هواوی دو گوشی مجهز به کیبورد فیزیکی عرضه می‌کند – فناوری

جمعه 22 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

طبق اطلاعات موجود در سایت تنا، هواوی می‌خواهد دو گوشی پایین‌رده را که از کیبورد فیزیکی استفاده می‌کنند، به بازار عرضه کند.

دو گوشی جدید از هواوی که دارای کیبورد فیزیکی هستند در وب‌سایت تنا ثبت شده‌اند. تنا، سازمانی در چین است که قبل از عرضه محصولاتی مانند گوشی هوشمند، آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و اجازه عرضه آن‌ها در بازار چین را صادر می‌کند.

با این حساب می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دو گوشی جدید هواوی به‌زودی در بازار چین عرضه شوند. این محصولات که با نام‌های هواوی آر 952 و هواوی آر 662 شناخته می‌شوند از مشخصات پایین‌رده‌ای بهره می‌برند و به غیر از چند تفاوت کوچک، شباهت بسیاری به یکدیگر دارند.

هر دو گوشی جدید هواوی از نظر سخت‌افزاری شبیه به یکدیگر هستند. در این محصولات می‌توان یک نمایشگر TFT با ابعاد ۲.۴ اینچ و رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل را مشاهده کرد. مدل آر 952 دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است اما در مدل آر 662 میزان ظرفیت باتری به ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش می‌یابد.

در هر دو دستگاه از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده‌شده که البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی به کاربران اجازه داده می‌شود تا ظرفیت حافظه را به ۳۲ گیگابایت افزایش دهند.

هواوی آر 952 و آر 662 دارای پردازنده هشت هسته‌ای هستند که با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند. البته سیستم‌عامل این دو گوشی مشخص نیست و از اندروید نیز استفاده نشده است.

ابعاد نیز یکی از تفاوت‌های موجود میان دو محصول جدید هواوی است. آر 952 از ابعاد ۱۴۱.۴ در ۶۲.۸ در ۲۵.۹ میلی‌متر و آر 662 از ۱۳۰.۸ در ۶۰ در ۲۱ میلی‌متر برخوردار است.

هواوی آر 952

هواوی آر 952

هواوی آر 952

هواوی آر 662

هواوی آر 662


منبع : زومیت

پردازنده اینتل Core I7-7700K با خنک کننده نیتروژن مایع و هلیوم مایع به فرکانس ۷.۳ گیگاهرتز رسید - فناوری

آیفون 8 برای شکست دادن گلکسی اس 8 به این قابلیت‌ها نیاز دارد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا