عرضه نسخه‌ی ۲۰۱۸ هواوی واچ 2 با ظاهری مشابه نسخه‌ی قبلی

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 فناوری

 

بر اساس گزارش ایوان بلس و درحالی‌که همگی انتظار معرفی هواوی واچ ۳ را می‌کشند، هواوی خود را برای عرضه‌ی نسخه‌ی ۲۰۱۸ واچ ۲ آماده می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

از مدت‌ها پیش، بسیاری از رسانه‌های حوزه‌ی فناوری درباره‌ی ساختِ هواوی واچ ۳ گمانه‌زنی می‌کردند و مدیرعامل این شرکت چینی نیز با تأیید عرضه‌ی ساعت هوشمند بعدی هواوی، به این گمانه‌زنی‌ها قوت بخشید.

حال فاش‌کننده‌ی معروف دنیای فناوری، ایوان بلس، تصاویر و مشخصات جدیدی از یک ساعت هوشمند منتشر کرده است که خبر از قریب‌الوقوع بودنِ معرفی ساعت هوشمندِ هواوی می‌دهد. ایوان بلس در توییت جدیدش جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاهی را فاش کرده که از آن به‌عنوانِ نسخه‌ی ۲۰۱۸ هواوی واچ ۲ یاد می‌کند. از همین رو، نباید انتظار تغییرات اساسی در ظاهر و باطن این محصول را داشته باشیم و تنها می‌توان انتظار ارتقاء ناچیزی نسبت به نسخه‌ی سالِ قبل داشت.

هواوی واچ ۲ نسخه 2018

در تصاویری که به‌تازگی فاش شده است، می‌توان ظاهر یکسان این دستگاه را نسبت به نسخه‌ی سال پیش به وضوح مشاهده کرد.

در بخش سخت‌افزار نیز با توجه به اینکه شاهد تغییرات قابل ملاحظه‌ای نیستیم، سخت است دلیلی برای خرید این نسخه‌ پیدا کرد. در نسخه‌ی ۲۰۱۸ هواوی واچ ۲ شاهد استفاده از سیستم‌عامل Wear OS هستیم که قدرت‌بخشِ آن، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۱۰۰ و حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که تفاوتی با نسخه‌ی سال گذشته ندارد؛ علاوه بر این موارد، در بخش صفحه‌نمایش نیز شاهد استفاده از همان پنل ۱.۲ اینچی امولد هواوی واچ ۲ هستیم که وضوح تصویر ۳۹۰ × ۳۹۰ (۳۲۶ ppi) را ارائه می‌کند.

هواوی واچ ۲ نسخه 2018

با این وجود، اتصالات وایفای و بلوتوث در این ساعت وجود خواهد داشت و همچنین، نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ ساعت هوشمند هواوی از شبکه‌ی LTE و جی‌پی‌اس درونی بهره خواهد برد؛ اما با توجه به گواهی IP68، استفاده از این دستگاه برای مصارفی همچون شنا که ساعت را در اعماق آب قرار می‌دهد، مناسب نیست. در بخش حسگرها نیز درست مانند سال گذشته، شاهد استفاده از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط و حسگر نوری ضربان قلب هستیم.

تنها دو سنسورِ جدید در این نسخه استفاده شده است که سنسور نخست، قادر به تشخیص رطوبت هوا یا تحلیل میزان تعریق بدن خواهد بود؛ همچنین سنسور ژئومغناطیس، بهبودهایی در زمینه‌ی ردیابی تجربه کرده است.

فعلاً هیچگونه اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی نسخه‌ی ۲۰۱۸ هواوی واچ ۲ در دست نیست؛ اما باتوجه به تغییرات نه‌چندان زیاد نسبت به نسخه‌ی پیشین، به‌ نظر می‌رسد که چینی‌ها برچسبِ قیمتِ این دستگاه را مشابه با سال قبل در نظر بگیرند.

منبع : زومیت

رونمایی گودیر، از تایر اختصاصی خودروهای الکتریکی

کنفرانس اجماع کوین دسک و احتمال افزایش قیمت بیت کوین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا