معرفی سامسونگ گلکسی جی 4 و جی 6

سه‌شنبه 1 خرداد 1397 فناوری

 

گوشی‌های گلکسی جی ۴ و گلکسی جی ۶ سامسونگ با قیمت مقرون‌ به ‌صرفه و دوربین سلفی با فلاش LED رسما معرفی شدند.

سامسونگ دو گوشی هوشمند از سری گلکسی جی (Galaxy J) را به مجموعه‌ی گوشی‌های خود اضافه کرده است. گلکسی جی ۴ (Galaxy J4) و گلکسی جی ۶ (Galaxy J6) با صفحه نمایش امولد (AMOLED)، قیمت مقرون‌به‌صرفه و توجهی ویژه به دوربین سلفی عرضه شده‌اند.

گوشی گلکسی جی ۶ با نمایشگر موسوم به اینفینیتی دیسپلی ۵.۶ اینچی امولد با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و وضوح تصویر HD+) ۷۲۰x۱۴۴۰) همراه شده که البته حاشیه‌های باریکی در طرفین نمایشگر قابل رویت است. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ سامسونگ است که از وجود هشت هسته‌‌ی پردازشی Cortex-A53  با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته با کمک کارت microSD می‌توان این حافظه را ارتقا داد.

گلکسی جی ۶ در پشت مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است که فاقد لرزشگیر اپتیکال است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد.  یکی از ویژگی‌های دوربین گلکسی جی ۶ فلاش LED با سه سطح مختلف روشنایی است.گلکسی جی ۶ با سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۰، رابط کاربری سامسونگ، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی راهی بازار می‌شود.

گلکسی جی ۴

مقاله‌های مرتبط:

گلکسی جی ۴ سامسونگ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED)‌ با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۷۲۰x۱۲۸۰ پیکسل و پردازنده چهار هسته‌ای اکسینوس ۷۵۷۰ با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز به بازار عرضه خواهد شد. دیگر ویژگی های گلکسی جی ۴، پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 MP1، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه امکان استفاده از کارت microSD است.

دوربین اصلی گلکسی جی ۴، ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی در این مدل نیز به فلاش LED قابل تنظیم مجهز شده است. گلکسی جی ۴ نیز مانند گلکسی جی ۶ با سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۰ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید. در بازار هند، گلکسی جی ۶ سامسونگ با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به قیمت ۲۴۰ دلار و نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن،‌ با قیمت ۲۰۵ دلار به فروش خواهد رفت. گفتنی است قیمت گلکسی جی ۴ هنوز تایید نشده است.

منبع : زومیت

برای مدیریت استرس، احساستان را به صورت درونی بیان کنید

تخریب یک سوم از مناطق حفاظت شده جهان با فعالیت‌ انسانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا