هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 سینما
هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

هفتمین روز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و ششمین روز حضور اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت با نمایش سه فیلم سرو زیر آب ، تنگه ابوقریب و اتاق تاریک همراه بود.هفتمین روز سی و ششمین جشنواره فیلم فجرو ششمین روز حضور اهالی رسانه در پردیس سینمای ملت با نمایش سه فیلم سرو زیر آب ساخته محمدعلی باشه آهنگر ، تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی و اتاق تاریک ساخته روح الله حجازی همراه بود.
جشنواره فیلم فجرجواد عزتی

در حالی که کم کم به روزهای پایانی جشنواره فیلم فجر نزدیک میشویم هر روز این جشنواره با خبرها و حواشی همراه است که ما به صورت کوتاه و کلی آن را در اختیار شما قرار میدهیم.

نمایش فیلم سرو زیر آب در جشنواره فیلم فجر

نشست خبری فیلم سینمایی سرو زیر آب با حضور محمدعلی باشه آهنگر (کارگردان)، سید حامد حسینی (تهیه کننده)، حامد آهنگر (فیلمنامه نویس)، علیرضا زرین دست (فیلمبردار) و همچنین بازیگران این کار مسعود رایگان، مینا ساداتی، رضا بهبودی، مهتاب نصیرپور، ستاره اسکندری و سیاوش چراغی پور روز گذشته در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

جشنواره فیلم فجر 36

بازیگران و عوامل فیلم سرو زیر آب در جشنواره فیلم فجر 96

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان این فیلم سینمایی در ابتدای این نشست خبری به موضوع فیلمش درباره معراج شهدا اشاره کرد و درباره سختی های ساخت فیلمش و زمان طولانی که صرف آن کرد صحبت کرد و از 16 بار بازنویسی فیلمش گفت و درباره شهدای زرتشتی و کلیمی و ملاک های قومیتی که در فیلمش مورد اعتراض قرار گرفت صحبت کرد.

جشنواره فیلم فجر 36

بازیگران و عوامل فیلم سرو زیر آب در جشنواره فیلم فجر 96

در بخش پایانی این نشست خبری مینا ساداتی هم گفتگوی کوتاهی داشت و به صدا درآمدن آژیر خطر در سالن یکی از حواشی این نشست خبری بود.

سرو زیر آب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر، و تهیه کنندگی سید حامد حسینی است.

مینا ساداتی

 فیلم سرو زیر آب در جشنواره فیلم فجر 96

خلاصه داستان سرو زیر آب : راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد…

بازیگران سرو زیر آب : بابک حمیدیان، مینا ساداتی، مسعود رایگان، حسین باشه آهنگر، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد و شهرام حقیقت دوست


نمایش فیلم تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر

نشست خبری فیلم تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی، با حضور بهرام توکلی (کارگردان)، رشید دانشمند (صدابردار)، امیرحسین قاسمی (صداگذار)، محسن روزبهانی (جلوه های ویژه)، حامد ثابت (آهنگساز)، میثم مولایی (تدوینگر)، سعید ملکان (تهیه کننده)، جواد عزتی (بازیگر)، حمیدرضا آذرنگ (بازیگر)، امیر جدیدی (بازیگر)، مهدی پاکدل (بازیگر)، علی سلیمانی (بازیگر) و مهدی قربانی در پردیس ملت برگزار شد.

 جشنواره فیلم فجر 36

بازیگران و عوامل فیلم تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر 96

در این نشست خبری کارگردان و تهیه کننده این فیلم صحبت هایی در خصوص انگیزه ساخت فیلم و اهمیت شناخت این تنگه مطرح کردند و این فیلم را فیلمی کارآمد در جامعه امروز دانستند.

جواد عزتی

جواد عزتی در جشنواره فیلم فجر 96

صحبت های جواد عزتی درباره علاقه قلبی اش به این فیلم و اینکه دوست داشت به جای بازی در تنگه ابوقریب تماشاگر آن باشد و پا به پای فیلم اشک بریزد با حرف های مهدی پاکدل در باورپذیری این فیلم تکمیل شد.

تنگه ابوقریب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج در سال 1396 است.

جواد عزتی

جواد عزتی با تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر 96

خلاصه داستان تنگه ابوقریب : «تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی

بازیگران تنگه ابوقریب : جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی، مهدی پاکدل


نمایش فیلم اتاق تاریک در جشنواره فیلم فجر

نشست خبری فیلم سینمایی اتاق تاریک با حضور روح الله حجازی (کارگردان)، پیمان شادمانفر (مدیر فیلمبرداری)، ساعد سهیلی، سیدعلیرضا میرسالاری، مروارید کاشیان و ژیلا دانی (بازیگر)، کارن همایون فر (آهنگساز)، عباس عباسی (چهره پرداز)، بهادر حسین زاده (طراح صحنه)، رضا شهبازی (تدوینگر)، امیر حسین قاسمی (صداگذار) و… روز گذشته در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

 جشنواره فیلم فجر 36

بازیگران و عوامل فیلم اتاق تاریک در جشنواره فیلم فجر 96

در این جلسه پرسش و پاسخ ساعد سهیلی بازیگر نقش اصلی فیلم از جذابیت نقشش گفت و روح الله حجازی کارگردان این فیلم از موضوع فیلمش درباره کودک آزاری و ریسک ساخت فیلمی با چنین موضوعی صحبت کرد و از اهمیت ساخت فیلم هایی درباره کودک آزادی حرف هایی به میان آمد و بخش گسترده ای از صحبت های این کارگردان سینما با محوریت این موضوع گذشت و علت غیبت ساره بیات در این نشست خبری حضورش در خارج از کشور و در کنار خواهرش سروین بیات همسر رضا قوچان نژآد است که به تازگی مادر شده است.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی در جشنواره فیلم فجر 96

اتاق تاریک فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی است.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی با اتاق تاریک در جشنواره فیلم فجر 96

خلاصه داستان اتاق تاریک : فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسایل جدیدی قرار می دهد…

بازیگران فیلم اتاق تاریک : ساره بیات و ساعد سهیلی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

منبع:نمناک

فریده صابری بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

فریده صابری بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

گفتگو با هومن سیدی و پیمان معادی در برنامه هفت

گفتگو با هومن سیدی و پیمان معادی در برنامه هفت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا