هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

پنج‌شنبه 21 دی 1396 بازار
هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

 

نسل جدید هیوندای سوناتا مدتی است که در بازار جهانی به فروش می رسد و در نمایشگاه خودروی تهران امسال نیز شرکت پاکرو از این خودرو برای بازار ایران رونمایی کرد که با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد. اما حالا خبرهایی مبنی بر ورود این خودرو به بازار شنیده شده است و چند دستگاه از آن در نمایشگاه های خودرو در سطح شهر برای فروش گذاشته شده اند.
فعلا تنها مدل هیبریدی این خودرو در تیپ GLS+ وارد بازار ایران شده است و مشخص نیست که آیا تیپ های دیگر این خودرو و مدل های غیر هیبریدی نیز وارد بازار ایران خواهند شد یا نه. البته شرکت پاکرو تنها مدل هیبریدی را به بازار عرضه می کند. تیپ GLS+ را باید فول ترین تیپ سوناتا در بازار کشور دانست. این خودرو در حال حاضر قیمتی بین ۲۶۰ تا ۲۶۵ میلیون تومان دارد. این در حالیست که مدل های قبل از فیس لیفت این خودرو تا همین چند ماه قبل با قیمتی در حدود 175 میلیون تومان قابل خرید بودند و از این رو می توان گفت که به لطف تغییرات جزئی ظاهری و تغییر تعرفه واردات خودروهای هیبریدی شاهد افزای قیمت حدود 90 میلیونی هیوندای سوناتا هیبریدی در بازار ایران هستیم.

هیوندای سوناتا فیس لیفت

در بخش فنی هیوندای سوناتا هیبریدی جدید ۲۰۱۸ شاهد استفاده از یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم ۲ لیتر هستیم که از نوع تنفس طبیعی بوده اما به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است. این موتور بنزینی می تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور را در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. در کنار این موتور بنزینی هیوندای از یک موتور برقی با قدرت ۵۲ اسب بخار و گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر استفاده کرده است. به این ترتیب قدرت کلی ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۲ نیوتن متر از طریق گیربکس شش دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلوی این خودرو انتقال پیدا می کند.

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت

در بخش امکانات رفاهی نیز سوناتا ۲۰۱۸ هیبریدی یکی از کامل ترین خودروهای موجود در بازار است و به تجهیزاتی همچون رینگ های ۱۷ اینچی آلومینومی، چراغ های روشنایی در روز LED، روکش چرمی فرمان و دسته دنده، ۶ عدد ایربگ، صندلی های ایزوفیکس، چراغ فلاشر اضطراری، چراغ زیر آینه، چراغ های عقب LED، ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم مدیریت پایداری، سیستم ضد سرقت، استارت بدون کلید، رکاب اسپرت، سانروف پانوراما، آینهه ای برقی تاشو با تنظیم برقی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، رادار هشدار نقطه کور، سنسور های پارک جلو و عقب، شیشه های بالابر ایمن، پرده ی جانبی عقب، پرده ی عقب برقی، نمایشگر ۴.۲ اینچی مقابل راننده، تهویه دوگانه خودکار، خروجی تهویه برای سرنشینان عقب، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سنسور باران، گرمکن آینه های جانبی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده با حافظه، تنظیم برقی صندلی جلو، صندلی عقب تاشو، چراغ جلوی LED، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ جلو، چراغ های اتوماتیک، سیستم چرخش چراغ ها در پیچ، چراغ مشایعت تا منزل، شارژر بدون سیم تلفن همراه و تودوزی چرم داخل کابین مجهز است.

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

خودرو هیوندای توسان هیبریدی 2019

رونمایی از خودرو هیوندای توسان هیبریدی 2019

تبلیغات مواد غذایی

تبلیغات متفاوت شرکتهای مواد غذایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا