیت‌شده در سورس‌کد صفحه‌ی لانچ Amazon India منتشر کرده بود؛ اطلاعاتی که پس از مدتی از این صفحه حذف شدند.

بر اساس شایعات، پیش‌بینی می‌شود وان‌پلاس ۵ از نمایشگری فول‌ اچ‌دی با لبه‌های خمیده، ابعادی کوچک‌تر از وان‌پلاس ۳ تی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود دوربین اصلی و سلفی این گوشی از سنسورهای ۲۳ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت، وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

وان پلاس 5

مدتی پیش تصویری رسمی از گوشی وان‌پلاس ۵ منتشر شد که نشان‌دهنده‌ی بهره‌مندی این گوشی از دوربین دوگانه بود؛ دوربینی که همانند نمونه‌ی به‌کاررفته در آیفون ۷ پلاس، به‌صورت افقی و در گوشه‌ی سمت چپ و بالای پنل پشتی گوشی قرار گرفته است.


منبع : زومیت

دستیابی به فرکانس ۷.۵ گیگاهرتز با پردازنده نسل هفتمی Core i7 - فناوری

۵ درس مهم برای ساختن یک کسب‌ و کار بهتر - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا