نسل جدد خودروهای مرسدس بنز؛ با تجهیزات پلیس معرفی شدند – فناوری

یکشنبه 6 اسفند 1396 فناوری

پلیس آلمان، نسل جدید سدان کلاس E، ون اسپرینتر، وانت X کلاس و کراس‌اور GLC را با تجهیزات ویژه به ناوگان خود اضافه کرده است.

در نمایشگاه و کنفرانس همگانی تجهیزات پلیس فرانکفورت ۲۰۱۸، خودروها و آپشن‌های جدید مرسدس‌بنز برای عرضه به ناوگان پلیس  آلمان رونمایی می‌شوند. همچنین در آینده علاوه بر مدل‌های فعلی، چندین مدل دیگر به همراه آپشن‌های پیشرفته‌تر به جمع خودروهای پلیس این کشور اضافه خواهند شد.

البته در حال حاضر مرسدس‌بنز جزئیات زیادی در مورد تغییرات خودروهای امنیتی پلیس خود ارائه نکرده است. اگر این تغییر و تحولات مشابه مواردی که در خودروهای مجریان قانون ایالات متحده می‌بینیم باشد؛ با ارتقاء سیستم‌های رادیویی، کامپیوترهای آنبورد برای افسران و محفظه گسترده‌تر برای حمل تجهیزات پلیسی مواجه می‌شویم.

پیکاپ پلیس کلاس X، به صورت تمام چرخ محرک قدرت‌رسانی می‌شود تا در مسیر‌های خارج جاده عملکرد بهتری داشته باشد و عبارت Polizei ظاهر جذابی برای آن رقم زده است.

Mercedes police vito

در این نمایشگاه، تعدادی از ون‌های مرسدس‌بنز هم رونمایی شدند. به عنوان مثال، ون اسپرینتر در نقش یک خودروی تیمی شخصی‌سازی می‌شود و به عنوان خودروی گشت‌زنی رادیویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه استاندارد ون ویتو برای انجام امور گمرکی مطرح می‌شود.

نسخه به‌روز‌شده مرسدس‌بنز استیت کلاس E هم به نمایش در خواهد آمد. این خودرو با قدرت‌گیری از پیشرانه OM 654 چهار سیلندر مرسدس‌بنز، بازدهی بهتری خواهد داشت. همچنین بارکش استیت به گزینه‌های ایمنی لحظه‌ای نظیر دستیار ترمز، هشدار برخورد و شناسایی عابرین پیاده در پشت و جلو مجهز می‌شود.

مرسدس‌بنز GLC پلیس

شرکت مرسدس‌بنز علاوه بر آپشن‌های مذکور، دستیار الکتریکی را هم به منظور کمک به عملکرد بهتر پلیس در نظر گرفته است. در این میان خودروی GLC 350e 4Matic پلیسی به چشم می‌خورد. در گشت‌زنی شهری، این خودرو به لطف پیشرانه برقی خود صرفه اقتصادی بیشتری رقم می‌زند و برای حرکت در اتوبان هم مسافت کارکرد بیشتری دارد. علاوه‌ بر این مدل، مرسدس‌بنز مدل‌های تمام برقی اسمارت فورتو و فورفور را به عنوان گزینه‌های واکنشی مخصوص در شهرها در نظر گرفته است. کارشناسان خودروساز آلمانی قول توسعه خودروهای برقی را تا جایی که اسپرینتر و ویتو هم در زمره آن‌ها قرار بگیرند، داده‌اند.


منبع : زومیت

ال‌جی V30S ThinQ نسخه‌ی هوشمندتر V30 است - فناوری

نسل جدید تریومف اسپید ترپیل رونمایی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا