نسل جدید تریومف اسپید ترپیل رونمایی شد – فناوری

یکشنبه 6 اسفند 1396 فناوری

نسل جدید موتورسیکلت‌های افسانه‌ای تریومف اسپید تریپل با دو مدل S و RS رونمایی شد.

شرکت موتورسیک‌سازی بریتانیایی مشهور تریومف (تلفظ انگلیسی ترایمف، Triumph) با برگزاری مراسمی ویژه، از نسل جدید سری افسانه‌ای اسپید تریپل (Speed Triple) که با مدل T309 در سال ۱۹۹۴ آغاز شد، رونمایی کرد.

تریومف اسپید تریپل 2018 / Triumph Speed Triple S & RS


 مدل‌های خانواده‌ی اسپید ترپیل، اولین موتورسیکلت‌هایی بودند که با الهام از طرح «استریت فایتر» ساخته شدند. موتورسیکلت‌های اسپرت این طرح، اساساً پنل‌های پوششی کمتری دارند تا ظاهر تهاجمی‌تری پیدا کنند. خانواده‌ی سری اسپید تریپل تریومف در طول ۲۴ سال، مدل‌های مختلف و متنوعی را به خود دیده است؛ آخرین مدل این سری در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. مدیران تریومف برای به‌روزرسانی خط تولید و سری اسپید تریپل، دو مدل جدید S و RS را به عنوان محصولات سال ۲۰۱۸ این برند انگلیسی در نظر گرفته‌اند. در جریان مراسم رونمایی این دو مدل در کارخانه‌ی تریومف، اسپید ترپیل S و RS به عنوان قدرتمندترین، هوشمندترین و خوش فرمان‌پذیرترین مدل‌های این سری اصیل معرفی شدند.

تریومف اسپید تریپل 2018 / Triumph Speed Triple S & RS


پیشرانه‌ی استاندارد این دو مدل با حجم ۱۰۵۰ سی‌سی با تغییرات ریز و درشت بسیار و یا دقیق‌تر، ۱۰۵ تغییر در قسمت‌های مختلف هر مدل همراه شده است. پیشرانه‌ی جدید، همانند به‌رورسانی در سری‌های تایگر و استریت تریپل تریومف، پاسخ‌دهی بهتر و دور موتور بالاتر را با قدرت ۱۵۰ اسب بخار (۱۰ اسب بخار بیشتر از نسل قبل) و ۱۱۷ نیوتن‌متر گشتاور (۷ نیوتن‌متر بیشتر از نسل قبل) در اختیار S و RS قرار داده است. علاوه بر پیشرانه و قوای فنی، نسل جدید اسپید ترپیل به تغییراتی چون اگزوزهای سفارشی برند Arrow مجهز شده است تا خوش‌صداترین مدل در این سری از محصولات تریومف باشد. نمایشگر ۵ اینچی و تمام رنگی TFT، پنج حالت سواری مختلف، دکمه‌های کنترلی مجهز به چراغ، کروز کنترل و چراغ‌های دی‌تایم از ویژگی‌های استاندارد هر دو مدل S و RS هستند. مدل RS با ویژگی‌هایی چون سیستم هوشمند ABS پیچ (با قابلیت غیرفعال کردن)، سیستم کنترل کشش، حالت سواری «پیست» و سیستم استارت بدون کلید همراه است. این مدل در مقایسه با S، حدود ۳ کیلوگرم وزن کمتری دارد.


تریومف اسپید تریپل 2018 / Triumph Speed Triple S & RS

مدل‌های S و RS، بهترین هندلینگ را در بین محصولات سری اسپید ترپیل برند تریومف خواهند داشت. سیستم تعلیق برند Showa با قابلیت تنظیم کامل در مدل S و سیستم تعلیق برند Ohlins در مدل RS، ترمزهای پرقدرت M4.34 برند برمبو در جلو و تایرهای دیابلو سوپرکورسا برند پیرلی از دیگر موارد مهم مدل‌های جدید این برند بریتانیایی هستند. تیم مهندسی تریومف با طراحی مدرن و جذاب، رینگ‌ها و خفه‌کننده‌های جدید، جزئیات فیبرکربن در بدنه، ساختار مات آلومینیوم (بخش عقب) و تزئینات صندلی‌ها نمای S و RS را به‌روزرسانی کرده است.

تریومف اسپید تریپل 2018 / Triumph Speed Triple S & RS


برند تریومف، یکی از مشهورترین شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی جهان است که توجه زیادی به جزئیات طراحی محصولات خود دارد. دقیت و حساسیت مونتاژ، رنگ‌آمیزی، کیفیت ساخت و حتی تحویل موتورسیکلت در این برند کاملاً متفاوت است. نسل جدید اسپید تریپل تریومف، با داشتن تجهیزات و فناوری‌های مدرن استاندارد، قوای فنی بالا، طراحی جذاب و کیفیت ساخت بی‌نظیر باردیگر نظر طرفداران دنیای موتورسیکلت را جلب کرده است. قیمت پایه‌ی دو مدل R و RS به‌ترتیب معادل ۱۴ هزار و ۳۵۰ دلار و ۱۶ هزار و ۳۵۰ دلار است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا مراسم جذاب رونمایی و مسابقه‌ی دیدنی تریومف اسپید تریپل R و RS را تماشا کنید.



منبع : زومیت

نسل جدد خودروهای مرسدس بنز؛ با تجهیزات پلیس معرفی شدند - فناوری

چه زمانی باید برترین کارمندانتان را کنار بگذارید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا