نسخه قدرت‌مند گوشی پرچمدار جدید نوکیا 8 با شش گیگابایت رم عرضه می‌شود – فناوری

شنبه 1 مهر 1396 فناوری

به‏‌تازگی، زمان عرضه‌ی نسخه رده‌بالای گوشی پرچمدار نوکیا ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مشخص شده است.

شرکت فنلاندی HMD Global، مدتی پیش از گوشی پرچمدار جدید خود با نام «نوکیا ۸» رونمایی کرد. پرچمدار جدید این سازنده، به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و این مدل، تنها نسخه‌ای بود که از نوکیا ۸ معرفی شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد اچ‌ام‌‏دی گلوبال درنظر دارد تا نسخه‌ قدرت‏مند گوشی پرچمدار جدید خود را با حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر ارائه دهد که آن‏‌را به رقیب قدرت‌مندتری برای پرچمداران جدید بازار مبدل خواهد ساخت.

مدل قدرت‌مند نوکیا ۸ از شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند؛ با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر در رابطه با نسخه پایه نوکیا ۸ ارائه شده، شرکت اچ‌ام‌‏دی گلوبال در مدل رده‌بالای پرچمدار جدید خود فضای ذخیره‌سازی را به دو برابر افزایش داده است. همچنین، فضای رم در نسخه‌ گران‌قیمت‌تر نوکیا ۸، دو گیگابایت بیشتر از مدل پایه آن با چهار گیگابایت حافظه رم است.

مقاله‌های مرتبط:

نسخه جدید نوکیا ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، اخیراً در اسناد FCC ایالات متحده آمریکا فاش شده بود. اکنون نیز، یک گزارش جدید به این موضوع اشاره کرده که شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه نسخه رده‌بالای نوکیا ۸ را  به صورت رسمی تأیید کرده است.

در این گزارش، آمده است که نسخه قدرت‏مند نوکیا ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، در ماه آینده میلادی و در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۶ مهر ماه) به فروش خواهد رسید؛ البته گفته می‌شود که این تاریخ، برای عرضه‌ی نوکیا ۸ در اروپا و به ویژه آلمان، درنظر گرفته شده است.

علاوه‌بر محدودیت احتمالی عرضه، شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال درنظر دارد تا نسخه رده‌بالای پرچمدار جدید خود را تنها در رنگ آبی ارائه دهد. در رابطه با قیمت این مدل نیز اعلام شده است که نسخه قدرت‌مند نوکیا ۸ با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، برچسبت قیمتی ۶۶۹ یورو را به خود به همراه خواهد داشت؛ این مدل، نزدیک به ۹۰ یورو گران‌قیمت‌تر از نسخه پایه گوشی پرچمدار نوکیا ۸ با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

نوکیا ۸

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی مبنی بر زمان عرضه نسخه رده‌بالای گوشی پرچمدار نوکیا ۸ در بازارهای مهم دیگر در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، وجود ندارد؛ هرچند در برخی از بازارها، حتی نسخه استاندارد گوشی پرچم‌دار جدید اچ‌ام‌دی گلوبال با برند «نوکیا» به فروش نمی‌رسد!

از دیگر مشخصات پرچمدار جدید نوکیا ۸ می‌توان به نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن Quad HD و چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی اشاره کرد. نوکیا ۸ از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در حاشیه بالای نمایشگر نیز، یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی جای گرفته است. 


منبع : زومیت

اینتل پردازنده Core i3-7360X را برای پلتفرم X299 ارائه می‌کند - فناوری

رنو کویید رقیب چه خودروهایی می‌شود؟-فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا